Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakotitalo ilman saunaa

Vierailija
07.06.2013 |

Ostaisitko omakotitalon, jossa saunan tilalla olisi ns. kylpytila, jossa poreamme. Meillä on 10 vuotta vanha talo ja emme käytä saunaa kun muutaman kerran vuodessa. Olen suunnitellut saunan tilalle tuollaista pientä kylpylätilaa. Mutta vaikeuttaako se joskus tulevaisuudessa talon myyntiä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeuttaa. Kaikki poikkeavuudet tekevät niin.

Vierailija
2/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että vaikeuttaa kunnolla. Ei toki kaikki saunomisesta välitä, mutta harvassa taitaa olla perheet, joista kukaan ei nauti saunomisesta. Kerrostalossahan tuo sujuu, jos on taloyhtiön sauna, mutta omakotitalossa? Eli marginaalissa ovat ostajaehdokkaat, ei tarkoita sitä, ettei sellaista voisi nopeastikin löytää, mutta mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiselle pitää olla sauna. ehdottomasti. Voi siellä olla poreammeet myös, kustannuskysymys

Vierailija
4/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tontilla on rakennusoikeutta niin että voisi tehdä pihasaunan, niin ei haittaisi. Muuten haittaisi. 

Vierailija
5/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan sen suunnitella niin, että ilmanvaihdot ja sähköt tekee valmiiksi, seuraava omistaja voi sitten kantaa poreammeen ulos ja kiukaan sisään. Pari väliseinän paikkaa kun miettii valmiiksi, niin ei kauan kestä saunan rakentaminen.

Vierailija
6/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman voi haitata myyntiä, mutta itselläni se ei olisi ratkaiseva tekijä. Teidän talon ostaessani voisin rakentaa sen saunan takaisin, hintaa voisin hieman enemmän tämän vuoksi tingata. Tehkää ihmeessä talostanne itsellenne mieleinen, ainakaan itse en hirveästi mieti myynnin vaikutusta tommoisissa. Jos olette kohta myymässä, niin jättäisin saunan paikoilleen.

Vierailija
7/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin seiska, remontoidaan sellaiseksi kuin itse tykkäätte, älkää miettiä jälleenmyyntiä. Minä tunnen paljonkin perheitä joille saunan puuttuminen ei ole mikään ongelma ja toisaalta todella moni ostaa talon, uudemmankin, ajatuksella että kaikki laitetaan kuitenkin uusiksi.

Vierailija
8/8 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei välttämättä olisi ongelma, saunon ehkä kerran pari vuodessa. Voisin hyvinkin ostaa talon ilman saunaa. Jos "kylpäläosasto" olisi mieluinen, niin sehän olisi ihan plussaa. Meillä ei lapsuudenkodissa saunottu paljoakaan ja lopulta meidän saunasta poistettiin lauteet ja sinne hankittiin kylpyamme -  ihan tavallinen tosin. Kiuas jätettiin paikoilleen ja seuraava omistaja sai saunan helposti takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän