Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brangelina imago niin ristiriitainen

Vierailija
06.06.2013 |

Suoltavat toinen toistaan huonompia väkivältä/toiminta elokuvia, missä ihannoidaa materiaa ja pinnallisuutta, sitten muuten esitetään humaania maailman pelastajaa. Koen tuon touhun epäaitona ja vastemielisenä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Brangelina tehnyt tässä vuosien aikana moraalisia draamojakin. Esimerkkeinä vaikkapa a mighty heart ja in the land of blood and honey, jonka Angelina itseasiassa ohjasi.

http://en.wikipedia.org/wiki/In_the_Land_of_Blood_and_Honey

Ovat tuottaneet myös tosi paljon oman (vai Bradin?) tuotantoyhtiön kautta kantaaottavia filmejä ja tv-produktioita vaikka itse ovat enimmäkseen näytelleetkin hollywood-hömpissä. Samaa mieltä olen siitä, ettei kumpikaan ole mikään näyttelijälahjakkuus. AIkamoisia maneereja on molemmilla, en tiedä kummalla olisi enemmän.

Ihailen heidän humanitaarista työtään: mielestäni on melko sama millaisesta elokuvasta  ison palkkansa saa, jos se raha menee kuitenkin hyvään tarkoitukseen. Ehkä he itsekin ajattelevat näin ja perustelevat työvalintojaan? 

Vierailija
22/27 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 12:25"]

Mä taas näen asian niin, että voivat elää humaania elämää, koska työ mahdollistaa erilaiset roolit. Mä olen aina miettinyt, että miksi Hollywood näyttelijät/taiteilijat ovat erilaisia kuin muualla maailmassa. Muualla moinen jengi on semmoista pikkusen nukkavieruja höttöpäitä. Hollywoodista löytyy onneksi siihen suuntaan Brangelina, Johnny Depp ja Keanu Reeves. :)

Mitä Anistonin ja Bradin suhteeseen tulee, niin luin joskus vuosia ennen heidän liittoaan haastattelun, että Brad haluaa 7 lasta ja keskittyä puusepän hommiin jossain vaiheessa elämäänsä.

Aniston ja Brad olivat suloinen pari ja olin pettynyt, kun Brad lähti tuon outolinnun matkaan.. Haastatteluista kävi ilmi, ettei Jennifer halunnut lapsia ollenkaan. Voiko silloin olla onnellinen?

Ihanaa, että Jenniferkin on nyt löytänyt onnensa, vaikkakin aika boheemista miehestä myös.

Brangelina on yksi lempparipariskunnista, vaikkakin heiltä taitaa olla toisinaan todellisuus hukassa vai tekevätkö, koska voivat..? 

[/quote]

Elokuvalla on kuitenkin aina propaganda-arvo joka muokkaa nuorten käsityksiä pikkuisen kerrallaan, USAssa lähes kaikki nuorille miehille suunnatuista elokuvista on rakennettu sen teeman päälle, että aseilla ratkaistaa ongelmat ja hoidetaan asiat kuntoon, tätä sanomaa Angelinakin levittää kasvoillaan, aivan kuin NRA olisi näiden elokuvien takan varmistamassa, että nuorisokin ymmärtää kuinka arvokas asia on, että kaikilla on aseita ja paljon. Muutenkin näissä elokuvissa koko arvomaailma on hyvin mustavalkoinen, kun nuori sitten katsoo näitä "mahtavia" elokuvia innoissaan nuoruusvuosinaan vaikka 100 kappaletta, ja pelaa siinä välissä lahtauspeleja niin lopputulos on taattu. Hän on patrioottinen mustavalkoinen amerikkalainen mita mm. NRA tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on lista mitä aseita Angelina on mainostanut elokuvissaan.

http://www.imfdb.org/wiki/Angelina_Jolie

Vierailija
24/27 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnan humanitäärinen työ on niin valtavaa kaikessa mittavuudessaan, että näytteleminen on toisarvoista.  Hyvä vain, jos rahaa tulee, koska ilman rahaa ei voi harrastaa hyväntekeväisyyttä?

En jaksa ymmärtää moraalista kritiikkiä töiden suhteen juuri ko. pariskunnan kohdalla, ja joku muu nekin roolit sitten tekisi.  Olisi taas Uudet Isot Nimet valkokankaalla ja taas alkaisi moraalinen marmatus.  Ymmärrän toki, ettei kaikista ihmisistä voi pitää, mutta pikkusieluista alkaa moittia heitä sen takia.

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 12:34"]

Mä taas näen asian niin, että voivat elää humaania elämää, koska työ mahdollistaa erilaiset roolit. Mä olen aina miettinyt, että miksi Hollywood näyttelijät/taiteilijat ovat erilaisia kuin muualla maailmassa. Muualla moinen jengi on semmoista pikkusen nukkavieruja höttöpäitä. Hollywoodista löytyy onneksi siihen suuntaan Brangelina, Johnny Depp ja Keanu Reeves. :)

Mitä Anistonin ja Bradin suhteeseen tulee, niin luin joskus vuosia ennen heidän liittoaan haastattelun, että Brad haluaa 7 lasta ja keskittyä puusepän hommiin jossain vaiheessa elämäänsä.

Aniston ja Brad olivat suloinen pari ja olin pettynyt, kun Brad lähti tuon outolinnun matkaan.. Haastatteluista kävi ilmi, ettei Jennifer halunnut lapsia ollenkaan. Voiko silloin olla onnellinen?

Ihanaa, että Jenniferkin on nyt löytänyt onnensa, vaikkakin aika boheemista miehestä myös.

Brangelina on yksi lempparipariskunnista, vaikkakin heiltä taitaa olla toisinaan todellisuus hukassa vai tekevätkö, koska voivat..? 

[/quote]

Elokuvalla on kuitenkin aina propaganda-arvo joka muokkaa nuorten käsityksiä pikkuisen kerrallaan, USAssa lähes kaikki nuorille miehille suunnatuista elokuvista on rakennettu sen teeman päälle, että aseilla ratkaistaa ongelmat ja hoidetaan asiat kuntoon, tätä sanomaa Angelinakin levittää kasvoillaan, aivan kuin NRA olisi näiden elokuvien takan varmistamassa, että nuorisokin ymmärtää kuinka arvokas asia on, että kaikilla on aseita ja paljon. Muutenkin näissä elokuvissa koko arvomaailma on hyvin mustavalkoinen, kun nuori sitten katsoo näitä "mahtavia" elokuvia innoissaan nuoruusvuosinaan vaikka 100 kappaletta, ja pelaa siinä välissä lahtauspeleja niin lopputulos on taattu. Hän on patrioottinen mustavalkoinen amerikkalainen mita mm. NRA tarvitsee.

[/quote]

Vierailija
25/27 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 12:49"]

Pariskunnan humanitäärinen työ on niin valtavaa kaikessa mittavuudessaan, että näytteleminen on toisarvoista.  Hyvä vain, jos rahaa tulee, koska ilman rahaa ei voi harrastaa hyväntekeväisyyttä?

En jaksa ymmärtää moraalista kritiikkiä töiden suhteen juuri ko. pariskunnan kohdalla, ja joku muu nekin roolit sitten tekisi.  Olisi taas Uudet Isot Nimet valkokankaalla ja taas alkaisi moraalinen marmatus.  Ymmärrän toki, ettei kaikista ihmisistä voi pitää, mutta pikkusieluista alkaa moittia heitä sen takia.

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 12:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä minä pidän heistä ja tunnustan heidän ansiot hunitaarisessa työssä ja tykkäsin jopa Bratin elokuvasta Incredible Bastards, väkivaltaisuudesta huolimatta. Enkä tarkoita vähätellä heidän hyviä tekojaan. Kuitenkin olisi hienoa jos panostaisinat elokuviin jossa olisi moniarvoinen ajatusmaailma, kuten Bratin 9vuotta tiibetissä.

tässä kuva angelinasta: http://cdn101.iofferphoto.com/img/item/846/742/51/mo1050.jpg

tuntuu vain kuin Angelina kävisi sotaa kahdella rintamalla

Vierailija
26/27 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/27 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up she goes

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi