Epäiletkö yhtään Madeleinen tulevan avioliiton kestävyyttä?
Kommentit (12)
ei tuu kestään
en usko että saavat yhteisiä lapsia
prinsessa on tuuliviiri ja mies vaikuttaa luihulta
Ehkä olen poikkeus, mutta en epäile.
Yllättäen ne tossa alttarilla vaikuttaa aika onnellisilta ja rakastuneilta. Minusta iso muutos aiempaan. Nyt jopa hiukan uskon liiton kestävyyteen :)
jos C on äitiinsä tullut niin ei tule kestämään.
mutta nyt kun näitä häitä katsoo, näen ERITYISESTI Chrisin silmissä aitoa välittämistä ja rakkautta. Ennakko-oletuksena oli kuiva nelikymppinen jetsettari. Uskoisin että liitto kestää.
Aika idioottimaista luulla yhtään mitään, kun usein oman lähipiirinkin erot tulevat yllätyksenä...
suhtaudun ihan positiivisesti, uskon että tulee kestämään noin viisi vuotta.
Käsitykseni molemmista muuttui, morsian oli ylimielisemmän oloinen kuin odotin ja sulhanen taas jopa symppis.
Minä kanssa olen sitä mieltä, että Chris näytti onnellisemmalta ja rakastuneemmalta ja Madde taas oli oudon kylmän ja tunteettoman oloinen. Eivät esim. juuri katsoneet toisiaan tai kosketelleet(verraten Victorian ja Danielin häihin joissa rakkaus oli aivan silminnähtävää). Tosin ehkä jännityksellä oli oma osuutensa, mutta pakko sanoa että kyllä epäilen tämän liiton kestävyyttä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 17:43"]
jos C on äitiinsä tullut niin ei tule kestämään.
mutta nyt kun näitä häitä katsoo, näen ERITYISESTI Chrisin silmissä aitoa välittämistä ja rakkautta. Ennakko-oletuksena oli kuiva nelikymppinen jetsettari. Uskoisin että liitto kestää.
[/quote]
Joo, mustakin vaikutti Madden sisään tullessa tosi liikuttuneelta. Että sikäli ihan symppis vaikutelma tällä hetkellä. Madde vaikutti ylimieliseltä - tosin jännittyneisyys tulkitaan usein virheellisesti ylimielisyydeksi.
Just nyt taustalla soiva kansamusiikki on muuten aika kiva veto...
Koskas tuollaiset laastarisuhteet olis kestäny??
Sen paremmin heidän motiivijaan tuntematta, vain pinnallisen kuoren nähtyäni sanoisin, että epäilen, mutta kun en tiedä paremmin, niin en sano mitään!