Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan hajalla päästäni ja tuntuu, että sekoan kohta

Vierailija
20.07.2020 |

Tätä on jatkunut n. kuukauden, että olen ollut hermot aivan kireänä ihan koko ajan. Tiuskin pienestäkin asiasta ja aivot yrittävät keksiä joka asiasta jotain negatiivista. En nää enää mitään positiivista itsessäni, enkä itselläni mitään valoisaa tulevaisuutta.

Minusta on tullut katkera ja kateellinen ihminen. Inhoan nykyistä itseäni ja itken usein, kun oma pääkoppa voi niin huonosti. Mieheni on ihana ja tukee minua, eikä mies itsessään ärsytä vaan asiat miehen menneessä elämässä esim. ex-naiset. Jos on joku pienikin asia, joka muistuttaa miehen exästä nään aivan punaista ja kiehun mielessäni. Myös miehen lapset saavat hermoni kiehumaan välillä, mitä en tietenkään heille näytä.

Samoin hermostun esimerkiksi kavereideni sanomisesta todella helposti. En näytä tunteitani vaan kiehun sisäisesti.

En tiedä yhtään mikä minulle on tullut. Hormonaalista ehkäisyä käytän ja olenkin miettinyt, tekeekö pillerit minut näin sekopääksi vai olenko vaan oikeasti sekoamassa. Onko kellään kokemusta tällaisesta? Mitähän minun pitäisi tehdä, jotta olisin taas oma itseni.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS aiheutti minulla mielialan rankkaa vaihtelua. Kuukautiset todella kivuliaat ja runsaat, yöside päivälläkin ja auta armias jos aivastin tai tein jotain äkkinäistä niin ylivuoto oli välittömästi.

Nelikymppisenä hommasin Mirena hormonikierrukan ja kappas mieliala asettui ja menkat väheni pikkuhousun suojalla pärjäsin. Aika taivas!!

Hämmentyneenä tätä ketjua luin.

Näin nämä hormonit eri tavalla vaikuttaa. Nykyään olen Zenin paras kamu ja elämä on hyvää!

Vierailija
42/45 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli myös pillereiden aikana sisäisesti kiehuva raivohullu, kuin tikittävä aikapommi. Olin täynnä oikein sellaista pyhää vihaa koko ihmiskuntaa kohtaan. Eikä tietenkään sellaisessa tilassa seksikään kiinnosta, eli hyvin ne ehkäisi tekemällä naisesta masentunut ja hullu.

Tajusin vasta eron jälkeen kun jätin pillerit pois, että aloin muuttua normaaliksi ja tunnen taas itseni.

Uskomatonta kuinka paljon hormonit voivat vaikuttaa ihmisen ajatteluun. Kuinka paljon asiaa on tutkittu esimerkiksi masennuksen hoidossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoa pois vaan. Haluat vain ulkoisen tekosyyn ogelmillesi.

Vierailija
44/45 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit nykyään?

Vierailija
45/45 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yks, tosin en käytä mitään ehkäisyä. Silti olen ihan raivopää. Jos joku osais auttaa niin kaikki ideat otan vastaan että pääsisi eroon tästä.