Olin sokkotreffeillä..
Mies oli komea ja mukava. Tarjosi ravintolassa ruuan vaikka yritin maksaa omani. Treffien päätteeksi halattiin ja hän sanoi että oli mukava tavata, soittele jos haluat taas tavata... Pohdin että tarkoititko tuo todella että haluaa tavata vielä.? Pitääkö mun odottaa että laittaa viestiä sen sivuston kautta vai soittaisko sille joku pv..etten ole liian tyrkky?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:10"]
Siinä oli moderni ja hyvätapainen, sukupuolten väliseen tasa-arvoon uskova mies. Hän antoi ap:lle tilaa tehdä oma päätöksensä ja osoitti samalla, että hei, nyt eletään vuotta 2013 ja naistenkin on mahdollista tehdä päätöksiä ja ottaa vastuuta seuraavasta yhteydenotosta.
Nyt on oma tilaisuutesi näyttää, arvostatko tällaista modernia arvomaailmaa, vai oletko enemmän sellainen 1950-lukulainen nainen, jota miesten täytyy vetää perässä ja johdatella koko ajan.
T. M28.
[/quote]
Kiiinnostaisi tietää että mitä tykkäisit että nainen tekee seuraavaksi? Jos sua siis kiinnostaisi? Tai vaikka ei kiinnostaisikaan? Miten nopsaan uutta viestiä jne.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 22:03"]
No ehdin jo laittaa viestiä deittisivulle joka kyllä ilmoittaa siitä omaan @postiin terv. AP
[/quote]
Miksi laitoit viestin, etkä soittanut?
Mä sanoin kerran ensitreffien lopuks "soitellaan" ja kumpikaan ei ole soittanut. Aikaa on kulunut jo vuosia...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 22:03"]
No ehdin jo laittaa viestiä deittisivulle joka kyllä ilmoittaa siitä omaan @postiin terv. AP
[/quote]
Just... Mies pyysi sua soittamaan ja sä toimit tolleen... Tää on taas näitä, ketkä nelikymppisenä lapsettomana sinkkuna sitten itkee jossain parinhakutositeevee -ohjelmassa, kun "ei ole sitä oikeaa sattunut kohdalle"... Huooks.
No todennäköisesti lukee sen viestin sieltä jos koskaan käy omaa sähköpostiaan katsomassa. jos ei kuulu mtn voin toki soittaa. Nähtiin siis päivällä lounaan merkeissä keskustassa josta hän jatkoi iltavuoroon töihin, en kai mä sille töihin soittele..
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 01:40"]
No todennäköisesti lukee sen viestin sieltä jos koskaan käy omaa sähköpostiaan katsomassa. jos ei kuulu mtn voin toki soittaa. Nähtiin siis päivällä lounaan merkeissä keskustassa josta hän jatkoi iltavuoroon töihin, en kai mä sille töihin soittele..
[/quote]
Eli sinua itseäsi ei taidakaan tuo mies niin kauheasti kiinnostaa.
Eipä mies kovin kiinnostuneelta vaikuttanut.
Itse en soittaisi, tulisi epätoivoinen ja tyrkky olo.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 19:46"]
No mua vähän tommonen tympäsis. Mä ottaisin sen viestinä, että miestä nyt ei niin kauheesti kiinnostanu, mut voi alentua tarjoamaan kallista aikaansa jos minä pyytäisin.
[/quote] Samaa mieltä. Mies soittaa kyllä itse, jos on kiinnostunut
[/quote]
samaa mietin.. Olisko itse sanonut että olisi mukava tavata uudestaan jos haluaisi olla vielä yhteyksissä.. Jos ei kuulu viestiä netin kautta edellisestä tapaamisesta niin oletan ettei kiinnostunut tavatakseen uudestaan..? Vai olenko vanhanaikainen kun odotan että mies ottaa yhteyttä?? Ap
[/quote]
Toki yleensä oman kokemukseni mukaan miehet on niitä aktiivisempia yhteydenotoissa, varsinkin jos oikeasti ovat kiinnostuneita. MUTTA tässä sinun tapauksessa mies pyysi SINUA soittamaan, joten kai on sanomattakin selvää, että turhaan odotat hänen yhteydenottoa. Jos olet kiinnostunut miehestä ja haluat tavata vielä niin ota luuri kauniiseen käteen ja soita. Ei sinun tarvitse uusia treffejä suunnitella, voit vaikka soittaa moi mitä kuuluu -puhelun..
Mitä järkeä on laittaa viesti jollekkin nettisivulle, jos on kerran toisen numero tiedossa??HÄ?Miksi ei voi viestittää tai soittaa siihen kännykkään?
Mitä järkeä on laittaa viesti jollekkin nettisivulle, jos on kerran toisen numero tiedossa??HÄ?Miksi ei voi viestittää tai soittaa siihen kännykkään?
nyt termit kuntoon - eihän ne mitkään sokkotreffit olleet, jos itse olit viestitellyt jonkun deittisaitin kautta. Sori vaan, sokkotreffit tarkoittaa sitä, että joku ystäväsi tai kaverisi olisi järkännyt teille treffit yrityksenä parittaa teidät, ilman että tiedätte toisistanne mitään etukäteen.
Naiset hei, ei ne miehet yleensä tarkoita yhtään mitään muuta kuin mitä ne sanoo. Miehet ei pelaile pelejä samalla tavalla kuin naiset, niiden sanomisia on aivan turhaa analysoida liikaa. Todennäköisesti mies tarkoitti juuri sitä mitä sanoi, eli soita jos haluat tavata.
Me naiset syyllistytään muutenkin ihan liikaa siihen, että puhutaan asioista miehille kierrellen ja kaarrellen. Aika harva mies oikeasti osaa tulkita niitä meidän piilomerkityksiä. Miesten kanssa pärjää oikeasti paljon helpommin, kun niille sanoo suoraan mitä ajattelee ja haluaa, eikä yritä viestiä jotain ns rivien välistä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 08:55"]Mitä järkeä on laittaa viesti jollekkin nettisivulle, jos on kerran toisen numero tiedossa??HÄ?Miksi ei voi viestittää tai soittaa siihen kännykkään?[/quote]
täytyy vielä lisätä että hän oli laittanut numeronsa tuonne deittisivun sähköpostiin minulle juuri ennen tapaamista mutta en ollut sitä vielä saanut. Minun täytyi siis käydä se eilen sieltä katsomassa ja ajattelin sitten samalla laittaa sitäkautta postia menemään.. AP
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:53"]
Naiset hei, ei ne miehet yleensä tarkoita yhtään mitään muuta kuin mitä ne sanoo. --- Todennäköisesti mies tarkoitti juuri sitä mitä sanoi --- Miesten kanssa pärjää oikeasti paljon helpommin, kun niille sanoo suoraan mitä ajattelee ja haluaa
[/quote]
Näin. Nyt voimme lopettaa arvuuttelun siitä, mitä mies tarkoitti sanoessaan "soita jos haluat tavata".
Miksei mies sanonut lisäksi omaa mielipidettään, että haluaisin vielä tavata, joten soita jos sinäkin haluat. Pari sanaa lisää ja apn ei tarvitsisi pähkäillä.
Minä olin muinoin nettitreffeillä jonkun miehen kanssa, joka sanoi ensitapaamisen päättyessä minulle jotain sellaista, että "odotan kuulevani sinusta". Eli antoi pallon minulle. Kun sitten otin häneen yhteyttä, hän peitteli vaivoin närkästystään asiasta ja sanoi, että hänen mielestään minun olisi pitänyt ymmärtää, että hän ottaisi itse yhteyttä jos olisi kiinnostunut. Hänen ilmaisunsa pallon antamisesta minulle oli kuulemma yritys torjua minut kohteliaasti. Hupaisa juttu, josta jäi huono maku lähinnä siksi että en itsekään ollut kiinnostunut hänestä, mutta hän oli jostain syystä saanut minussa päälle sellaisen vaihteen että koin tarvetta olla hirveän kohtelias (ajatus oli järkätä tapaaminen numero kaksi ja siellä sitten kohteliaasti dumpata hänet). Oma toimintani oli jälkikäteen ajatellen aivan höpsöä, mutta se ei nyt ole pointti. Tämän ketjun näkökulmasta juttu on siten relevantti että ap:n miehestä ei voi häntä tuntematta tietää mistä tuulee - vaikka tavan mies tarkoittaisi suht harmittomasti juuri sitä mitä sanoo, on myös ihme tyyppejä joilla on ihme koodeja käytössä ja he vielä saattavat tosissaan odottaa että nainen ymmärtää mitä he tarkoittavat.