Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Beata Papp ennen ja nyt - miten on mahdollista??

Vierailija
20.07.2020 |

https://images.app.goo.gl/bwtcYc5vtfvU1sM86

https://images.app.goo.gl/5dLeoTbbdHGUa8gn7

Minkälaisilla toimenpiteillä tuollainen muutos saadaan aikaan? On kuin eri ihminen, kaunistunut hurjasti.

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on laihtunut n.10kg.

Silmät edelleen pienet syvällä päässä. Meikillä niitä voi koittaa isontaa.

Vierailija
2/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen meikki ja filtterit. En tuota jälkimmäistä menisi nyt välttämättä kauniimmaksi sanomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin kauniita.

Vierailija
4/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytettä huulissa.

Vierailija
5/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taas päivän haukkumisketju jossa julkkiskaunotarta haukutaan kilpaa jotta se oma riittämättömyyden tunne katoaisi edes hetkeksi siitä kurjasta pienestä mielestä.

Vierailija
6/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin olisi kiva, jos näistä puhuttaisiin avoimemmin. Kohta joku taas hyökkää sanomaan, että lapsenpyöreys vain poistunut ha pim!

Yleisesti: Miksi ei voisi tehdä enemmän juttuja siitä, millaisia muutoksia erilaisilla täyteaineilla, mesolangoilla yms. tehdään. Nykyisinhän täytetään paljon muuta kuin huulia; poskipäitä, kulmia, leukalinjaa, leuankärkeä. Mesolangoilla nostetaan monesta kohtaa ja eikö sillä muutenkin muotoilla kasvoja.

Beatasta: Minusta näyttää, että nenää on korjattu ja huulia selkeästi on täytetty. Muuta?

Vierailija
7/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisen näköinen, todella kaunis nainen. Olisiko ainakin laihtunut reilusti? Jotenkin sellainen fiilis tulee, tai joku lapsenomainen pyöreys vähentynyt kasvoista. Saattaa olla myös huulitäytettä tms pientä, mutta luulen että isommaksi osaksi vaan aika tehnyt tehtävänsä. Jotkut kun kaunistuu vanhetessaan.

Vierailija
8/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kuva on ihan surkea, etsi parempi niiltä ajoilta, niin on reilumpi vertailukohde.

Mutta todennäköisesti huulitäytettä on otettu ja silmien ja kulmien alueelle on myös tehty jotain. Ehkä botoxia, mesolankoja, täyteaineita... Saatu silmistä tuollaiset makuuhuonemaiset, mikä on aika suosittua nykyään (Belorfilla sama).

Sitten vielä laihtuminen, filtterit, valaistus, erilainen meikki ja kampaus...

Vierailija
9/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. lapsenpyöreyttä lähtenyt. Piirteet selkeämmin esillä.

Vierailija
10/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko taas päivän haukkumisketju jossa julkkiskaunotarta haukutaan kilpaa jotta se oma riittämättömyyden tunne katoaisi edes hetkeksi siitä kurjasta pienestä mielestä.

Ei ole. Minulla ei ole kurja pieni mieli, vaan vilpittömästi kiinnostaa, mitä on tehty, kun selkeästi on tehty. Kaunis kyllä on.

Toivoisin avoimempaa puhetta näistä toimenpiteistä. Ketä salailu palvelee?

Vierailija
11/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten myös rasvaa lähtee muutenkin naamasta - ja esim. jos elämäntavat muuttuu, vähemmän alkoholia jne.

Hollywood -stailaajat ja kuntoohjaajat saavat aikaan todella isoja muutoksia - moni suomalainen taviskin saisi itsestään paljon kauniimman, jopa ns. ruma voisi tehdä itsestään erikoisen, persoonallisen tyylikkään, kun etsisi juuri itselleen sopivan tyylin.

Vierailija
12/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, oon 7/7 ja sanoin just sen lapsenpyöreyden :D

Täytteillä voi täyttää ja langoilla muokata, mutta naaman pienentäminen on vaikeampaa....

Olin itekin melkoinen kuunaama nuorena, yli kaksikymppisenä vielä. Eron huomaa passikuvista, kun pikkuhiljaa on muuttunut aikuisemman näköiseksi, ts. se pyöreys hävinnyt.

Vierailija
13/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. lapsenpyöreyttä lähtenyt. Piirteet selkeämmin esillä.

Aina tämä sama ”lapsenpyöreys” lähtenyt, kuten yllä sanon. Ei se kyllä kaikkea selitä ja ainakin itse osaan sen erottaa. Nenänpää? Huulet?

Vierailija
14/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.savonsanomat.fi/viihde/Miss-Suomi-2017-on-Michaela-Söderhol…

Miten voi nuorentua n. 20v?! Näyttää nelikymppiseltä rouvalta tuossa kuvassa, ihan kuin eri ihminen.

Vierailija
15/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos te kateelliset tavikset kysyisitte vaikka pistoshoitoihin/kauneuskirurgiaan erikoistuneilta lääkäreiltä. Ei teistä kaikista Beatan kaltaista kaunotarta saada, mutta varmasti jokaista voidaan parannella.

Vierailija
16/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua niin sieppaa, että kaikenlaista muokkausta kohtaan on sellainen asenne, että jos tarkkanäköisen silmä suoraan huomaa, että tehty on, monenlaista, niin alkaa kateus/pieni mieli yms. solvaaminen. Näitä toimenpiteitä itse teettävät/tekevätkö ovat tämän takana? Vai mitä ihmettä?? Eikö ole kaikkien etu, että ymmärretään, että tällaista voi teettää eikä ihminen tuosta vain muutu.

Olisi oikeasti tosi kiinnostavaa, jos jossain joku ammattilainen avaisi tätä tarkemmin. Millaisia muutoksia, millaisia toimenpiteitä? Toki klinikoilla on ennen/jälkeen -kuvia, mutta se ei ole sama.

Tästä ohjelmaformaatti, kiitos! Eikä mikään The Look, kiitti.. Joku, joka toteuttaa toimenpiteitä, joissa oikeasti kaunistuu - ja sekä veitsen että pistosten, lankojen jne. jne. avulla.

Vierailija
17/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua niin sieppaa, että kaikenlaista muokkausta kohtaan on sellainen asenne, että jos tarkkanäköisen silmä suoraan huomaa, että tehty on, monenlaista, niin alkaa kateus/pieni mieli yms. solvaaminen. Näitä toimenpiteitä itse teettävät/tekevätkö ovat tämän takana? Vai mitä ihmettä?? Eikö ole kaikkien etu, että ymmärretään, että tällaista voi teettää eikä ihminen tuosta vain muutu.

Olisi oikeasti tosi kiinnostavaa, jos jossain joku ammattilainen avaisi tätä tarkemmin. Millaisia muutoksia, millaisia toimenpiteitä? Toki klinikoilla on ennen/jälkeen -kuvia, mutta se ei ole sama.

Tästä ohjelmaformaatti, kiitos! Eikä mikään The Look, kiitti.. Joku, joka toteuttaa toimenpiteitä, joissa oikeasti kaunistuu - ja sekä veitsen että pistosten, lankojen jne. jne. avulla.

Youtubessa on joitain tällaisia kanavia, joissa plastiikkakirurgit ja muut kauneusammattilaiset analysoivat julkkisten kasvoja ja mahdollisia toimenpiteitä. Monet tuntuvat kyllä niissäkin olevan aika varovaisia, ehkä pelkäävät joutuvansa raastupaan, kun Amerikassa kerran ollaan.

Vierailija
18/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos te kateelliset tavikset kysyisitte vaikka pistoshoitoihin/kauneuskirurgiaan erikoistuneilta lääkäreiltä. Ei teistä kaikista Beatan kaltaista kaunotarta saada, mutta varmasti jokaista voidaan parannella.

Hei! En ole kateellinen ekä ole mikään ”tavis”. Olen todella luonnonkaunis nainen, usein sellaiseksi kehuttu enkä siis ole kokenut tarvetta tällaiseen. Aihe kiinnostaa ja ihan avoimena keskustelunaiheena, nimenomaan niin, että kun silmä selvästi erottaa muutoksen, siitä voi puhua.

Miksi olet niin aggressiivinen ja puolustuskannalla? Se on hieman epäilyttävää.

Vierailija
19/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beata ei ole mikään kaunotar, on päässyt Leppilammen käsipuoleen, se ei tee hänestä kuitenkaan mitään kaunotarta. Omituinen naama.

Vierailija
20/160 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa on joitain tällaisia kanavia, joissa plastiikkakirurgit ja muut kauneusammattilaiset analysoivat julkkisten kasvoja ja mahdollisia toimenpiteitä. Monet tuntuvat kyllä niissäkin olevan aika varovaisia, ehkä pelkäävät joutuvansa raastupaan, kun Amerikassa kerran ollaan.

Joo, olen bonganut ja just siksi kiinnostaisi ihan sellainen, jossa muutoksista puhuttaisiin avoimesti. Luulen, että osalle kohteista tämä olisi jo nykypäivänä ihan fine. En yhtään ymmärrä salailua, hyssyttelyä ja aggressiivisia peittely-yrityksiä, jotka minusta vain vahvistavat jotain tehdyn.