Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassaneiti hymyilee ja katsoo silmiin

Vierailija
20.07.2020 |

Haluaako se kikulia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitaan vain ohjeistuksen mukaan...vaikka emme aina haluaisi niin tehdäkään

:(

Vierailija
2/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se haluaa tehdä työnsä ohjeitten mukaan. Luuletko et sitä huvittaa hymyillä ja kysellä plussa-korttia sun iloksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Se haluaa tehdä työnsä ohjeitten mukaan. Luuletko et sitä huvittaa hymyillä ja kysellä plussa-korttia sun iloksi?

Mitään kortteja kysellä, jos ei itse älyä sitä käyttää, niin se on voi voi.

Vierailija
4/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että "kissaneiti"... ;D

Vierailija
5/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tollo. Se kuuluu asiakaspalveluun.

Vierailija
6/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himokkaiden irstaiden Keski ikäisten miesten sairaat kuvitelmat osa 20000000, se että hymyilee ASIAKASPALVELU työssä ei tarkoita et haluaa sun millitikkuas

Vierailija
7/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy kuumana teikään. Mulla ei kassaneidit ikinä hymyile.

Vierailija
8/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nostetaanko ylös se keskustelu miksi naiset ei kadulla katso miehiä silmiin ja sitten tulee sukupuutto?

9/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalveluun kuuluu hymyillä ja olla ihana 😄

Vierailija
10/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tollo. Se kuuluu asiakaspalveluun.

Luultavasti ap on trolli, joka yrittää luoda ketjun mihin tulee pari sivua eriasteisesti raivostuneita ihmisiä.

Vierailija
11/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeää flirttiähän tuo on. Tykkään lähteä mukaan siihen. ”Mulla ois sulle täällä 20 senttinen taskussa... ja ehkä noita kolikoitakin ;-D” ja annan aina merkitsevää öögaa.

Vierailija
12/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Asiakaspalveluun kuuluu hymyillä ja olla ihana 😄

Siksi asiakaspalvelijatytöt ovatkin parhaita koska ovat niin ihania!

Vierailija
13/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei se tiedä, ettei kassaneidin palkan takia tarvitse myydä itseään mielistelemällä.

Vierailija
14/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähistöllä asuu yks ukko, joka huutelee naisille vähän rivoja. Eilen se jutteli kaverilleen tyytyväisenä, kuinka hyvä mieli tulee, kun on ystävällinen kassaneidille ja jää vähän lirkuttelemaan hänelle kohteliasuuksia. no muut asiakkaat ei välttämättä tykkää, kun joku runkku jää siihen saamaan ihanaa palvelua.

Vierailija
15/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on toivottavasti provo mutta surullisinta on, että tollasia ukkoka oikeasti on. Eikä ne kysele "haluaako se" vaan toteaa "sehän perkules haluaa moloa". Raiskareitten sukua tollaset ukot.

Vierailija
16/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisillä äijänkoppuroilla on usein huomattavasti liian korkeat luulot viehätyksestään. Itse olin kassalla maksamassa ostoksiani ja edessäni oleva mies kyttäsi minua ja kääntyili koko ajan kstsomaan. Sitten odotti ulkona oven luona ja kysyi "hei tyttö haluttaaks" .... hyi sanonko mikä!! Miehet osaa olla kyl niin ällöjä. Minä 21 ja hän lähemmäs ukkiani kuin isääni.

Vierailija
17/17 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisillä äijänkoppuroilla on usein huomattavasti liian korkeat luulot viehätyksestään. Itse olin kassalla maksamassa ostoksiani ja edessäni oleva mies kyttäsi minua ja kääntyili koko ajan kstsomaan. Sitten odotti ulkona oven luona ja kysyi "hei tyttö haluttaaks" .... hyi sanonko mikä!! Miehet osaa olla kyl niin ällöjä. Minä 21 ja hän lähemmäs ukkiani kuin isääni.

Olisitte siis juuri sopivat toisillenne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän