Ärsyttävin ihmistyyppi?
Millainen on ärsyttävin ihmistyyppi? Niin sisäisesti kuin ulkoisestikin?
Kommentit (43)
Sellainen ihminen joka toimii eri lailla miten pitäisi.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 09:58"]
[/quote]
Mitä tämä tarkoittaa?
röyhkeä,liian itsevarma,juoruava ja toisista pahaa puhuva.
Itsekäs, ylimielinen, aina negatiivinen, toisten asioihin liikaa puuttuva...
Ei voi mitään, mutta mä alan heti ajatella läskiä kälyäni. Se on tyhmä, ahne, kateellinen ja vainoharhainen, kotoisin jostain Keski-Suomesta. Ilmeisesti myös kärsii heikosta itsetunnosta. Olen muutaman kerran joutunut sen täysin käsittämättömien raivonpurkausten kohteeksi. Esimerkiksi kun karistin raskauskiloni nopeasti, hehkutin parisuhdettani facessa ja jätin laiskuuttani vauvajumpan kesken. Nämä kaikki teot oli jollain käsittämättömällä tavalla vittuilua hänelle. Sitten se vielä raivosi, että olen ilkeä, kun en halua olla hänen ystävänsä. Pelottava ihmistyyppi.
Heikkoitsetuntoiset (niin naiset kuin miehetkin), ulkoisesti: kiroilevat, haisevat alkoholistit.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 09:59"]
[/quote]
Mitä tämä tarkoittaa?
[/quote]
Esimerkiksi ostaa kalliimmalla kun saman tuotteen saisi halvemmalla, käyttää itselleen sopimattomia vaatteita väkisin, ei suostu vaihtamaan edullisempaan vaikka siitä tulisi säästöjä, ostaa jatkuvasti väärin vaikka on neuvottukin jne. Minua raivostuttaa niin paljon joskus tuollaiset ihmiset. He ovat tavattoman itsepäisiä.
Sisäisesti: vihainen feministi, Ulkoisesti: kerjäläinen
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 09:59"]
[/quote]
Mitä tämä tarkoittaa?
[/quote]
Esimerkiksi ostaa kalliimmalla kun saman tuotteen saisi halvemmalla, käyttää itselleen sopimattomia vaatteita väkisin, ei suostu vaihtamaan edullisempaan vaikka siitä tulisi säästöjä, ostaa jatkuvasti väärin vaikka on neuvottukin jne. Minua raivostuttaa niin paljon joskus tuollaiset ihmiset. He ovat tavattoman itsepäisiä.
[/quote]
:D
Ylimieliset itseään muita ihmisiä parempina pitävät yksilöt, jotka tyypillisesti ovat elitistejä harrastaen esim. paljon korkeakulttuuria ja ovat snobeja (esim. ruokasnobeja).
Tällaiset ihmiset ovat usein akateemisesti koulutettuja ja usein naisia, jotka halveksivat taviksia erityisesti duunarimiehiä. Näiltä ihmisiltä puuttuu usein terve järki, jonka on korvannut erilaiset teoreettiset utopiat ja ideologiat.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 09:52"]
Sisäisesti: negatiivinen juorukello. Ulkoisesti: haiseva.
[/quote]
1. Kaikkitietävä päällepäsmäri.
2. Kahvipöytäjuoruilija-vittuilijatyyppi, joka on hyvää pataa vain niiden ihmisten kanssa, joista voi hyötyä jotenkin.
3. Näsäviisas nörtti.
[/quote]
[/quote]
Taidat olla aikamoinen besserwisser. Ja ne vasta ärsyttäviä ovatkin!
uhri / marttyyri
yleensä tällainen ihminen on pahimman luokan peluri - tai ainakin saa aina tahtonsa (vihjailunsa) läpi säälistä
ts. mun anoppi, ärsyttävä laama!
Alkoholistit, niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Ei vaan pysty suhtautumaan säälivästi, vaikka tietää kuinka onnetonta heidän elämänsä on viinapirun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 10:44"]
[/quote]
:D
Jotkut varmaan pitävät tavattoman raivostuttavana ihmistyyppiä, jolla on tarvetta puuttua toisten valintoihin, mm. pukeutumiseen ja jopa ostoksiin.
Sellainen tyyppi, jonka mielestä kaikki asiat pitää tehdä kuten hän näkee parhaaksi.
Vain ja ainoastaan omaan napaansa tuijottelevat, itsekkäät ääliöt, jotka ei yksinkertaisesti pysty ajattelemaan asioita laajemmin kuin omalta kantiltaan.
Uskovaiset ovat rasittavia tapauksia. Kuinka aikuinen ihminen voi tosissaan uskoa Raamatun tai Koraanin höpinöihin, joissa ei järjen hiventä. En todellakaan ymmärrä.
Sisäisesti: negatiivinen juorukello. Ulkoisesti: haiseva.