Kumpaa pelätä enemmän Bandidos-jengiä vai karhua?
Kommentit (13)
Hmm....mä pelkään kyllä enemmän Bandidos-tyyppejä.
-yksi porilainen, joka asuu hyvin liki aluetta jossa karhu on tänään tallustellut-
Karhua. Mitä pelättävää Bandidoksessa on? :O
Ennemmin sivukujalla vastaan Bandidos, kuin karhu!
Minä en usko, että Bandidos on tällaiselle sivulliselle akalle millään tavalla vaarallinen, jos en puutu heidän hommiinsa. Karhusta ei aina tiedä.
Voisko joku fotoshopata sille karhulle liivin päälle?
En osaa kyllä pelätä kumpaakaan etukäteen, vaan vasta sitten mahdollisen tilanteen ollessa päällä. Karhusta oli vähemmän haittaa eli ei yhtään, mutta Bandidosten takia oli todella vaikea liikkua autolla Porissa ko. aikana.
Toisille vain pelko on ikuista.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 10:12"]
Voisko joku fotoshopata sille karhulle liivin päälle?
[/quote]
Kannatan! Missäs photoshop-mammat on?
En osaa kyllä pelätä bandidos-tyyppejä, koska kerran lomailin viikon paikassa, jossa oli banditoja ympäri maailmaa kokoontumassa, ja siellä ne kulkivat muun lomaväen joukossa sen enempää huomiota herättämättä.
Paljon enempi pelkäsin, jos hotellin aulassa kohtaisin karhun.
Toinen porilainen täällä.
No enpä pelkää kumpaakaan. Miksi kuvittelet että bandiitit jonkun sivullisen päälle iskisi? Myötähäpeä syvä ihmisiä kohtaan, jotka suu auki toljottivat HAUTAJAISISSA. (lehtikuvat)
Karhu varmaan lähinnä paniikissa ja yrittää karkuun. Toivottavasti pääsee jonnekin omalle alueelleen ilman hyökkäystä tai sen kohteeksi joutumista.
Bandidos-jengi kyllä pelottaa. En ole koskaan pelännyt karhuja tai susia.
Auta armias, jos se karhu vielä keksii liittyä Bandidoseihin...
Mä sanosin, että se karhu on tässä se viattomampi osapuoli :(
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 20:45"]
Mä sanosin, että se karhu on tässä se viattomampi osapuoli :(
[/quote]
eli aamuyöllä sivukujalla kohtaisit ennemmin karhun?
Se karhuhan on päivänselvää photoshoppia.
Näin kesälläkin keskiyön tunteina hämärässä voi olla vaikea erottaa onko se nelinkontin tallustava tumma hahmo karhu vai paikallisesta räkälästä kotiin kulkeva bandidoslainen.