Seksivapaa vyöhyke.
Antakaa kun kerron. Liittoa takana 10v. Ei yhteisiä lapsia. Viimeinen vuosi mennyt niin, ettei seksiä saa edes pyytämällä. Vaimon mielestä tv on paljon parempi viihdyke iltaisin.
Rahamenoja on aivan liikaa sekä velkaa. Johtuen vaimon kulutusvimmasta.
Hän tienaa enemmän kuin minä. Mutta raha katoaa johonkin häneltä.
Lisäksi vaimo valittaa koko ajan. Aina särkee joka paikkaa ja kaikki on huonosti. Itseään kyllä muistaa kehua. Hassua asiassa on se, ettei hän ymmärrä, miksi särkee. Ylipainoa hänellä on vaivaiset 50 kiloa.
Kuvitelkaa, millaista on elää tällaisessa liitossa. Olen harkinnut itseltäni hengen ottamista.
Velka on minun nimissä, sillä vaimolla ollut luottohäiriöitä.
On täysin edesvastuuton raha-asioissa.
Kommentit (6)
Ja vaimos saa kaiken! rupee ryyppämään vaikka ennemmin:)
Ja vaimos saa kaiken! rupee ryyppämään vaikka ennemmin:)
Minkä kaiken? Velat?
Huvittaisi elää, mutta tällä hetkellä ei ole elämää.
mikä teitä veti puoleensa joskus? kai olitte yhtä mieltä rahaasioissa kun lapsiikaan ei oo , entäs liikunnalliset harrastukset. ei pitäs olla ongelmia jos ei lapsii ootehty. kyllä naisen vaisto lapsentekoon ei yleensä pahaan johda mutta tuossa on jotain muuta taustalla.
mikä teitä veti puoleensa joskus? kai olitte yhtä mieltä rahaasioissa kun lapsiikaan ei oo , entäs liikunnalliset harrastukset. ei pitäs olla ongelmia jos ei lapsii ootehty. kyllä naisen vaisto lapsentekoon ei yleensä pahaan johda mutta tuossa on jotain muuta taustalla.
Alunperin veti puoleensa mun kiltteys ja seksi. Mun huomiointi loppui heti kun mun rahat loppuivat.
Autoin pulassa olevaa, ja kuinkas kävikään ?
Hän tuskin vastaisuudessa enää pystyy käyttelemään rahojasi, eihän? Olethan nyt avannut oman tilin, jonne ohjaat omat tulosi, että eivät mene yhteiselle tilille.
Pahimmillaan on mahdollista, ettei ap:n naisen meno muutu ennen kuin häneen todella sattuu. Ja luulisin että rakentavassa mielessä paras tuska voisi olla vastuu itsestään ja rahoistaan. Minulla on kyökkipsykologinen näkemys, että tuhlaaminen, samoin kuin kaiketi kohtuuton syöminen, on itseään ruokkiva kierre. Joku tässä vertasi jo alkoholismiinkin, ihan osuvasti.
Olisi kovin kutsuvaa sanoa, että jättäköön sen naisen. Kyllä se siitä... mutta itse en pidä äkillisiä ratkaisuja hyvänä ratkaisuna kuin äärimmäiseen hätään. Jos sellainen on käsillä, aikamies osaa ilman neuvojakin jättää naisen rypemään ongelmissaan. Jos taas haluaa pitää kiinni suhteesta ja muuttaa sitä paremmaksi, on pakko käyttää hienovaraisempia keinoja. Yksi niistä nyt ainakin on oman taloudellisen turvallisuuden varmistaminen sulkemalla kaikki ne rahahanat, jotka on mahdollista sulkea. Mahdollisesti koituneen kiukkukohtauksen jälkeen voi sitten ruveta puhumaan asiasta. Arvelisin, että parhaat aseet tuossa tilanteessa ovat norsun kärsivällisyys ja kylmäjohdonmukaisuus.
nyt terapiaan ja heti.vaimolta kortit pois.tää on kuin alkoholismi,myöntääkö ongelman?jos ei niin eroa,kivoja naisia nurkat pullollaan !