Olin tosi hämmästynyt - kampaamohinnoittelusta
Kävin jokin aika sitten kampaajalla enkä ollut reiluun vuoteen käynytkään. Hiuksiini tuli täysi mallinmuutos, mutta ei pesua, eikä niitä värjätty - niin arvatkaa paljonko maksoin?
Olen siis nainen ja minulla on paksu tukka, eli leikattavaa riitti. 20 euroa! Siis olin pudota tuolilta, oikeasti. Ihan naurettavan vähän. Oliko se niin, ettei sukupuoli enää saa vaikuttaa hinnoitteluun, vai miten se meni, mutta siis mä olen käynyt kampaajalla ja maksanut kaksin - kolminkertaisesti tuon yleensä! Mieskin kävi vähän aiemmin parturissa kuin minä ja se maksoi 23 euroa ja aikaakin meni puolet vähemmän.
Kommentit (4)
Pesu ja muotoonkuivaus kun jäi pois, niin hinnasta tippui ainakin 20 e.
Oon kyllä ennenkin ollut kampaajalla niin, ettei tukkaa pestä. Mielestäni oon ennen maksanut 40-60 euroa aina, tehtiin melkein mitä tahansa. Mutta hyvä näin sikäli, että voin näillä hinnoilla käydä jatkossa vähän useammin.
Mulla ennen maksoi pitkiin ja paksuihin hiuksiin mallinmuutos ja kaksisävyvärjäys niin, että juuri kestolla ja pituudet kevytvärillä noin 120e-145e
Mä kävin tänään tiedustelemassa hintaa, kun pitäsi teippipidennykset kiinnittää päähän. Tuntitaksa on 100 €! Voipi olla etten enää mene tälle kampaajalle kun on selvästi nostanut hintaa entisestä. Onneksi voin kilpailuttaa itse, valita minne menen.