Apua hernepussien tekoon...
Tai lähinnä siihen mitä laittaa sisälle?kun herneet elintarvikkeina on kaiketi kielletty.
Kommentit (13)
Sitä lecasoraa, mitä kukkaruukkuihin tungetaan? Sisäpussin tulee vain olla tosi tiivis. Jos ei tarvi olla painoa, pienet styrox-pallot askartelukaupasta ajavat saman asian.
Mä vuosi sitten tein hernepusseja. Ja ihan herneitä sinne laitoin. Perkule pitänee etsiä ne pussit ja piilottaa ennenkuin poliisit on ovella.
Siis mitä ihmettä, herneitäkö ei saisi laittaa hernepussiin, älähän nyt liioittele. Sama kai mitä niille tekee, syökö ne, vai laittaako hernepussiin vai työntääkö nenäänsä. Riisiä voi myös käyttää.
Kokeilkaapa huviksenne heittää hernepussilla herneille pahasti allergista lasta. Anafylaktinen shokki siitä tulee ja ambulanssikeikka sairaalaan, adrenaliinipiikistä huolimatta.
Nimimerkillä "päiväkodista ekana päivänä sairaalaan lähetetyn 4-vuotiaan lapsen äiti"
7 Eli siis lapsen herneallergiasta ei päiväkodissa eikä kotona tiedetty?
Ap vielä täällä,
tarvin niitä duuniin, eikä sisällä saa olla herneitä.Allergia-aspektia en edes tajunnu.Ongelma on lähinnä se, että riisiä tms sisältäneet itse tehdyt "soittimet" on joillakin ja joskus ollut täynnä ötököitä ja siksi elintarvikkeet on kielletty.
Ja joo,hernepussit on hemmetin hyviä välineitä erityislasten kanssa.
9 Ötököitä? Eikä oo ollut, only in your dreams. Mulla on hernepusseista vain myönteisiä kokemuksia. 5
10 Apua ei missään nimessä puuhelmiä
11, kyllä mun unelmat (onneks) pyörii ihan muiden juttujen ympärillä.
12,miksi ei puuhelmiä?
ap
Minusta puuhelmet kuulosti hyvältä idealta.
Aaaargh!
Hernepusseja!
Tulee alakoulun jumppatunnit mieleen ja ne riivatun hernepussit: punaiset tytöille, siniset pojille! Kiivetkää perä edellä puolapuille ja poimikaa varpailla hernepussi - viesti.
* Tärskäyttää haulikolla hernepussit mäsäksi *