Olen lihava mies, pidän lähinnä hoikista naisista
Olen hieman ylipainoinen mies. Ihannenaiseni on hoikka ja hentoinen. En tunne lainkaan vetoa ylipainoisiin naisiin, enkä erityisen paljon edes "kurvikkaisiin". Kaverit joskus vinoilevat "nirsoudestani", kun kaikki seurustelukumppanini ovat olleet hyvin hoikkia. Mutta minkäs sitä omille mieltymyksilleen mahtaa. En minä ilkeyttäni ole lähtemättä treffeille lihavien kanssa.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 14:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 13:46"]
olen laiha mies ja pidän lihavista naisista. lihavilla on yleensä tiukempi tavara.
[/quote]
Eikö pyllykin ole vähän tilavampi, uppoaa paremmin sisään?
[/quote]
Teillä joillakin taitaa olla vähän järjessä vikaa, luuletteko te että jos persiissä on läskiä paljon ympärillä, se jotenkin venyttäisi peräreikää löysemmäksi? Sehän on täysin päinvastoin, läski siinä ympärillä puristaa molempia reikiä pienemmäksi. Minä olen lihava, ja mun molemmat reiät on erittäin tiukat.
Haha, tätä ketjua luettuani huomasin olevani todella onnekas nainen. Olen aseksuaali, joten ei ole mitään seksivirityksiä ja typeriä paineita tuon ulkonäön ja seksin suhteen. Jää voimavarat keskittyä tärkeämpiin asioihin :D
Oukei, kiva kun jaoit tämän tärkeän tiedon kanssamme.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 13:49"] Ihmisessä on kuitenkin paljon muitakin ominaisuuksia kuin ruumiinrakenne. AP
[/quote]
Hassua, että sanot näin, vaikka aloituksesi koskee pelkästää ulkonäköä.
Yllättävän paljon aika asiattomia kommentteja. Kaikille ihmisille ei tunnu olevan selvää, mikä on fyysisen preferenssin ja huonotapaisuuden ero. AP