Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RINTALIIVIT VAARALLISIA linkit katsokaa.

Vierailija
08.06.2013 |

on tutkimuksia jotka näyttää että rintaliivit ovat vaarallisia terveydelle.

painavat vaarallisesti ja voivat stimuloida syöpää. ja toisessa linkissä sanotaan että rinnat ovatr kiinteämpiä jos ei käytä rintaliiveja.

http://m.iltalehti.fi/terveys/2013041116891280_tr.shtml

http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/naiset-huomio-rintaliivit-vain-huonontavat-rintojen-kiinteytta-upeampi-povi-ilman-liiveja/23/48619

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mikään pakko käyttää rintaliiveja vaikka on isot rinnat kuin minulla. en ikinä käytä, jos en halua nännien näkyvän käytän hihatonta ohutta paitaa luonnollisesta materjaalista.

Vierailija
2/7 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua isorintaisena etoo se hölskyminen ja lätsähtelyn ääni. Rintsikat kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aina kotiin tullessa rintaliivit pois päältä, olen siis vain töissä ja ulkona ollessa rintaliivit päällä ja mieluusti luopuisin siitäkin. Itsellä kyllä häiritsee nännien näkyminen läpi niin en kehtaa, eikä siihen auta edes hihaton paita alla. Mun rinnat ei ainakaan roiku pahemmin, mutta eivät ole hirveän isotkaan, tosin ei pienetkään (65DD).

Vierailija
4/7 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Yksi feministi-hippi ei käytä rintaliivejä jonkin periaatteen takia ja sillä on kauheet roikkutissit.

Vierailija
5/7 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin mieluummin liivejä käytän. sekun on tosi että rinnat on lihasta ja niitähän sä et kiinteyttämään pysty (ehkä leikkauksella). joten ne liivit on aika ehdottomat jos ei halua painovoiman vetävän niitä alas :D kyllä mäkin ne.aina pois otan kun himaan saavun. eipä ne niin mukavalta tunnu loppupeleissä :D

Vierailija
6/7 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne kyllä pelkkää lihasta olle nro 6. Rasvaa etupäässä..

Vierailija
7/7 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

75E oma kuppi niin käytän mieluiten liivejä. Mitä laasukkaammat ja tukevammat niin sen parempi! :)

Mutta luin jutun ja kyseenalaistan vähän omaa tapaani, voishan sitä kotona koittaa olla ilman liivejä ja vaikka punnertaa ilman liivejä. Vähän tosin häiritsee tuo "ettei koske kaikkia naisia ja varsinkaan jos on vuosia käyttänyt liivejä". Olen nyt reilu 3-kymppinen ja käyttänyt liivejä 20 vuotta.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi