Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Romanttisia kirjoja?

Vierailija
21.07.2020 |

Eli minulle saisi suositella niitä hyviä hömppäkirjoja tai vähemmän hömppiä, romantiikan nälkään.

Olen moniruokainen ja koronan aikana olen lukenut
- Tuulen viemää
- Nälkäpeli
- Nora Robertsin 2 kirjaa (toinen oli kai joku savuhuntu?)
- Suden läheisyys (hevoskuiskaajan kirjoittajalta)
- Humiseva harju
- Kesärakkaus (superhömppä)
- Kotiopettajattaren romaani

(aikaisemmin olen lukenut Jane Austenia)

Nuo kaikki oli minusta hyviä, joten kirjoitustyylillä ei ole väliä, tarina ratkaisee.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna Karenina

Tämä on varmasti sellainen, joka on pakko lukea.

Paljon venäläisiä nimiä, joissa välillä käytetään Anna Karenina ja sitten onkin Anna Arkadjevna. Olen lukenut kirjan _vähintään_ viisi kertaa, aina löydän siitä jotain uutta. Annan ja Vronskin suhdetta ihanampi on mielestäni Kittyn ja Levinin rakkaustarina. Etenkin kerronta pariskunnan vihkimisestä saa kyyneleet silmiin, kaunein hääkuvaus mitä ikinä olen lukenut.

Vierailija
22/23 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kaari Utrion 1800-luvun alkuun sijoittuvat epookkiromaanit. Keskiaikaan sijottuvista kirjoista esim. Isabella ja Vendela ovat aika kevyttä ja romanttisista luettavaa.

-Tuija Lehtisen aikuisille suunnatuista kirjoista ihan alkupään tuotanto.

-J R Ward Black Dagger Brotherhood-sarja. Mikäli suinkin mahdollista kirjat kannattaa lukea englanniksi. Suomennokset ovat huonoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömppää: Sally Thorne Rakkauden vihaleikit. kirja on ollut ainakin maailmalla sen verran suosittu, että siitä on tekeillä myös elokuva. Itse pidin enemmän kirjailijan uudemmasta teoksesta 99% mine, mutta sitä ei taida olla vielä suomennettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme