Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enemmän six packejä naisille!

Vierailija
08.06.2013 |

http://absguru.net/wp-content/uploads/2009/09/six-pack-abs-for-women.jpg

Näkyvät vatsalihakset naisilla ovat aivan liian harvinaisia. Niiden määrä saisi minun puolestani lisääntyä huomattavasti, koska näkyvät vatsalihakset ovat helposti todennettava todiste hyvässä kunnossa olemisesta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitää treenata, että saa ne näkyviin? Mulla ne ei tuu millään, vaikka treenaan kovasti.

Vierailija
2/26 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on jo vähän liian miehekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näkyvä siksari on kamala sekä miehillä että naisilla.

Vierailija
4/26 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisella saa vähän vatsalihakset erottua, mutta ei ihan noin rankasti. Parempi naisten keskittyä muihin lihaksiin... Tuollaiset vatsalihakset on vähän miesmäiset ja lantiokaan ei erotu kunnolla ja siihen päälle vielä lihaksikkaat käsivarret ja leveät olkapäät! Toiset tykkää, toiset ei :)

Vierailija
5/26 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on erittäin vaikea saada vatsalihakset näkymään korkeamman rasvaprosentin takia. Nainen voi joutua laihduttamaan niin paljon, että kuukautiset jäävät pois, jotta se olisi mahdollista. Eli hyvin epäterveellinen kauneusihanne!

Vierailija
6/26 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee tästä nykypäivän fitnessmalli-ihanteesta päällimmäisenä mieleen neuroottisuus, pakkomielteinen suhtautuminen oman kehon hallintaan.

Vierailija
7/26 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta esim. Eva Wahlströmillä on kaunis ja vielä naisellinen six pack. Ja olen samaa mieltä, että kyllä se jotain kunnosta kertoo, vaikka näkyisikin vaikka "vain" ylimmät palikat.

Vierailija
8/26 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 09:32"]

http://absguru.net/wp-content/uploads/2009/09/six-pack-abs-for-women.jpg

Näkyvät vatsalihakset naisilla ovat aivan liian harvinaisia. Niiden määrä saisi minun puolestani lisääntyä huomattavasti, koska näkyvät vatsalihakset ovat helposti todennettava todiste hyvässä kunnossa olemisesta.

[/quote]

Naisella näkyvät vatsalihakset tuskin on mikään luotettavin merkki toimivasta hormonitoiminnasta tai hedelmällisyydestä, tai muutenkaan lisääntymisterveydestä.

Mun mielestä aika rumaakin, mutta onneksi ihmisillä on erilaisia makuja, ja tilaa riittää vaikka minkälaisille naisten vatsoille - mitä enemmän erilaisia, sitä parempi, sillä olisihan se hirveän tylsää, jos kaikki näyttäis just siltä, mikä mun mielestä on kaunista.

Vierailija
9/26 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! nyt kun on vapaa viikonloppu, niin ainakin pari-kolme pitäis olla!!!!

Vierailija
10/26 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sellaiset paksut suonet hauiksiin. 

Tulkaa jo sieltä kaapista ja antakaa naisten näyttää naisilta meidän heteromiesten iloksi! 

Vierailija
11/26 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyvä kunto pitäisi todistaa? Jos joku tuttusi sanoo olevansa hyvässä kunnossa, sinä vaadit häntä näyttämään vatsan? Mahtaa sinulla olla paljon ystäviä...

Vierailija
12/26 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tykkää kaljasta!

Vierailija
13/26 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun esteettinen silmäni kyllä saa negatiivisia väristyksiä tuollaisista vatsalihaksista naisella... Kyllä naisella voi olla hyvä kunto ja lihaskunto muutenkin. Mutta tottahan toki arvostan fitnessvartaloa, kovaa työtähän se vaatii.

Vierailija
14/26 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuntoa indikoi vatsaa paremmin pakarat. Eli ovatko löysät vai isot ja lihaksikkaat. Pakarat kun kehttyvät kaikissa raskaissa urheilusuorituksissa. On oikeastaan mahdoton olla oikeasti hyvässä kunnossa, jos ei ole treenattuja pakaroita.

Vierailija
16/26 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ!! Mulle Coca~Cola Zeroa!

Vierailija
17/26 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvät lihakset ja hyvä kunto ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
18/26 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenhän on ihan mahdotonta saada miestä, ainakaan pitkäaikaiseen suhteeseen, koska miehet tuntevat alemmuutta. Eli pariutumismielessä ei kannata olla hyvässä kunnossa. Miehet haluavat vaimon, jonka eri ominaisuuksista (kuten huonosta kunnosta) voivat valittaa.

Vierailija
19/26 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vatsaa huomattavasti tärkeempi hyvät naiset:

http://www.phaseframe.com/wp-content/uploads/2013/04/squats-no-squats.jpg

t: mies

Vierailija
20/26 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 15:04"]

En mä tykkää kaljasta!

[/quote]

Hei mä ostin eilen sikspäkin lonkeroa. Sehän olikin hyvää kylmänä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi