Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on naisystävä, en tiedä mitä ajattelisin,

Vierailija
09.06.2013 |

tiedän että ovat vain hyviä ystäviä, kirjoittelevat ja tapaavat harvoin, esimerkiksi lounaalla.

miten minun pitäisi suhtautua asiaan, ollaan keski-ikäisiä ja ollaan vanha pariskunta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaako se sinua? Ovatko vanhoja ystäviä vai uusi tuttavuus?

Vierailija
2/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan ja tee hänestä perhetuttu. Näin olen itse toiminut sekä miespuolisten ystävieni että mieheni naistpuolisten ystävien kanssa. Ei kait se ystävyys nyt sukupuolta katso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 12:42"]

Vaivaako se sinua? Ovatko vanhoja ystäviä vai uusi tuttavuus?

[/quote]

uusi tuttavuus, hänellä ei ole muita ystäviä ja on kaivannut ystävää.

Vierailija
4/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 12:44"]

Mene mukaan ja tee hänestä perhetuttu. Näin olen itse toiminut sekä miespuolisten ystävieni että mieheni naistpuolisten ystävien kanssa. Ei kait se ystävyys nyt sukupuolta katso.

[/quote]

minua ei kiinnosta se tyyppi

Vierailija
5/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen ei voi olla pelkkiä ystäviä. Biologinen fakta. Olet aiheesta huolissasi

Vierailija
6/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat mieheni ystävistä (70 %) ovat naisia. Johtuu koulutus- ja työalasta.

Vierailija
7/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 12:49"]

Mies ja nainen ei voi olla pelkkiä ystäviä. Biologinen fakta. Olet aiheesta huolissasi

[/quote]

Ehkä monet eivät kykene olemaan, mutta älä silti pidä sitä faktana. Vai miten tähän faktaan sopii se, että minulla on enemmistö mieskavereita, sama porukka ollut jo kymmenisen vuotta. Vaimot hengaavat välillä meidän kanssa, eivät pidä minua uhkana eikä minulla ole ollut sutinaa kenenkään miespulisen kaverini kanssa. Kun jäin sinkuksi, mieskaverit auttoivat minua löytämään itselleni miehen eikä sinkkukaverini yrittäneet minua.

Kun tarpeeksi hyvin kaveritasolla lähtee homma käyntiin, aika nopeasti muodostuu naisen ja miehen välille sellainen sisko-veli -suhde, jos siis kykenee olemaan kavereita toisen kanssa. Tämän jälkeen ei voisi kuvitellakaan mitään seksuaalista toisen kanssa, kun se tuntuisi "insestiltä" ja lähinnä naurattaa, kun joku jeesustelee ettei nainen ja mies voi olla kavereita, että sänkyyn ne päätyy.

Vierailija
8/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä huolestunut, jos kyseessä uusi ystävä. Miehen olisi asiallista esitellä ystävänsä ja sinut toisilleen. Epäilyttävää on tuollainen yhteydenpito jonkun epämääräisen tuttavuuden kanssa. Elämänkokemus on opettanut, että miehen ja naisen ystävyys harvoin onnistuu pysymään pelkkänä ystävyytenä. 

Vierailija
9/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaravyöhykkeellä kuljetaan. Minulla on paljon miespuolisia ystäviä jotka olen tuntenut lapsuudesta asti, ja lähes väistämättä jokaiselta on jossain vaiheessa tullut jotain ehdotuksia tai lähentelyjä. Ihan huolimatta heidän siviilisäädystään. Kaveripohja on auttanut siihen, että ystävyys ei ole kaatunut lähentelyihin. Luin kerran tutkimuksesta jonka mukaan naisilla harvemmin on seksuaalisia aikeita tai toiveita mieskaveriensa suhteen, kun taas miehillä niitä useimmiten on.

Vierailija
10/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 13:04"]

Vaaravyöhykkeellä kuljetaan. Minulla on paljon miespuolisia ystäviä jotka olen tuntenut lapsuudesta asti, ja lähes väistämättä jokaiselta on jossain vaiheessa tullut jotain ehdotuksia tai lähentelyjä. Ihan huolimatta heidän siviilisäädystään. Kaveripohja on auttanut siihen, että ystävyys ei ole kaatunut lähentelyihin. Luin kerran tutkimuksesta jonka mukaan naisilla harvemmin on seksuaalisia aikeita tai toiveita mieskaveriensa suhteen, kun taas miehillä niitä useimmiten on.

