Miehen valehtelu
Miesystävä valehteli ikänsä. 2 vuoden yhdessäolon jälkeen sain tietää "vahingossa" että olikin vuoden vanhempi kuin oli sanonut olevansa. Olin kysynyt kerran seurustelun alettua "minä vuonna olitkaan syntynyt" ja silloinkin vastasi saman valheellisen vuoden. Kun tajusi, että oli paljastunut, niin käänsi asian niin, että oli muka aina sanonut totuuden ja että minä joutaisin hourulaan kun muistan niin väärin. En oikein pääse tästä yli enkä ympäri että painaako vain villaisella...:(
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Millä perusteella on sika?
Ja tämä on todella ensimmäinen ja ainoa kerta kun on valehdellut? Jospa sinä sitten kuitenkin muistat väärin, kun tavallisille ihmisille sillä ei ole juuri mitään merkitystä, onko joku syntynyt vuonna 1969 vai vasta 1970.
Huonompi homma on se, että hänen mielestään joutaisit hourulaan yhden pikku jutun väärin muistamisesta.
Vierailija minäkin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Millä perusteella on sika?
Ap joutaisi miehen mielestä hourulaan, jos jossakin asiassa muistaa jotain väärin.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on todella ensimmäinen ja ainoa kerta kun on valehdellut? Jospa sinä sitten kuitenkin muistat väärin, kun tavallisille ihmisille sillä ei ole juuri mitään merkitystä, onko joku syntynyt vuonna 1969 vai vasta 1970.
Huonompi homma on se, että hänen mielestään joutaisit hourulaan yhden pikku jutun väärin muistamisesta.
Ei vaan oli toinen kerta kun valehteli enkä todellakaan muista väärin, koska tunnusti myöhemmin valehdelleensa ikänsä ja pyysi anteeksi.
En näe onnellista parisuhdetta kristallipallossani. Mies on todennäköisesti valehdellut enemmänkin mutta ei ole vielä jäänyt kiinni. Olette tavanneet jossain nettipalstalla ja mies on siellä pakoillut silloista naistaan. Sinulle ei ole tulossa mukavat ajat tuon miehen kanssa, koska hän ei osaa riidellä oikeaoppisesta, vaan menee henkilökohtaisiin solvauksiin. Varma eron merkki, ellei mies muutu. Pystyykö ottamaan mitään muutakaan kritiikkiä vastaan vai meneekö aina haistatteluksi tai mykkäkouluksi?
Vierailija kirjoitti:
En näe onnellista parisuhdetta kristallipallossani. Mies on todennäköisesti valehdellut enemmänkin mutta ei ole vielä jäänyt kiinni. Olette tavanneet jossain nettipalstalla ja mies on siellä pakoillut silloista naistaan. Sinulle ei ole tulossa mukavat ajat tuon miehen kanssa, koska hän ei osaa riidellä oikeaoppisesta, vaan menee henkilökohtaisiin solvauksiin. Varma eron merkki, ellei mies muutu. Pystyykö ottamaan mitään muutakaan kritiikkiä vastaan vai meneekö aina haistatteluksi tai mykkäkouluksi?
Ei olla tavattu nettipalstalla. Ei siedä kritiikkiä, mutta minua kritisoi usein.
Antaisin mennä toisesta korvasta ulos