Ei sitten kannata enää laihduttaa, saamari!!!!
Olen ollut niin typerä ja välinpitämätön masennuksen kourissa, että olen päästänyt itseni 90 kilon painoon:( Pituutta on 169.
Pointti on se, että vaikka nyt yli kolmekymppisenä jotenkin saisinkin laihdutettua ainakin sen 25 kiloa, niin mun ihohan jää roikkumaan kamalan näköisenä!
Eikä paljon kiinnosta kevyempi olo ja terveempi olemus. Ottaa niin päähän oma tyhmyys ja lopullisesti saavuttamaton kaunis kroppa, että ei ole edes motivaatioita laihduttaa :( Inhoan niitä ihohetuloita. Omapa on vikani.
Kommentit (11)
No jos jää hetulat niin säästä rahaa ja leikkuuta ne pois.
Eikä jää roikkumaan välttämättä. Minä laihdutin 38-39 v iässä 95 kilosta 60 kiloon eikä mitään roiku mistään.
Mäkin laihdutin 35vuotiaana 95 kilosta 68 kiloon eikä jäänyt mitään roikkumaan. En edes harrastanut liikuntaa samalla.
Mun tietääkseni iho ei jää pahasti roikkumaan jos laihduttaa hitaasti eli iholla on aikaa "sopeutua" muutokseen... teet vaan pienen muutoksen ruokavalioon niin että lähtee pari kiloa kuukaudessa
Laihdutat rauhalliseen tahtiin, pidät huolta ihosi hoidosta samalla (kuivaharjaus, laadukaat ihonhoitotuotteet, runsas nesteiden juonti) ja toivot parasta. Kyllä kolme-nelikymppinen iho vielä jonkin verran palautuu, ja riippuen ihotyypistä ja geeneistä täysinkin. Tunnen esim. monia 35-40-vuotiaana lapsen saaneita, joiden vatsa tai rinnat tai muutkaan paikat eivät todellakaan jääneet roikkumaan.
Ihan vihoviimeiseksi voi tietysti turvautua plastikkakirurgiaan. Mutta laihduta nyt ensin ja katso sitten tilanne. Et sinä tuosta nyt ainakaan tekosyytä jäädä ylipainoiseksi voi ottaa!
No onhan toikin syy maata aloillaan ja mättää herkkuja kitusiin.
30 tai enemmän laihduttaneet näyttää tyhjentyneiltä ilmapalloilta. Ainakin jos laihduttaessa ikää on se yli 30.
Ap, mulla on tosi heikosti palautuva kudostyyppi ja silti kroppa on kyllä "kestänyt" laihtumisen. Liikuntaa vaan, niin ei jää roikkumaan!
Ok. Nyt sitten vain juhannusherkkuja ostamaan!
Höpsis, ei kai 90 kiloa vielä niin paha määrä ole että siitä kauheat hetulat seuraisi.