[/quote]

Jatkan. Sitten taas toisaalta samassa ystäväpiirissä on toinen, ennen ikisinkku nainen, joka on enemmän välttynyt lähentelyiltä, ja nämä miehet ovat sanoneet että jostain syystä eivät ikinä ole ajatelleet tätä naista potentiaalisena (seksi)kumppanina. Niin että kai vähän riippuu.

Vierailija
11/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, sinä olet sinä, et voi puhua kaikkien puolesta.

Minulla on aivan samanlaisia kokemuksia kuin kahdeksikolla, minulla on enemmän miespuolisia kavereita kuin naispuolisia. Jutut vaan natsaa paremmin äijien kanssa, ja flirttiä siihen ei kuulu.

Toki se on miehestä ja naisesta kiinni. Jotkut miehet eivät osaa suhtautua naiseen kuin ihmiseen, vaan "yrittävät" koko ajan. Mutta kaipa ap nyt miehensä tuntee, millainen on... minä en ikinä olisi nainut sellaista häntäheikkiä, joka ei suhdautu naisiin luontevasti. Enkä itse koe, että minun naisena pitää pönkittää olematonta itsetuntoa yrittämällä koko ajan vampata miehiä ympäristössä...

Ap:na minä antaisin asian olla. Miehensä on yksinäinen, ja jos tuttavuus toimii tuolla etäisellä tasolla, niin hyvähän se on, että miehellä on vähän avioliiton ulkopuolistakin elämää. Kannustaisin ap:na miestä johonkin harrastukseen, että saisi miespuolisiakin kavereita, ystävittä ei ole hyvä ihmisen olla, edes parisuhteessa olevan.

Vierailija
12/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos päätyy sänkyyn? Ei ne sängyssä kokoaikaa ole. 

Mitä se ketään häiritsee??? Olette sairaanloisen mustasukkasta porukkaa.

Vierailija
13/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No jos nyt lähdetään vaikka siitä, että ystävyydellä ja yleensäkin ihmissuhteilla ei ole mitään tekemistä biologian kanssa....

Vierailija
14/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 13:11"]

[/quote]

No jos nyt lähdetään vaikka siitä, että ystävyydellä ja yleensäkin ihmissuhteilla ei ole mitään tekemistä biologian kanssa....

[/quote]

Ihmissuhteilla ei ole mitään tekemistä biologian kanssa? Aika outo lähtökohta minusta, kyllä parisuhteilla ja seksuaalisilla suhteilla jotain tekemistä biologian kanssa on. Jaa nämäkin luokittelen ihmissuhteiksi.

Vierailija
15/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 12:44"]

[/quote]

minua ei kiinnosta se tyyppi

[/quote]

Sen verran vittu kiinnostaa että vitun saatana kirjotat siitä ihmisestä ihan oman aloituksen aihe vapaalle. Vitun höhlä. Ai ei kiinnosta vai? ÄLÄ VALEHTELE.

Vierailija
16/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma, erittäin hyvä ystävä on nainen. Joissakin toisissa olosuhteissa hän olisi varmaankin enemmänkin kuin ystävä. Mutta en minä vaimoani suostuisi pettämään. Sen verran miestä pitää löytyä, että kykenee pitämään munansa solmussa. 

harmaantuva mies

Vierailija
17/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vaarallista, ihan ku pelaisi venäläistä rulettia mitä tulee vaarallisuuteen

Vierailija
19/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 15:47"]

aika vaarallista, ihan ku pelaisi venäläistä rulettia mitä tulee vaarallisuuteen

[/quote]

olisi kiva tietää, oletko nainen vai mies.

Vierailija
20/24 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kannattaa miettiä sitäkin, mitä ap asialle voi ylipäätään tehdä. Alkaako kiukutella kuin joku itsestään epävarma teini miehelle, uhkailee ja vaatii lopettamaan ainoan ystävyyssuhteensa, niinkö?

No ei. Kyllä kannattaa lähteä siitä, että mies on vaimonsa valinnut ja avioliitossa omasta halustaan, ei pakosta.

Toki ap voi sanoa kauniisti, että on vähän mustasukkainen ja epävarma tilanteesta, mutta että tukee miehensä halua hankkia ystäviä.

-12-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme