Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla on vakikahvimerkki jota aina ostat, mikä se on?

Vierailija
21.07.2020 |

Itse oon huomannut että lempikahvikseni on muodostunut Kulta Katriina. Olen myös huomannut, että esim Juhla Mokka ei maistu suussani yhtä hyvältä, äitilläni juon sitä.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoega Hazienda papuina

Vierailija
42/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löfbergs Kharisma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbowin tumma paahto.

Vierailija
44/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KultaKatriina, tummapaahto arkikahvina ja Cafe Ekbergin Boulevard blend sitten vähän parempana kahvina.

Vierailija
45/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa haastateltiin kerran jotain suomalaista baristaa joka lyttäsi täysin suomalaisten kahvimaun. Itsehän hän ei enää ammattinsa vuoksi oikeastaan pystynyt kahvia edes enää juomaan kun hänen makuaistinsa oli niin ylivertainen ja kehittynyt. Nauroin paskaisesti tuollaisen urpon ajatuksille koska minulle se kupponen tavallista suodatinkahvia tuo huomattavasti enemmän nautintoa kuin lusikallinen hänen karvasta lientä jonka valmistuskin vaatii tuhansien eurojen koneet ja raaka-aineet.

Vierailija
46/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markettikahveista Reko

Hyi hitto, maistuu tupakannatsoille!

Siis tämä sinun kommentti on ihan jumalanpilkkaa. Kertoo sen että et osaa -valmistaa- kahvia.

Vierailija
47/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce Guston yksikapselisia, vaihtelevia makuja, mutten juuri espressoja, koska tykkään tehdä ison kupillisen.

Kaksikapseliset on kyllä hyviä, mutten raski ostaa.

Vierailija
48/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nescafe brasero pikakahvi. Välillä pitää juoda juhla mokat pois etteivät vanhene, kun niitä tulee aina tuliaisina kaappiin.

Mä tykkään myös tästä, on pikakahveista ehdottomasti paras! Minusta päihittää monet muut tavalliset kahvitkin!

Vierailija
49/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtynyt viim 1v aikana kokonaan tummapaahtoisiin, mutta kitkerää kahvini ei saa olla.

Pelican Rouge coffee roastersien (sinne 1863) 100% arabica kahvipapuvoimakkuus 4 asteikolla 1-5 on parasta, toisena Pauligin Tanzania medium dark toast.

Vierailija
50/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään K-menyn vaaleasta paahdosta, mitä mies ei ymmärrä lainkaan ja äitikin sais slaakin! Toi aikoinaan aina omat kahit mukanaan kun mun luona kävi!

Vierailija
51/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löfbergs Kharisma

tämä on hyvää.

Vierailija
52/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffa Roasteryn Go’morron.

Vierailija
53/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pausa

Vierailija
54/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään K-menyn vaaleasta paahdosta, mitä mies ei ymmärrä lainkaan ja äitikin sais slaakin! Toi aikoinaan aina omat kahit mukanaan kun mun luona kävi!

Halvalla ei vain hyvää saa 😣

Vierailija
55/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka Costa Rica espresso. Keitän siitä keittimellä kahvit ihan normaalilla tavalla.

Vierailija
56/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahviin tärkein osanen on suomalainen puhdas vesi. Se hän on muuutoin ihan sama jos kaadat siihen maitoa ja laitat sokeria.

Vierailija
57/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saludo.

Oon tottunut sen makuun. Hyvä hinta-laatu suhde. Halvempi kuin esimerkiksi Juhla mokka, joka on mielestäni liian kitkerää ja ylihintaista.

Vierailija
58/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvalla ei vain hyvää saa 😣

Ei aina kalliillakaan, ja joskus saa halvallakin! On vaan nyt mun makuun just sopivA : )

Vierailija
59/59 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löfbergs Fair Medium Roast

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan