Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuli riitaa siivoamisesta

Vierailija
21.07.2020 |

Mies on sitä mieltä, että kerran viikossa isompi imurointi ja lattioiden pesu riittää. Itse olen kyllä sitä mieltä, että 3-4 kertaa viikossa täytyy imuroida kun on tuo lapsi ja koirakin. Periaatteessa joka päivä voisi imuroida. Mies mököttää taas ulkona, että hän imuroi kyllä, mutta vain sen kerran viikossa, muuten saan tehdä itse. Kaikki kaatuu taas naisen niskoille. Voi prkl kun ottaa päähän tuo välinpitämättömyys. Nurmikkoa kyllä voi leikata tai puhdistaa terassia, mutta nämä oikeat kotityöt eivät kiinnosta miestä yhtään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa elää kuin sikalassa niin muuttaisi sitten omaan luukkuunsa.

Vierailija
2/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän imuroit. nytkin makaat palstalla ja ruikutat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä helvetin takia pitäisi imuroida joka päivä? tajuatko miten se pöly vain leviää ilmassa kun jatkuvasti huudatat sitä imuria? onko ihan perusasiatkin noin hukassa? 

Vierailija
4/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ottaa sun ukkos, jos se kerran viikoittain imuroi.

Vierailija
5/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja laita elukka ja kakarat sen vaivoiksi. Problem solved.

Vierailija
6/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se imuroi ja siivoaa, kenen mielestä pitää imuroida ja siivota. 

Vierailija
7/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka imuroi vapaaehtoisesti kerran viikossa? Moni maksaisi nähdäkseen kyseisen ihmeotuksen ;DD

Moni vaihtaisi omansa ap:n mieheen lennosta. Etkö ole muuten lukenut tutkimuksia joiden mukaan liiallinen siisteys heikentää lasten vastuskyvyn muodostumista. Siivous kerran viikossa on enemmän kuin riittävän usein. Opeta lapsi korjaamaan pmat lelunsa pois päivän päätteeksi niin koti säilyy siistimpänä. Eikä leluja tartte ympäri asuntoa levitellä muutenkaan, riittää että omassa huoneessaan sotkevat.

Vierailija
8/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi tulla meille imuroimaan jos ei kotona saa imuroida tarpeeksi. Meillä imuroidaan max kerran viikossa. Välillä voi mennä kaksikin viikkoa. Terassi on pesty kaksi kertaa tänä kesänä. Nurmi leikattu ehkä kahden viikon välein. Ihan hyvin kuitenkin menee eikä asuta missään läävässä.

Vierailija
9/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset harhat taas palstapapalle. Piti ihan tekeytyä naiseksi ja pistää naisvihaketju pystyyn.

Vierailija
10/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka imuroi vapaaehtoisesti kerran viikossa? Moni maksaisi nähdäkseen kyseisen ihmeotuksen ;DD

Moni vaihtaisi omansa ap:n mieheen lennosta. Etkö ole muuten lukenut tutkimuksia joiden mukaan liiallinen siisteys heikentää lasten vastuskyvyn muodostumista. Siivous kerran viikossa on enemmän kuin riittävän usein. Opeta lapsi korjaamaan pmat lelunsa pois päivän päätteeksi niin koti säilyy siistimpänä. Eikä leluja tartte ympäri asuntoa levitellä muutenkaan, riittää että omassa huoneessaan sotkevat.

Eläimiä jos on niin ei voi imuroida kerran viikossa. Meillä se on joka päivä jos vaan jaksaa.

3 ragdoll kissaa talossa.

Vierailija
11/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin tekemään kompromissia. Mies haluaa imuroida 2xvko, sinä vähintään 4 kertaa. 2x vko voisi olla hyvä kompromissi ja jos sinä haluat imuroida useammin, voit sen tehdä. Harvassa asissa elämän muillakaan osa-alueilla tehdään mutään ilman kompromisseja.

Vierailija
12/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies haluaa imuroida 1xvko, tarkoitin.

Vierailija
13/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti-imuri. Se imuroi kiltisti joka päivä.

Vierailija
14/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teillä oikein tehdään jos pitää joka päivä imuroida? On meilläkin lapsia ja koirakin on ollut eikä silti ollut tarvetta imuroida kahta kertaa viikossa enempää. Kengät jää eteiseen ja ruokapöydän alta voi vetää rikkaimurilla tai harjalla isoimmat päivittäin. Ei meillä ainakaan eletä kuin pellossa että ihan mieletön määrä sotkua syntyisi. Joka päivä saadaan kyllä järjestellä ja tehdä muuta kotihommaa, ei sitä nyt imuria viitsi huudattaa myös, eihän siinä jäisi aikaa edes mihinkään muuhun kuin töissäkäymiseen ja imuroimiseen. Musta ihan riittävää jos mies suostuu imuroimaan kerran viikossa. 

Vierailija
15/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi kerran viikossa on ihan riittävä, meillä myös koira ja lapsi. kenellä on aikaa imuroida joka päivä? tai melkein joka päivä? löysennä vähän pipoa ja ota rennosti. Juo vaikka lasi viiniä, laita sauna päälle, anna miehelle niskahieronta ja sopikaa typerä riitanne. Jollain ihmisillä on oikeitakin ongelmia. 

Vierailija
16/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siivooja imuroi ja pesee lattiat kerran viikossa. Yhtään sen useammin ei tarvitse. Taloudessa kaksi lasta, kaksi aikuista ja koira.

Aloittaja kuulostaa hysteeriseltä.

Vierailija
17/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin kompromissiksi robotti-imuria.

Olen meillä se siivousfanaatikko. Nenän limakalvot alkoivat lasten jälkeen turvota umpeen, jos siivousväli on 3-4 pvä pidempi. En tiedä miksi. Pakko mopata ja pyyhkiä pinnat parin päivän välein, tai muuten heräilen muutaman tunnin välein rykimään ja tuhistelemaan. Matkoilla ja vieraissa paikoissa pärjää nenäsumutteella, mutta en halua mitään sumuteriippuvuuttakaan...

Olisiko kenelläkään tietoa, mitä tämä voisi olla? Pölyallergia? Vai tuovatko lapset pihalta niin paljon siitepölyä/murua/moskaa, että saan siitä hengenahdistuksen. Olin nuorena kerran kuukaudessa siivoava sittisontiainen, joten ylipuhtaudestakaan ei voi syyttää...

Vierailija
18/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottaisin kompromissiksi robotti-imuria.

Olen meillä se siivousfanaatikko. Nenän limakalvot alkoivat lasten jälkeen turvota umpeen, jos siivousväli on 3-4 pvä pidempi. En tiedä miksi. Pakko mopata ja pyyhkiä pinnat parin päivän välein, tai muuten heräilen muutaman tunnin välein rykimään ja tuhistelemaan. Matkoilla ja vieraissa paikoissa pärjää nenäsumutteella, mutta en halua mitään sumuteriippuvuuttakaan...

Olisiko kenelläkään tietoa, mitä tämä voisi olla? Pölyallergia? Vai tuovatko lapset pihalta niin paljon siitepölyä/murua/moskaa, että saan siitä hengenahdistuksen. Olin nuorena kerran kuukaudessa siivoava sittisontiainen, joten ylipuhtaudestakaan ei voi syyttää...

Sisäilmaongelmia kotona/työpaikalla? Hajuyliherkkyys? Astma? Siitepölyallergia? Ruoka-aineyliherkkyys/-allergia? Hiljainen tulehdus elimistössä? Heikentynyt vastustuskyky? Puutostila? Korona?

Olen itse juuri tuollainen sittisontiainen enkä ole ollut päivääkään kipeenä yli 10 vuoteen. Kavereiden kanssa matkaillessa olen aina se onnekas paskiainen joka välttää kaikki turistiripulit ja flunssat *kopkopkop*. Luulen että optimaalinen d-vitamiinipitoisuus veressäni on hyväksi.

Vierailija
19/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte Suomessa ja olette kotona sukkasillaan tai paljain jaloin, en näe mitään syytä imuroida enempää kuin maksimissaan kahdesti viikossa. Eihän siellä ole mitään imuroitavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi