Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään akateemisen koulutuksen hankkinutta, jolla olisi silikonirinnat?

Vierailija
06.06.2013 |

Itse olen akateeminen ja harkitsen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silicon valley:ssä niitä on paljonkin

Vierailija
2/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT:illä on pakkomielle sanaan akateeminen. Oikeasti akateemiset ihmiset eivät todellakaan kutsu itseään sellaiseksi :d

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä. Olen juristi ja neljän lapsen äiti. Silikonien jälkeen seksielämä palautui ennalleen ja voin käyttää sellaisia vaatteita kun haluan. Rintojani en paljastele, mutta nyt voin käyttää normaaleja vaatteita. Ja kuppikokoni on C.

Vierailija
4/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Hänellä oli nuorena anoreksia.

Vierailija
5/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
6/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden lääkärin ja yhden insinöörin joilla on silarit.

Vierailija
7/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:28"]

Kyllä minä. Olen juristi ja neljän lapsen äiti. Silikonien jälkeen seksielämä palautui ennalleen ja voin käyttää sellaisia vaatteita kun haluan. Rintojani en paljastele, mutta nyt voin käyttää normaaleja vaatteita. Ja kuppikokoni on C.

[/quote]

Minäkin olen akateeminen ja äiti. Mullapa on E-kupit eikä ole silikonit.

Vierailija
8/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:28"]

[/quote]

Minäkin olen akateeminen ja äiti. Mullapa on E-kupit eikä ole silikonit.

[/quote]

Ja tämä oli tärkeää kertoa siksi että...?

Vierailija
9/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:23"]WT:illä on pakkomielle sanaan akateeminen. Oikeasti akateemiset ihmiset eivät todellakaan kutsu itseään sellaiseksi :d[/quote]

Akateeminen on kompakti termi, joka kuvaa yhdellä sanalla korkeakoulututkinnon suorittanutta, siis keskimääräistä koulutetumpaa henkilöä. Me akateemiset pidämme eksakteista ilmaisuista.

Vierailija
10/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 21:04"]

Akateeminen on kompakti termi, joka kuvaa yhdellä sanalla korkeakoulututkinnon suorittanutta, siis keskimääräistä koulutetumpaa henkilöä. Me akateemiset pidämme eksakteista ilmaisuista.

[/quote]

Ei tuolla ole mitään sinun akateemisuuden kanssa tekemistä. Olet vain sellainen itseään täynnä oleva ihminen, joka kuvittelee akateemisuuden olevan jokin maailman suurin asia :) Ei me muutkaan AKATEEMISET perustella kaikkea meidän AKATEEMISUUDELLA.... Noloa tuollanen feikki-hienostelu :D

Vierailija
11/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:23"]WT:illä on pakkomielle sanaan akateeminen. Oikeasti akateemiset ihmiset eivät todellakaan kutsu itseään sellaiseksi :d[/quote]

[/quote]

Akateeminen on kyllä suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon. Tai ainakin korkeakoulututkinnon (alemman) yliopistossa. Feikki akateemisia ovat ammattikorkeakoulun tutkinnon suorittaneita.

Itse en koskaan sano olevani akateeminen. Sanon, että olen opiskellut yliopistossa.

t. Kaksi yliopistotutkintoa suorittanut lääkäri, joka ei tunne ketään yliopistotutkintoa suorittanutta, jolla olisi silikonit, vaikka kyllä niitäkin varmasti on

Vierailija
12/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeakoulututkinnonhan saa myös ammattikorkeesta valmistumalla, mutta sillon ei ole akateeminen. Vain yliopistosta valmistuneet on

Vierailija
13/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:28"]nyt voin käyttää normaaleja vaatteita. Ja kuppikokoni on C.

[/quote]

Ahaa, mun paidat ja takit on siis jotenkin epänormaaleja? Jännittävää.

Vierailija
14/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. yliopistosta valmistunut monen lapsen äiti. Koskaan ei ole kaduttanut, suosittelen!!

Vierailija
15/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä tissikateus... :D

Ripsiä pidennetään, hiuksiä värjätään, topatut liivit ja kuristavat alushousut. Ja vielä nuo meikit! Moniko on nyt sitten luomu geelikynsissään ja suikurusketuksissaan. Ei ne silarit nyt mikään ihme ole. Ehkä jollekkin peräkylän asukille.

Vierailija
16/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:28"]nyt voin käyttää normaaleja vaatteita. Ja kuppikokoni on C.

[/quote]

Käytän työssäni hyvin paljon kotelomekkoja, ja nyt kun ylä- ja alakroppa ovat samaa paria niitä löydänkin. Ennen ei löytynyt sitten millään... kaikki jäi niin löysäksi rintojen kohdalta. Laihdutus ei olisi auttanut,koska olen lanteiltani leveä. No, ehkä osaltaan ammatinvalintakysymys:)

Ahaa, mun paidat ja takit on siis jotenkin epänormaaleja? Jännittävää.

[/quote]

Vierailija
17/17 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tätini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän