Haluaisin lapsen, mutta jonkun pitää katkaista tämän geenivirheellisen sekopää-suvun lisääntyminen
Nuoremmalla polvella on diagnooseja, vanhemmalla ei mutta jotain häikkää kaikilla selvästi. On lukihäiriötä, adhd:ta, autismia, cp-vammaa, kehitysviivästymää... moni on käynyt apukoulua tai tarkkisluokkaa, aikuisena on päästy helppoihin töihin kuten siivojaksi. Nuoria eläkeläisiä on paljon. Samoin päihdeongelmia mikä ei ole yllätys, moni adhd kun lääkitsee itseään alkolla ja tuntee olevansa normaalimpi kännissä kuin selvänä
Isäni oli nuorena komea, samoin hänen veljensä ja onnistuivat saamaan vaivatta tyttöystäviä. Vasta naimissa äidilleni selvisi, että hänellä on levoton ja tuhlaileva mies joka ei osaa ottaa vastuuta mistään eikä aikuistua (Selvä adhd). Minulla on aikuisena diagnosoitu adhd ja laaja-alainen hahmotushäiriö. Veljelläni on autismi/asperger jotain ( ei suostu tutkimuksiin) eikä hän onneksi aio lisääntyä.
Setäni, tämä isäni veli taas on ollut naimisissa kahdesti. Seitsemän lasta joista yksikään ei ole ns terve tai normaali. Kun vertaa heitä äidinpuolin serkkuihin..
.
Kommentit (50)
Tuo taitaa olla melko yleinen ongelma. Ei 30 vuotta sitten mitään diagnooseja, remmiä persukselle ja tarkkikselle vaan. Vastan kun näiden 80-luvulla syntyneiden lapsille on alkanut rapista diagnooseja, ovat vanhemmat ehkä menneet itsekin testeihin. .Ja tajunneet että hei mun äitini/isäni/veljeni/tätini on muuten myös varmana ADHD!
Adoption kautta tulee myös huonoja geenejä.
Harvoin hyvien geenien omiataja antaa adoptioon
No joskus ennen ei olisi ollut noita diagnooseja, vain vähän tyhmyyttä tai jotain. Eikä sekään olisi haitannut jos on komea/kaunis.
Hommaa fiksu terve mies ja toivo parasta.
Tai jos kelpaa niin adoptoi.
Nykyään ongelmat havaitaan jo päiväkodissa ja lapsi ohjataan tutkimuksiin, pääsee aloittamaan koulun sitten pienluokasssa ja mahdollisesti lääkitys vielä tukena. Heillä on mahdollisuudet vaikka mihin. Adhd-ihmiset ovat usein luovia ja taiteellisia, eivätkä he missään nimessä ole tyhmiä. On vain vaikea oppia kun päässä riehuu pyörremyrsky
Moni ihmettelee miten adhd ym lapsia on äkkiä niin paljon. Ei määrä ole lisääntynyt, vaan häiriö on alettu tunnistaa.
Ap, miten tähän asiaan liittyy, onko joku komea vai ei?? Komeat ihmiset voivat myös olla sairaita tai psykoja.
( psykopaatti-narsisti-sosiopaatteja)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ongelmat havaitaan jo päiväkodissa ja lapsi ohjataan tutkimuksiin, pääsee aloittamaan koulun sitten pienluokasssa ja mahdollisesti lääkitys vielä tukena. Heillä on mahdollisuudet vaikka mihin. Adhd-ihmiset ovat usein luovia ja taiteellisia, eivätkä he missään nimessä ole tyhmiä. On vain vaikea oppia kun päässä riehuu pyörremyrsky
Väärä ravinto, lisäaineet ja sokeri aiheuttaa tuota.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miten tähän asiaan liittyy, onko joku komea vai ei?? Komeat ihmiset voivat myös olla sairaita tai psykoja.
Sanottiinhan se tuossa ja on ilmiselvää sanomattakin: komeina pariutuivat helposti ja ehtivät lisääntymään, ennen kuin puolisolta tippuivat suomut silmiltä ja näkivät että miehessä on häikkää. Jos ei olisi niin komea, niin nainen saattaisi katsoa tarkemmin muitakin ominaisuuksia ulkonäön lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Astuta itsesi terveeseen sukuun kuuluvalla.
Kannattaa kuitenkin ensin teettää sukututkimus usean polven taakse, sekä otattaa geenitutkimus.
Mammalassa ei ymmärretä tieteestä mitään, mutta se ei ole yllätys.
Kenltä olette perineet ns. ajattelukyvyn? Onko geenitutkimus otettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottiinhan se tuossa ja on ilmiselvää sanomattakin: komeina pariutuivat helposti ja ehtivät lisääntymään, ennen kuin puolisolta tippuivat suomut silmiltä ja näkivät että miehessä on häikkää. Jos ei olisi niin komea, niin nainen saattaisi katsoa tarkemmin muitakin ominaisuuksia ulkonäön lisäksi.
Turha syyttää naisia. Sekä naiset että miehet valitsevat kumppanin ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Komean/kauniin ihmisen yksinkertaisuus ja höseltäminen on helppo sivuuttaa. Saa seuraa vaikka olisi millainen Forest Camp.
Kuule ap, minusta tuntuu että oot mun serkku. Iskäni oli nuorena tosi komea, mustat paksut hiukset ja hymy kuin jostain Pepsident-mainoksesta. Mutta kun se avas suunsa, tajus että sehän on tyhmä kuin saapas ja tuota tyhmyyttä sitten peitteli uhoamisella ja kännäämisellä. Äiti teki fiksun teon kun olin 6vee, otti mut kainaloon ja lähti. Valitettavasti oon vain ns isäni tytär eli mulla on lieviä autistisia piirteitä ja lukihäiriö ja ad/hd. Samoin mun poika on ad/hd.
Vierailija kirjoitti:
Adoption kautta tulee myös huonoja geenejä.
Harvoin hyvien geenien omiataja antaa adoptioon
Tuossa tapauksessa vahinko on jo käynyt. Ap vain ottaisi hoivaansa jo syntyneen lapsen. Eikä sillä välttämättä yhtä huonot geenit ole kuin ap:lla. Voi olla vaan jäänyt orvoksi tai syntynyt väärään aikaan ja väärään paikkaan, eli ollut huono tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha syyttää naisia. Sekä naiset että miehet valitsevat kumppanin ulkonäön perusteella.
Ja mm. huomaamatta usein sen kaltaisen kanssa joka muistuttaa omaa itseä. Tosin ihan kaikki eivät näin tee.
Jep ja noi ongelmat todella siirtyy lapsille. Kokemusta on!
Kannattaa miettiä kahdesti, ei se lapsen osakaan häävi ole ja itse ei ole helppoa katsoa vierestä.