Jos sinulla on vakikahvimerkki jota aina ostat, mikä se on?
Itse oon huomannut että lempikahvikseni on muodostunut Kulta Katriina. Olen myös huomannut, että esim Juhla Mokka ei maistu suussani yhtä hyvältä, äitilläni juon sitä.
Kommentit (59)
KultaKatriina, tummapaahto arkikahvina ja Cafe Ekbergin Boulevard blend sitten vähän parempana kahvina.
Radiossa haastateltiin kerran jotain suomalaista baristaa joka lyttäsi täysin suomalaisten kahvimaun. Itsehän hän ei enää ammattinsa vuoksi oikeastaan pystynyt kahvia edes enää juomaan kun hänen makuaistinsa oli niin ylivertainen ja kehittynyt. Nauroin paskaisesti tuollaisen urpon ajatuksille koska minulle se kupponen tavallista suodatinkahvia tuo huomattavasti enemmän nautintoa kuin lusikallinen hänen karvasta lientä jonka valmistuskin vaatii tuhansien eurojen koneet ja raaka-aineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markettikahveista Reko
Hyi hitto, maistuu tupakannatsoille!
Siis tämä sinun kommentti on ihan jumalanpilkkaa. Kertoo sen että et osaa -valmistaa- kahvia.
Dolce Guston yksikapselisia, vaihtelevia makuja, mutten juuri espressoja, koska tykkään tehdä ison kupillisen.
Kaksikapseliset on kyllä hyviä, mutten raski ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Nescafe brasero pikakahvi. Välillä pitää juoda juhla mokat pois etteivät vanhene, kun niitä tulee aina tuliaisina kaappiin.
Mä tykkään myös tästä, on pikakahveista ehdottomasti paras! Minusta päihittää monet muut tavalliset kahvitkin!
Olen siirtynyt viim 1v aikana kokonaan tummapaahtoisiin, mutta kitkerää kahvini ei saa olla.
Pelican Rouge coffee roastersien (sinne 1863) 100% arabica kahvipapuvoimakkuus 4 asteikolla 1-5 on parasta, toisena Pauligin Tanzania medium dark toast.
Mä tykkään K-menyn vaaleasta paahdosta, mitä mies ei ymmärrä lainkaan ja äitikin sais slaakin! Toi aikoinaan aina omat kahit mukanaan kun mun luona kävi!
Vierailija kirjoitti:
Löfbergs Kharisma
tämä on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään K-menyn vaaleasta paahdosta, mitä mies ei ymmärrä lainkaan ja äitikin sais slaakin! Toi aikoinaan aina omat kahit mukanaan kun mun luona kävi!
Halvalla ei vain hyvää saa 😣
Pirkka Costa Rica espresso. Keitän siitä keittimellä kahvit ihan normaalilla tavalla.
Kahviin tärkein osanen on suomalainen puhdas vesi. Se hän on muuutoin ihan sama jos kaadat siihen maitoa ja laitat sokeria.
Saludo.
Oon tottunut sen makuun. Hyvä hinta-laatu suhde. Halvempi kuin esimerkiksi Juhla mokka, joka on mielestäni liian kitkerää ja ylihintaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvalla ei vain hyvää saa 😣
Ei aina kalliillakaan, ja joskus saa halvallakin! On vaan nyt mun makuun just sopivA : )
Zoega Hazienda papuina