Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei halua

Vierailija
07.06.2013 |

olemme olleet yhdessä vasta kaksi vuotta, ja koko tuon ajan (aivan alkua lukuun ottamatta) seksielämämme on ollut melko vähäistä. Itselläni olisi haluja vaikka muille jakaa, mutta miehelle riittää hyvin kerran kahteen viikkoon. Meillä on ihana suhde ja molemmat rakastamme toisiamme syvästi, ja tämä onkin ainoa asia, joka välejämme hiertää... juurikin siksi, että minä puolestani olen hyvin seksuaalinen ja kaipaisin hellittelyjen lisäksi enemmän seksiä. Mieheni vain ei omien sanojensa mukaan kuulemma ole niin seksuaalinen. Ärsyttää, kun yleensä puhutaan vaan siitä, kuinka naiset ei muka anna, mutta kyllä se voi olla toisinkin päin. Onko tällainen tilanne muille tuttu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on. Naiseni on vähä samanlainen ku miehesi. Mehän voitais keksiä yhessä ratkasu ongelmaan täällä tai kahvi kupin ääressä?

Vierailija
2/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tällaisia liittoja on paljon ja silti ei haluta erota jos muuten yhdessäolo tuntuu mielekkäältä. Victoria Milan palstalla on monta henkilöä, joka haluaisi rakastella useammin, mutta puoliso ei halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tällaisia liittoja on paljon ja silti ei haluta erota jos muuten yhdessäolo tuntuu mielekkäältä. Victoria Milan palstalla on monta henkilöä, joka haluaisi rakastella useammin, mutta puoliso ei halua.

Vierailija
4/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä tosi pahoillani siitä, että oma miehesi ei halua sinua riittävästi. Jos tämä olisi ns.senssilinja, olisin valmis keskustelemaan asiasta kanssasi.

Toivottavasti tilanteesi paranee.

Vierailija
5/8 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro

Valitettavasti meitä miehiä on moneen junaan. Mulla loppu jostain syystä kiinostus yhdyntään, ei seksiin, vaimon kanssa jokin aika sitten. En vaan tiedä mistä se johtuu. Musta on kiva leikkiä vaimon kanssa vähän puristella ja nuoleskella etc.. mutta jostain syystä yhdyntä ei kiinnosta.

Mulla on hirveen huono olo tämän takia, koska näen että vaimo kärsii siitä. En vaan keksi syytä tähän. Muutama kertaa on käyny niin, että kun pitäis työntää sisään, erektio lopahtaa vaikka esileikki on sujunut hienosti.

Eikä toi sun kaks kertaa viikossa ole kovinkaan paha puute, joten jos ukkoa väsyttää hoida homat sormilla siinä sängyssä vieressä. Toden näköisesti sekin siitä herää, kun tajuaa sun puhat :)

Vierailija
6/8 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tilanne miehesi kanssa on paranemassa, liitto on vaikea ilman läheisyyttä ja seksiä.

Vierailija
7/8 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tuttua meilläkin. Itse olen se himokkaampi ja olen nainen. Mies ei tee aloitetta juuri ikinä ja seksiä on harvoin :(

Itse tahtoisin seksiä kerran pvssä ja olen muutenkin erittäin innokas kokeilemaan kaikenlaista ja olen kai hieman kinky ;) Tykkäisin monesta jutusta , mutta mies ei syty mistään.

Ja joo, sormetan kyllä päivittäin, mutta ei se ole sama juttu. Ei lainkaan. Tahtosin munaa!!!!!!

Vierailija
8/8 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Halun puute on yleisempää naisilla, mutta se ei kuitenkaan ole pelkästään naisten ongelma. Noin kymmenessä prosentissa tapauksista nainen haluaa enemmän kuin mies. Miehillä halun puute näkyy enemmän vasta eläkeiässä. Naisten halun puute esiintyy tasaisemmin eri ikävaiheissa."

Eli ainakin virallisen tieteen/tiedon valossa ei ole mitenkään poikkeusellista.

Tarjoan tässä aluksi samaa lääkettä ja ajatusta mitä naisillekin tarjotaan. Rakastelu ja halu on osin tahdon asia. Ja kun toiselle tuottaa nautintoa, niin se voi tarttua itseenkin.

Ei tällä ajatuksella välttämättä kesää tule, mutta voitko ap neuvotella "panoviikkoja"?. Kun välillä mennään kerran kahdessa viikossa niin sitten silloin tällöin mennään enemmän sinun ehdoillasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi