Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin sokkotreffeillä..

Vierailija
06.06.2013 |

Mies oli komea ja mukava. Tarjosi ravintolassa ruuan vaikka yritin maksaa omani. Treffien päätteeksi halattiin ja hän sanoi että oli mukava tavata, soittele jos haluat taas tavata... Pohdin että tarkoititko tuo todella että haluaa tavata vielä.? Pitääkö mun odottaa että laittaa viestiä sen sivuston kautta vai soittaisko sille joku pv..etten ole liian tyrkky? 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille toki! Ehkä se ei ollu varma sun tunteista eikä halunnu nolata itseään, siksi heitti pallon sulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän sanoi, että soittele, jos haluat tavata. Haluatko? Jos haluat, niin soita! Ei se ota jos ei annakaan.

Vierailija
4/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille huomenna, pyydä ulos. Tai soita tänään jo :)

Vierailija
5/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua vähän tommonen tympäsis. Mä ottaisin sen viestinä, että miestä nyt ei niin kauheesti kiinnostanu, mut voi alentua tarjoamaan kallista aikaansa jos minä pyytäisin.

Vierailija
6/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 19:46"]

No mua vähän tommonen tympäsis. Mä ottaisin sen viestinä, että miestä nyt ei niin kauheesti kiinnostanu, mut voi alentua tarjoamaan kallista aikaansa jos minä pyytäisin.

[/quote]

Hieman ylitulkintaa? Mieskin voi olla epävarma siitä, haluaako AP tavata uudestaan. Ehkä hän jo toiveikkaasti odottaa puhelua.

Vierailija
7/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]  Samaa mieltä. Mies soittaa kyllä itse, jos on kiinnostunut

Vierailija
8/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 19:51"]

[/quote]

samaa mietin.. Olisko itse sanonut että olisi mukava tavata uudestaan jos haluaisi olla vielä yhteyksissä.. Jos ei kuulu viestiä netin kautta edellisestä tapaamisesta niin oletan ettei kiinnostunut tavatakseen uudestaan..? Vai olenko vanhanaikainen kun odotan että mies ottaa yhteyttä?? Ap

Vierailija
9/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä soita vaan tule tänne kymmenen vuoden päästä muistelemaan ja kysymään, teitköhän oikein.

Vierailija
10/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli moderni ja hyvätapainen, sukupuolten väliseen tasa-arvoon uskova mies. Hän antoi ap:lle tilaa tehdä oma päätöksensä ja osoitti samalla, että hei, nyt eletään vuotta 2013 ja naistenkin on mahdollista tehdä päätöksiä ja ottaa vastuuta seuraavasta yhteydenotosta.

Nyt on oma tilaisuutesi näyttää, arvostatko tällaista modernia arvomaailmaa, vai oletko enemmän sellainen 1950-lukulainen nainen, jota miesten täytyy vetää perässä ja johdatella koko ajan.

T. M28.

Vierailija
11/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko sängyssä?

Vierailija
12/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ekan tutustumisen jälkeen vähän tympeästi puhelinnumeron kouraan (aikana ennen kännyköitä), että soita jos kiinnostaa. Soitin (hirveässä paniikissa!) ja yhdessä ollaan oltu yli 20v. Kannattaa kokeilla! Meillä mies oli silloin vähän tympääntynyt aikaisempiin naiskokemuksiin, joten ei odottanut suuria ja heitti heti pallon mulle.

Vierailija
13/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:15"]

Olitteko sängyssä?

[/quote]

emme olleet, emme suudelleet vaan halasimme. 

Vierailija
14/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta tuossa tilanteessa voi tehdä kuin pyytää viestimään tai soittamaan? "Mä soitan sulle" on melko röyhkeää, jos ei ole varma, että toinen haluaa toisille treffeille.

Vierailija
15/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun en voi ton kympin kommenttia peukuttaa kuin kerran! Hyvin sanottu!

AP, lopeta pelailu ja ylitulkinta. Jos tahdot tavata miehen uudelleen, soita. TIedät jo, että hän oli iloinen tavatessaan sut.

Hieno mies, antaa tilaa eikä tuppaudu. Etkö hannaa ottaa annettua vastuuta?

Vierailija
16/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viestiä menemään sille nettisivustolle jolla olemme jutelleet..kai käy sielläkin katsomassa..

Vierailija
17/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä siinä sitten oli?

"Soittele, jos tahdot tavata!"

Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Vai pelaatko ihan huviksesi vielä eri säännöilläkin?

Tahtoisitko sä tutustua siihen mieheen paremmin, vai miksi sä yrität tehdä toisen tapaamisen noin kovin vaikeaksi?

Vierailija
18/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mietin.. Olisko itse sanonut että olisi mukava tavata uudestaan jos haluaisi olla vielä yhteyksissä.. Jos ei kuulu viestiä netin kautta edellisestä tapaamisesta niin oletan ettei kiinnostunut tavatakseen uudestaan..? Vai olenko vanhanaikainen kun odotan että mies ottaa yhteyttä?? Ap

[/quote]

Mä aattelen, että miestä kiinnostaa, kun pyysi sua soittamaan, jos haluat. "Soitan sulle" -kommentilla pallo pidetään itellä ja sitte soitetaan tai ei. Mutta nyt mies antoi pallon sulle. Soita jo! Ja tuu sitte kertomaan seuraavista treffeistä :)

Vierailija
19/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 19:51"]

[/quote]

[/quote]

Sait jo toimintaohjeet: jos haluat tavata, niin soita. Älä nyt ala mitään viestittelemään, vaan luuri kouraan! Mikä tässä nyt on niin vaikeaa? Pitää vähän uskaltaa, jos haluat että tuosta mahdollisesti tulee jotain. Mitä pahaa voi tapahtua, jos soitat?

Vierailija
20/37 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies jätti puhelinnumeron ekojen treffien jälkeen ja sanoi soittele. Kaverit oli sitä mieltä ettei kannata soittaa ei ole aitoutuvaa tyyppiä. No soitin sit kuitenkin ja nyt ollaan oltu yhdessä jo yli 20v eli mitään ei saa jos ei uskalla ottaa riskiä, mitä sulla on menetettävää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan