Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt vinkit kehiin, mitä miehelle hääpäivä lahjaksi?

Vierailija
07.06.2013 |

Ensi viikolla olisi hääpäivä ja myös muutetaan omaan kotiin. Olisi miestä mukava jotenkin muistaa kummastakin syystä. Mies yksin rakentanut koko talon niin olisi kiva kiittää jotenkin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat sille viinaa ja kaljaa ja makkaraa. Kutsut sen kaverit saunomaan ja grillaamaan ja painut ite muualle. Annat miehen olla rauhassa pari-kolme päivää. Ittelles voit ostaa yhdyssanakurssin.

Vierailija
2/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi kamalasti jos sua noin kovasti närästää kirjoitusvirheeni. huomasin, mutta en jaksanut alkaa sitten enään kommentoimaan mitään asiaan liittyvää. Se on hyvä, että sinä osaat kirjoittaa täydellisesti, teitäkin tässä maassa tarvitaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallis partakone, kitara jos hän ikinä sanoi haluavansa oppia, joku hieno kynä, miesten kaulakoru tai medaljonki jossa teidän kuvat, nimikkosormus, kirjoituspöytä, teepaita tilatulla tekstillä, sohvatuoli, lamppu.

Vierailija
4/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia??? todennäköisesti niin miehesi voi taas sua kiittää kun hoidat lapsia, ruoat miehelle, peset pyykit, siivoot lattiat jne. Varmaan sinäkin oot ollut hanslankarina, siivonnut jne. Ei mies yksin kiitosta ansaitse.

Vierailija
5/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

partakone olisi kyllä ollut hyvä mutta ostin sen hänelle joululahjaksi viime jouluna. :) Ehkä joku miesten kaulakori tai sormus. Mikä olisi hyvä hajuvesi jos sellaisen ostaisi? :)

Vierailija
6/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut elämyslahjoja viime vuosina: sukelluskokeilun, kumailmapallolennon ja tänä kesänä ajattelin ostaa sen Dinner in the sky-jutun.

Vierailija
7/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla kakkosella oli kyllä pointti, vaikka nillittikin ihan taas turhasta.. olisiko oikeasti hänestä mukavaa, jos voisi esitellä kättensä jälkiä kaveriporukalleen? Saunailta? Vaikka joku sellainen ilta kun telkusta tulisi vielä joku hyvä matsi tms? Tekisit safkat valmiiksi ja oluet kylmään ja katoaisit kuvasta:)

Vierailija
8/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajuvettä en suosittelisi kundit on outoja hajujen suhteen saattaa olla tykkäämättä, sitten tuskin pitää sitä yhtä paljon kuin lahjasta joka ei kulu, kundit on pragmaattisiä, siinä kun naiset tykkää niin väliaikaisista mutta niin tärkeistä kukkkalahjoista, ne tykkää enemmän lahjasta joka säilyy, vaikka niitä parfyymejä on tosi kalliitakin. itse kun uteliaisuudesta nuuhkin tykkäsin fahrenheitistä. en muista tekijää. mutta koru on ihana lahja! t:num.5

Vierailija
9/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai ei num 5, olen 4

Vierailija
10/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello, iPad onnea teille uuteen taloon ja varmasti mies ilahtuu kun haluat kiittää <3

Vierailija
11/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei se hajuvesi kyllä mikään paras ole, se on totta. Jotakin miehistä kun löytäisi. Ja ehkä vaikka tuo saunailtakin. :) ap

Vierailija
12/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunailta, jalkahieronta, ja tilaa vaikka jotain kauniit sensuellit alusvaattee, jotain myös hänelle, kylpytakki voi olla myös hyvä lahja, ja romanttinen illallinen:). ja jotain erikoista,vaikka hieronta hieromaöljyllä.

Vierailija
13/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. :) Rannekello olisi kyllä yksi. Hän on saanut silloin joskus rippilahjaksi rannekellon ja nyt meni sitten rikki. iPad:ista ei kuulemma tykkää. :D Yksi mitä on pitkään haaveillut on kauko-ohjattava helikopteri missä videokamera. Olisiko se ihan hullu lahja?

Vierailija
14/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ainakaan käytä hajuvettä vaan PARTAVETTÄ. Ja ainakaan ei  Fahrenheit:ia.

Vierailija
15/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koru on kyllä mielestäni se ihanin vaihtoehto:) onnea teille ja siunausta kotiinne, hyvää kesää

Vierailija
16/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:31"]

Kiitos. :) Rannekello olisi kyllä yksi. Hän on saanut silloin joskus rippilahjaksi rannekellon ja nyt meni sitten rikki. iPad:ista ei kuulemma tykkää. :D Yksi mitä on pitkään haaveillut on kauko-ohjattava helikopteri missä videokamera. Olisiko se ihan hullu lahja?

[/quote]

ei ollenkaan, oikein hauska, on voi tosin vaikea lennättää. jos ostat, niin on hyvä ostaa sellainen mihin saa hyvin varaosia, niitä tarvitaan, varsinkin opeteltaessa.

Vierailija
17/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:32"]

Mun mies ei ainakaan käytä hajuvettä vaan PARTAVETTÄ. Ja ainakaan ei  Fahrenheit:ia.

[/quote]Mun miehellä oli tuota Fahrenheittiä, ällö naisellinen tuoksu, couros ja Bos, huh mitä tuoksuja

Vierailija
18/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:11"]

Mä olen ostanut elämyslahjoja viime vuosina: sukelluskokeilun, kumailmapallolennon ja tänä kesänä ajattelin ostaa sen Dinner in the sky-jutun.

[/quote]Mitä itse olet saanut mieheltäsi????????? liikaa lahjot

Vierailija
19/21 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, olen saanut timanttisormuksen, kalliin kellon, ulkomaanmatkoja, auton ym. Meillä tykätään ostaa lahjoja, välillä riittää se kun ruoka on tehty valmiiksi ja saa istua valmiiseen pöytään, puolin jos toisin. Merkkipäivinä sitten vähän satsataan.

Vierailija
20/21 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälle "haisevat" miehet vieruksevat armeijaa ! Ovatko he hameheikkejä ?

Onko avioliitto monelle taistelutanner ?