Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistun uuteen Erilaiset äidit-kauteen, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
05.04.2013 |

Tosin en vastaa kysymyksiin jotka koskevat yksityiskohtia perheestämme, asuinpaikastamme, teemastamme tai mihinkään sellaiseen josta paljastuisi ketä tulevista äideistä olen (ihan ettei päästä ilkkumaan sitten syksyllä että tuokin roikkuu vauvapalstalla) :D

Mutta jos muuta kysyttävää tulee mieleen niin siitä vaan ainakin jonkun aikaa!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko avata AV:ta jakson esittämisen jälkeen?

Vierailija
2/24 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä ettei varmaan kannattaisi tänne jakson esittämisen jälkeen tulla, mutta varmaan kuitenkin uteliaisuus voittaa. Toisaalta olen täällä roikkunut jo niin kauan että tiedän mitä odottaa ja voi olla että olen keksinyt mielessäni jo pahempiakin juttuja etukäteen mitä täällä. Tai sitten en, palsta kyllä usein yllättää mielikuvituksellaan :D Varmaan vähän saatan ottaa jostain itseeni, mutta en usko että lopullisia traumoja tulee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat osallistua?

Vierailija
4/24 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi halusit telkkariin? 

Vierailija
5/24 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, joku kävikin vielä kysymässä :)

Vähän hetken mielijohteesta ilmoittauduin ja olin aika yllättynyt kun sitten soittivatkin ja halusivat koekuvata. Päätettiin kuitenkin suostua vaikka melkein teki siinä vaiheessa mieli perua.

Kai mulla on ollut aina jokin kieroutunut halu kokea miltä tuntuu osallistua johonkin telkkariohjelmaan, ehkä olisin joskus hakenut BB-taloon tai vastaavaan jos ei olisi ollut perhettä :D Nyt tämä konsepti erilaisista äideistä vaikutti mukavalta, aiemmat jaksot on (mielestäni) kuvattu ja esitetty asiallisesti aika provosoivista aiheista huolimatta, positiivisessa valossa ilman isompia revittelynhaluja tai skandaalipaljastuksia.

Nyt kyllä valittuna vähän jännittää että miten se sitten menee ja kaduttaako jälkeenpäin, mutta tuttavissani on myös yksi satuhäihin osallistunut morsian ja hänellä oli positiivisia kokemuksia ohjelmaan osallistumisesta. Se antoi minullekin sitten rohkeutta kokeilla jotain uutta ja ikimuistoista :)

ap

Vierailija
6/24 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ketä tulevista äideistä olen"...voih, ehkä sut tunnistaa puhetyylistä sitten? en kyllä edes tiedä mistä ohjelmasta on kyse, ilmeisesti joku pöljä tositeevee-ohjelma..

Vierailija
7/24 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 22:49"]

"ketä tulevista äideistä olen"...voih, ehkä sut tunnistaa puhetyylistä sitten? en kyllä edes tiedä mistä ohjelmasta on kyse, ilmeisesti joku pöljä tositeevee-ohjelma..

[/quote]

Just tällaista tarkoitin kun sanoin että tiedän mitä odottaa :D Enkä usko puhuvani samaan tyyliin kuin kirjoitan, ei vaan tunnu luontevalta kirjoittaa puhekielellä ;) Mutta tule ihmeessä sitten jakson jälkeen kertomaan palstalle, että TÄMÄ oli se äiti joka huhtikuussa palstalla kirjotteli, puhuu ihan samalla tavalla!

ap

Vierailija
8/24 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä taida tulla kun tuskin katson sarjaa. Eikä ollut tarkoitus loukata, en vaan ymmärrä miten ihmiset ei osaa kirjoittaa..en tarkoita täydellistä kirjakieltä, mutta just tuon tyylinen..sorry ;)

Vierailija
9/24 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kysyä mikä sinusta tekee erilaisen äidin?

Vierailija
10/24 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä turhia pahoittele, et loukannut vaan huvitit vaan, tämä palsta ei koskaan petä :) ♥

ap

Vierailija
11/24 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 22:57"]

Haluan kysyä mikä sinusta tekee erilaisen äidin?

[/quote]

No sitä juuri en viitsi täällä (ainakaan vielä) paljastaa kun jokainen sarjan äideistä on kuitenkin erilainen omalla tavallaan ja olisi sitten helppo tunnistaa. Onhan siihen sarjan esittämiseen pitkä aika, eikä välttämättä kukaan muistaisi minua täältä keväältä mutta kuitenkin.

Uskoisin saavani erilaisuuteni vuoksi keskustelua aikaan ja varmaan haukkumistakin tietyiltä osin, mutta toisaalta ei ole mitään niin provoisoivaa tulossa kuin esim. viime kauden "sossunelättiperhe" ja "luomuäitiperhe" täällä palstalla saivat aikaan. Omasta mielestäni erilaisuuteni on tietysti positiivinen asia mutta varmasti löytyy niitä joiden mielestä se on negatiivista. Voin kuitenkin sen verran sanoa että erilainen olen, ainakin lukumääräisesti ajateltuna eli kaltaisiani ei ole kovin paljon ;)

ap

Vierailija
12/24 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lesboäiti? Tylsää...

Vierailija
13/24 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 23:06"]

Siis lesboäiti? Tylsää...

[/quote]

No sen verran voin sanoa että ei sentään. En tiedä olisiko sarjaan tällä kertaa sellainen tulossa (voisi hyvinkin olla jos olisi hakenut) mutta minä se en sitten ole :) Ette te pysty teemaa täällä arvaamaan, mutta ehkä kuitenkaan varmuuden vuoksi en tämän enempää kavenna mahdollisuuksia :)

ap

Vierailija
14/24 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt muuten menen nukkumaan eli ei enempää kysymyksiä kiitos (tai en ainakaan ole niihin vastaamassa) :)

Jännityksellä odottelen kuvauksia ja varsinkin synnytyksen kuvaamista.. Varmaan sitten syksyllä jännittää vielä enemmän kun sarja tulee ulos, en edes tiedä saanko sitä nähdä etukäteen kokonaisuudessaan vai en.

No, tiedätte sitten ainakin varmuudella sen että vähintään yksi äideistä on palsta mamma ;)

ap

Vierailija
15/24 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin jaksot näytetään tv:ssä?

Vierailija
16/24 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko se anoreksia tyyppi

Vierailija
17/24 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt jaksosi etukäteen?

Vierailija
18/24 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös turkulaiset sano "ketä" sanan "kuka" tilalla? Olisiko siis Jarna kyseessä, hän on Turusta.

Vierailija
19/24 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa ERILAINEN äiti? Onko olemassa jokin "äitimuotti"? Pelottavaa. 

Vierailija
20/24 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki äidit ovat samanlaisia paitsi nämä erilaiset? Vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän