Enemmän six packejä naisille!
http://absguru.net/wp-content/uploads/2009/09/six-pack-abs-for-women.jpg
Näkyvät vatsalihakset naisilla ovat aivan liian harvinaisia. Niiden määrä saisi minun puolestani lisääntyä huomattavasti, koska näkyvät vatsalihakset ovat helposti todennettava todiste hyvässä kunnossa olemisesta.
Kommentit (26)
Minusta tuo on jo vähän liian miehekäs.
Mun mielestä näkyvä siksari on kamala sekä miehillä että naisilla.
Kyllä naisella saa vähän vatsalihakset erottua, mutta ei ihan noin rankasti. Parempi naisten keskittyä muihin lihaksiin... Tuollaiset vatsalihakset on vähän miesmäiset ja lantiokaan ei erotu kunnolla ja siihen päälle vielä lihaksikkaat käsivarret ja leveät olkapäät! Toiset tykkää, toiset ei :)
Naisten on erittäin vaikea saada vatsalihakset näkymään korkeamman rasvaprosentin takia. Nainen voi joutua laihduttamaan niin paljon, että kuukautiset jäävät pois, jotta se olisi mahdollista. Eli hyvin epäterveellinen kauneusihanne!
Minulla tulee tästä nykypäivän fitnessmalli-ihanteesta päällimmäisenä mieleen neuroottisuus, pakkomielteinen suhtautuminen oman kehon hallintaan.
Minusta esim. Eva Wahlströmillä on kaunis ja vielä naisellinen six pack. Ja olen samaa mieltä, että kyllä se jotain kunnosta kertoo, vaikka näkyisikin vaikka "vain" ylimmät palikat.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 09:32"]
http://absguru.net/wp-content/uploads/2009/09/six-pack-abs-for-women.jpg
Näkyvät vatsalihakset naisilla ovat aivan liian harvinaisia. Niiden määrä saisi minun puolestani lisääntyä huomattavasti, koska näkyvät vatsalihakset ovat helposti todennettava todiste hyvässä kunnossa olemisesta.
[/quote]
Naisella näkyvät vatsalihakset tuskin on mikään luotettavin merkki toimivasta hormonitoiminnasta tai hedelmällisyydestä, tai muutenkaan lisääntymisterveydestä.
Mun mielestä aika rumaakin, mutta onneksi ihmisillä on erilaisia makuja, ja tilaa riittää vaikka minkälaisille naisten vatsoille - mitä enemmän erilaisia, sitä parempi, sillä olisihan se hirveän tylsää, jos kaikki näyttäis just siltä, mikä mun mielestä on kaunista.
Joo! nyt kun on vapaa viikonloppu, niin ainakin pari-kolme pitäis olla!!!!
Joo ja sellaiset paksut suonet hauiksiin.
Tulkaa jo sieltä kaapista ja antakaa naisten näyttää naisilta meidän heteromiesten iloksi!
Miksi hyvä kunto pitäisi todistaa? Jos joku tuttusi sanoo olevansa hyvässä kunnossa, sinä vaadit häntä näyttämään vatsan? Mahtaa sinulla olla paljon ystäviä...
Minun esteettinen silmäni kyllä saa negatiivisia väristyksiä tuollaisista vatsalihaksista naisella... Kyllä naisella voi olla hyvä kunto ja lihaskunto muutenkin. Mutta tottahan toki arvostan fitnessvartaloa, kovaa työtähän se vaatii.
Hyvää kuntoa indikoi vatsaa paremmin pakarat. Eli ovatko löysät vai isot ja lihaksikkaat. Pakarat kun kehttyvät kaikissa raskaissa urheilusuorituksissa. On oikeastaan mahdoton olla oikeasti hyvässä kunnossa, jos ei ole treenattuja pakaroita.
Tommoset on paljon kauniimmat naisilla. :) Joku ei tykkää lihaksista, joku ei tykkää läskistä.
Näkyvät lihakset ja hyvä kunto ovat kaksi eri asiaa.
sittenhän on ihan mahdotonta saada miestä, ainakaan pitkäaikaiseen suhteeseen, koska miehet tuntevat alemmuutta. Eli pariutumismielessä ei kannata olla hyvässä kunnossa. Miehet haluavat vaimon, jonka eri ominaisuuksista (kuten huonosta kunnosta) voivat valittaa.
Tää on vatsaa huomattavasti tärkeempi hyvät naiset:
http://www.phaseframe.com/wp-content/uploads/2013/04/squats-no-squats.jpg
t: mies
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 15:04"]
En mä tykkää kaljasta!
[/quote]
Hei mä ostin eilen sikspäkin lonkeroa. Sehän olikin hyvää kylmänä :)
Miten pitää treenata, että saa ne näkyviin? Mulla ne ei tuu millään, vaikka treenaan kovasti.