Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokralainen ei maksanut vuokria, nyt irtisanoin sopparin ja..

Vierailija
20.07.2020 |

Oikeusjuttuhan tästä tulee ja häätö.. todella surullista. Tämä ihminen vaikutti niin mukavalta ja normaalilta. Miten tällaiseen tilanteeseen ajaudutaan, että vuokrat jäävät maksamatta?? Tiedän että on rahahuoli varsinkin näin korona-aikaan ja joustin jopa kolme kuukautta. Sovimme että tässä kuussa 15pv maksaa kaikki kolme vuokraa. Halusin olla ymmärtäväinen, mutta tiesin minä kait sisimmässä että eihän hänellä yhtäkkiä kolmeen kuukauteen varmasti varaa ole..
Onko tietoa kauan tuollaisessa prosessissa menee oikeudessa? Kokemuksia? Ennen kuin saan rahat itselleni.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tämmöinen kokemus: vuokranantaja juoksi salaa asunnolla (teki ilmeisesti tarkastuksia koska pelkäsi jotain) ja sitten korotti vuokraa yhtä kalliiksi kuin jossain hotellissa, mielelläni muutin pois ajallaan. Vuokranantajissa saattaa myös olla aivan kamalia tyyppejä, toivottavasti jää ainoaksi kokemukseksi. Vuokran korotuksesta tulisi sopia ja ilmoittaa ennakkoon, eikä niin että yks kaks ilmoitetaan aivan hirveä vuokrahinta. 

Vierailija
42/46 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy hakemassa huoneistosta kaikki kallis kama: hyvä elektroniikka, kultakorut, design-tuotteet. Pidät ne, ellei rahaa ala kuulumaan vaikka 3 viikon sisään ja tilaat HE:n "muuttoporukan" tekemään huoneiston tyhjennyksen.

Koska jos 3kk vuokra on rästissä niin kultakoruja löytyy?

Varmaan löytyy. Veikkaan, että on kalliit kansallispuvutkin. Viihde-elektroniikkaa löytyy ainakin. Kuitit voi kyllä olla kadoksissa.

Mutta ne korut on päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo olen huomanut myös, että vuokralaisia tavataan moittia tuon tuosta, kun oikeasti suurin osa hoitaa asiansa hyvin. Itse olen jokaisessa vuokrakämpässäni aikoinaan tehnyt perusteelliset loppusiivoukset, vanhemmat ovat vielä tulleet auttamaan, että saadaan varmasti oikein hyvää jälkeä. Ovat vuokrantajat aina kiitelleet.

Mitään en ole hajottanut asuessani, ja vuokrat hoidettu ajallaan.

Ärsyttää tämä, että vuokralaiset asetetaan isona ryhmänä huonoon asemaan.

Vierailija
44/46 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan ihmetellä kuinka tyhmiä vuokranantajat on. Ensin vuokraavat asunnon kelle sattuu ja sitten kun vuokralainen onkin sellainen, että ei maksa, nii mennään oven taakse koputtelemaan ja jopa omilla avaimilla sisään uhkailemaan. Sori vaan mutta se ei vaan onnistu niin. Vuokralainen voi tehdä rikosilmoituksen kotirauhan rikkomisesta. Häätökään ei onnistu noin vain.

Oikeesti, jos ette halua ongelmia ottakaa kunnolla selvää kelle vuokraatte. Jos ei, niin sitten otatte sen vastaan mikä sieltä tulee. Aattelitteko oikeesti, että sijoitusasunto olisi aina jotenkin helppoa rahaa. NOT

Vierailija
45/46 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on molemmissa sijoituskämpissä vuokralaisena aina kaunis nuori nainen juuri siltä varalta että jos on rahan kanssa tiukkaa niin voidaan sopia korvaavia maksutapoja väliaikaisesti.

Tässä syy miksi jatkossa vuokraan vain naisilta, olet ällöttävä.

Vierailija
46/46 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on molemmissa sijoituskämpissä vuokralaisena aina kaunis nuori nainen juuri siltä varalta että jos on rahan kanssa tiukkaa niin voidaan sopia korvaavia maksutapoja väliaikaisesti.

Tässä syy miksi jatkossa vuokraan vain naisilta, olet ällöttävä.

Sulla siis on tapana jättää vuokrat maksamatta vai? Eihän tuolla muuten mitään väliä ole...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi