Muita alle 30v joilta ei kysytä papereita? :( vertaistukea
Kommentit (21)
Multa ei kysytty sittarissa. Olen 21v, kohta 22. Olin tosin vauvan ja miehen kanssa liikkeellä, mutta silti, mielestäni kassa teki virheen koska en todellakaan näytä 30-vuotiaalta!
Multa ei pääsääntöisesti ole kysytty papereita sen jälkeen kun täytin 15.
Nuorena se oli tietty hienoa, mutta sittemmin olen tajunnut sen tarkoittavan, että näytän siis perkeleen vanhalta :(
Heh :) multakaan ei viimeksi eilen kysytty alkossa ja olen 25. Toisaalta ajattelen, että moni kassa varmasti osaa käyttää tervettä järkeään. Eli jos ihminennäyttää täysikäiseltä niin ei niitä silloin tarvitse kysyä. Sen sijaan olin kyllä ihmeissäni kerran kun olin miehen ja lasten kanssa cittarissa ja ruokaostosten seassa oli yksi pullo siideriä, niin sillon kyllä kysyttiin. Että siinä oli kyllä vähän naurussa piteleminen. Kaks lastakin mukana jne.. :)
No alaikäisilläkin voi olla lapsia. Ja tietty jos haluais olla oikein nokkela, niin joku teini vois lainata jotain luksus näyttääkseen vanhemmalta (on sitä hullumpaakin tehty! En minä, mutta ne toiset..) Mutt ehkäpä se tosiaan ei olis yhden siideripullon arvoista ;) Täytyis sit ottaa ku non lasti kerralla, että olis vaivan arvoista.
Siis teini vois lainata jotain muksua...
Joo ja kun en kyllä missään tapauksessa näytä enää teiniltä. :D Mut parempi sekin kun että näyttäisin jo yli kolmekymppiseltä. Mut sekin on aina niin katsojasta kiinni. :)
Mä oon 30-vuotias, eikä multa ole kertaakaan kysytty papereita uusien sääntöjen aikana. Olen sukotllut itselleni, että käytännössä ne työntekijät ei edelleenkään kysy kuin alle parikymppisen näköisiltä.
Mä olen 38v ja joka kerta kysytään ne saakutin paperit. Meinasin liimata henkkarit otsaan kun ottaa jo niin päähän.
18 ja 50% ajasta ei kysytä papereita
21 ja papereita kysytään keskimäärin kerran puolessa vuodessa. Otanta alkaa siitä, kun olin vielä 13 v. Eipä ne sedät tai tädit sillonkaan kysellyt, kun halusin tupakkaa. Se siitä nuorekkaasta olemuksesta. Henkinen tylsyyteni ja keski-ikäisyyteni näkyy ulospäin :(
35v M ja papereita kysytään tulitikuista prismassa, ja illalla tulee vonkaus viestiä (pitää varmaan laittaa numero salaiseksi tai ruveta ryyppäämään urheilun sijasta)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 20:34"]
35v M ja papereita kysytään tulitikuista prismassa, ja illalla tulee vonkaus viestiä (pitää varmaan laittaa numero salaiseksi tai ruveta ryyppäämään urheilun sijasta)
[/quote]
:D
Sain neljännen lapseni 24-vuotiaana.
Nyt olen 28v, ja kun minulla on kaikki lapset mukana, ei papereita kysytä. Näytän kyllä tosi univelkaiselta ja ryytyneeltä. :D
Kun olen liikkeellä ilman lapsia, kysytään paperit. Siitä tulee heti hyvä mieli.
Jo jotkut 18-vuotiaat näyttää tosi väsyneeltä ja kuluneelta. On silmäpussia ja tupakoinnin harmauttamaa ihoa. Paksu meikki saa näyttämään vielä vanhemmalta. Ehkä sulla on epäterveet elämäntavat?
Olen 26v. eikä minultakaan kysytä papereita kuin _todella_ harvoin. Voiko tämän ikäinen todella näyttää jo niin vanhalta :/ Eikä minulla ole vielä edes lapsia, joiden piikkiin laittaisin väsähtäneen ulkonäön tai jotain.
Olen 29v, eikä minulta valitettavasti ole kertaakaan kolmenkympinsäännön aikana kysytty papereita. Toivoisin näyttäväni edes sen verran alle kolmekymppiseltä, että joku kassa joskus kysyisi papereita, vaan minkä sille totuudelle voi, naama on parhaat päivänsä nähnyt.
Kysytäänkö teidän (25+) kavereilta ym papereita? Joskus kun facebookissa joku hehkuttaa kuinka on papereita kysytty, niin on kyllä ollu tosi yllätyksiä joukossa! Jotkut tosi vanhan näkösiä, mut ehkä tämä katsojan silmissä osittain?
Olen 52v mies, ja tänä vuonna on kysytty papereita jo 13 kertaa.
Täällä! Oon 25 ja paperit on kysytty ainakin kahdesti, ehkä kolmestikin... Kahdesti muistan varmasti, mutta useimmiten ei kysytä. Nyt uuden säädöksen aikaan en ole mitään ikärajoitettua ostanut, mutta enkai mä sentään 18-vuotiaana yli kaksvitoselta näyttänyt? Huoh...