Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herranjumala mä vihaan mun miestäni

Vierailija
09.06.2013 |

Lapsiperhe-elämä sen kanssa on kärsimystä! 

Se ei varmasti ole kuullut edes sanaa kasvatus. Se häärii omissa oloissaan, kun lapsi kysyy siltä tavallisella äänellä mies ei kuulu - kuulee vasta kun lapsi kitisee, kiukkuaa tai huutaa. Ja arvatenkin lapset tekevät sitä paljon kun isä on kotona! Meno on villiä ja levotonta, mies ei aseta rajoja tai ainakaan ei huolehdi että sanomaansa totellaan. Saattaa helposti sanoa samaa asiaa kymmenen kertaa laiskalla äänellä, eivätkä lapset tietenkään tottele. Vedättävä miestä minkä kerkiävät, eikä mies välitä.

Haluaisin omilleni hyvän kasvatuksen ja yhteen köyteen vetävät vanhemmat. Mieheni kanssa se on mahdottomuus. Se on niin hidastempoinen, jos lapset syövät aamupalaa klo 7.30 niin hampaat pestään joskus 10. Mies sanoo, että eihän hötkyillä, ehtiihän sitä.

Tuntuu, että mun viha miestäni kohtaan nousee vuosi vuodelta. Pidän lasten kanssa olemisesta PALJON enemmän kun mies on poissa kotoa töissä, silloin asiat sujuvat. Tuleva kesäloma saa minut näkemään punaista. Mies valvoo telkkaria katsoen myöhään ja haukottelee päivät.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on lapsi

Vierailija
42/44 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just

Sulla ei ole kaikki kohdallaan. Taas 8 vuotta vanha miesvastainen ketju.

Vierailija
44/44 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kummasti tykkäät miehen tuomasta tilipussista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi