Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ruuat maistuvat teille helteillä?

Vierailija
07.06.2013 |

Meneekö sama lapsille?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellesäillä meillä syödään enemmän erilaisia salaatteja, erilaisia kaloja (esim. savulohta tai -siikaa), sillejä, uusia perunoita, grillataan broileria, halloumia ja erilaisia kasvisvartaita. Toki grillataan välillä tuhdimpaakin, mutta hellepäivinä ei juuri koskaan päiväsaikaan.

Lapset jo kouluikäisiä, ja syövät kaikkea.

Vierailija
2/17 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä helteellä erilaiset kylmät ruoat ulkona syötynä ovat hienoja. Salaatit ja sushi on jo mainittu mutta oma suosikkini on voimakasmausteinen kylmä nuudelikeitto tai vaihtoehtoisesti kylmiä nuudeleita jollain hyvällä kastikkeella. Myös sopivasti maustetut riisikakut ovat hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle maistuu helteellä ainoastaan salaatit ja sushi. Ja ei todellakaan lapsille maistu nuo kyseiset ruoat. Eipä tuo nuorin (8kk) ilman hampaita voisi vielä mitään salaattia syödäkään :-) Lapsille teen ihan tavallista ruokaa, samaa, mitä talvellakin. Kanaa ja riisiä, kalaa ja perunaa, lihaa ja perunaa/pastaa, milloin mitäkin.

Vierailija
4/17 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatti, hedelmät, jäätelö. Lapsetkaan ei syö juuri mitään, leipää, hedelmiä ja jugurttia suunnilleen. En ole ikinä ymmärtänyt, että ihmiset lihoo kesällä. itse olen talvisyöppö, kerään rasvavarastoa. Kesällä taas supersktiivinen ja ruokahalu nollassa, niin timmiydyn odottaakseni pimeitä iltoja tv:n ja herkkujen parissa, ja joulusuklaita.

Vierailija
5/17 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatit, sushi. Menee samat.

grillattuna broilerinileet, kala, halloumi.

Vierailija
6/17 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatit ja grilliruoka, kylmät keitot, hedelmät, kylmät piirakat (suolaiset ja makeat), jotkut pastat. Lapsi 8 v syö samoja.

Vierailija
7/17 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkkuna

Vierailija
8/17 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan Thai Cube-pakasteet.

Vierailija
9/17 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudet perunat ja salaatit

Vierailija
10/17 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty syömään ollenkaan. Olen huonossa kunnossa.imetän vauvaa ja juon litroittain vettä,kylmää kaakauta,kahvia en pysty juomaan kun tuntuu että se janottaa vaan lisää,jugurttia...olen puolikuollut.

Vierailija
11/17 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle ei vaikuta ruokahaluuni. Kaikki menee mikä ennenkin.

Vierailija
12/17 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limsa, sipsit, voileipä, kahvi. Eipä maita ruoka. Lapset syö mikä kelpaa.

Vierailija
13/17 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmät keitot, salaatti, jääkahvi ja jäätee

Vierailija
14/17 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, viime kesän söin oikeastaan pelkkää fetasalaattia, jäätelöä, mansikoita ja vesimelonia. Niin ja join kylmää siideriä. Ja kyllä vaan tuli painoa pari kiloa :D

Vierailija
15/17 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uppoaa, ei mene ruokahalu edes helteellä (no suomessa ei niin kuuma koskaan olekaan:D)

Tänään lounas gazpacho keittoa, bruschettoja, picanha lihaa ja perunasalaattia, kakkua, jäätelöä ja mansikoita:)

bmi <25

Vierailija
16/17 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilla syodaan hyvin pitkalle samoja ruokia vuoden ympari. tietenkin jotain esim mansikoita tulee syotya enemman kesalla. lapsilla samoin. 

Vierailija
17/17 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkaasti maustetut ennen kaikkea chiliruuat. Ja koska lapseni on jo iso hänelle menee samat sapuskat.

Chili nostaa hien pinnalle ja helpottaa kuumuuteen.