Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lihava mies, pidän lähinnä hoikista naisista

Vierailija
09.06.2013 |

Olen hieman ylipainoinen mies. Ihannenaiseni on hoikka ja hentoinen. En tunne lainkaan vetoa ylipainoisiin naisiin, enkä erityisen paljon edes "kurvikkaisiin". Kaverit joskus vinoilevat "nirsoudestani", kun kaikki seurustelukumppanini ovat olleet hyvin hoikkia. Mutta minkäs sitä omille mieltymyksilleen mahtaa. En minä ilkeyttäni ole lähtemättä treffeille lihavien kanssa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon aika asiattomia kommentteja. Kaikille ihmisille ei tunnu olevan selvää, mikä on fyysisen preferenssin ja huonotapaisuuden ero. AP

Vierailija
22/25 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 13:46"]

olen laiha mies ja pidän lihavista naisista. lihavilla on yleensä tiukempi tavara.

[/quote]

Eikö pyllykin ole vähän tilavampi, uppoaa paremmin sisään?

[/quote]

Teillä joillakin taitaa olla vähän järjessä vikaa, luuletteko te että jos persiissä on läskiä paljon ympärillä, se jotenkin venyttäisi peräreikää löysemmäksi? Sehän on täysin päinvastoin, läski siinä ympärillä puristaa molempia reikiä pienemmäksi. Minä olen lihava, ja mun molemmat reiät on erittäin tiukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, tätä ketjua luettuani huomasin olevani todella onnekas nainen. Olen aseksuaali, joten ei ole mitään seksivirityksiä ja typeriä paineita tuon ulkonäön ja seksin suhteen. Jää voimavarat keskittyä tärkeämpiin asioihin :D

Vierailija
24/25 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oukei, kiva kun jaoit tämän tärkeän tiedon kanssamme.

Vierailija
25/25 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 13:49"] Ihmisessä on kuitenkin paljon muitakin ominaisuuksia kuin ruumiinrakenne. AP

[/quote]

Hassua, että sanot näin, vaikka aloituksesi koskee pelkästää ulkonäköä.