Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieheni ele tarkoittaa?

Vierailija
23.03.2013 |

Lähetin tänään miehelleni lentosuukon kun hän lähti harrastuksiinsa. Hän elehti ikään kuin olisi ottanut sen käteen, läiskäisi kätensä takapuoleensa, teki hetken ajan oksennusääniä, ja "oksensi suukon" kädelleen ja näytteli heittävänsä sen takaisin.

Mitä tämä tarkoittaa? Hän ei ole koskaan aikaisemmin tehnyt noin. Aloin miettimään, että oliko tuo puolivahingossa annettu viesti, että minä en kelpaa hänelle enää? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
2/11 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kannattaa kysyä ihan mieheltäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Jäis kyllä multa suukot tuon jälkeen lähettelemättä.

Vierailija
4/11 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei taas pitäisi yrittää tulkita liikaa.

Vierailija
5/11 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedät oksensiko se sitä "suukkoa" kädelleen, vai ihan "oksennusta", koska tuli pahoinvointiseksi lähettämästäsi lentosuukosta..? Kannattee miettiä nyt tarkkaan.:)

Vierailija
6/11 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lääkitys kaipaa ehkä vähän viilaamista.

Vierailija
7/11 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on katsonut liikaa jotain American Pie -tyyppisiä elokuvia ja piti sitä hauskana herjana.

Toivottavasti ei ota tavakseen, loppuis lentosuukot justiinsa, ehkä oikeatkin vähäksi aikaa.

Vierailija
8/11 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä loogisempaa olisi ollut, jos mies olisi näytellyt syövänsä suukon, sitten paskantavansa sen kädelleen (käsikakka) ja heittävänsä sinulle takaisin.

Vierailija
9/11 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhhoh kyllä on naisilla ongelmat!

T:nainen

Vierailija
10/11 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyyhkäisi suukkosi takapuoleensa, oksensi kädelleen ja lähetti sinulle oksennusta "vastalahjaksi" suukostasi. Minä ottaisin tuon nolaamisena. Voi olla merkki henkisestä väkivallasta. Se alkaa hienovaraisilla teoilla ja monesti juuri huumorin varjolla.

Onko mies tehnyt muutakin vastaavanlaista?

Vierailija
11/11 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että oli tarkoitettu ihan vitsinä. Kyllä mulla ja miehelläni on välillä aika roisia läppää ja saattaa olla jotain tuon tyylistä. Meidän huumorintaju vaan on tällaista :D Mutta siis, jos miehesi ei koskaan muuten vitsaile tuolla tavoin (eikä varmaan vitsailekaan, kun olet tuollainen tiukkis ja ihmeissäsi), niin sitten voit ihan häneltä kysyä, että miksi teki niin. Johan on ihmisillä ongelmat, mutta kukin tyylillään...