Kaikki kunnia Timo Soinille, ainut järkevä
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 13:20"]
mielestäni persut ovat erittäin hyvä lisä Suomen puoluekartalle ja ovat olleet myös oikeassa useimmissa asioissa Eurokriisissä.
[/quote]
Käsittämätöntä, että tuollaisia ihmisiä löytyy. Persut eivät ole olleet oikeassa missään eurokriisiin liittyvässä. Persuilla ei ole ensimmäistäkään ajatusta kriisin ratkaisemiseksi. ainoa mitä persuista irtoaa on pölhöpopulismi ja lapsellinen vitseily meloneista ja omenoista. Millainen ihminen ei näe tai kieltäytyy näkemästä persujen täydellistä onttoutta ja heidän politiikkansa sisällöttömyyttä. Persut on vain naurettava kupla, joka odottaa puhkeamistaan. Varmasti se puhkeaminen tapahtuu jos persut ikinä uskaltavat hallitukseen, mitä epäilen. Oppositiosta on kiva huudella mitä vaan ja koskaan ei joudu vastaamaan mistään eikä koskaan tarvitse tehdä vaikeita päätöksiä. Persut on osoitus suomen surkeasta poliittisesta tilanteesta.
[/quote]
Siis IHAN saman vastauksen meinasin tälle korkeastikoulutetulle ulkosuomalaiselle kirjoittaa! Itse seuraan paljon, mitä Saksassa ja Ranskassa ym. kirjoitetaan ja ruoditaan eurokriisiä, ja todettava on, että asiat ovat melko kehnosti menneet. Mutta sitä enemmän on kristallisoitunut, että persujen sloganeilla asioita ei ainakaan olisi saanut hoidettua ja he vain ratsastavat tällä tilanteella.
[/quote]
Hovon vitun väliä ratsastamisella tai ratsastamattomuudella, MUTTA persut ja nimenomaan Soini ovat olleet koko ajan oikeassa Eurokriisistä ja samaan on yhtynyt monet talouslehdet ja -asiantuntijat.
Jos menee päin persettä niin oma osuus ei siitä muutu vaikka muut eivät esitä vaihtoehtoja. Ja kyllä Soini on esittänyt ja paljastanut mm. "vakuuksien" onttouden ja siihen yhtyi financial Times.
Hallitushan Suomessa nyt pitäisi nämä hommat osata eikä uikuttaa ratkaisuja vaikka Soinilta. Soini on jo vuosia sanonut, että päin persettä menee. Hallitus teki oman päänsä mukaan ja nyt syytetään Soinia ettei tule RATKAISUJA!!
Todella onttoa, samaa hallitusliturgiaa kyvyttömiltä ihmisiltä!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 11:59"]
Hyvät Palstapersu ja Viherhippi - siis oikeesti me ei jakseta enää tuota teidän joka kerran samaa latua hinkkaavaa jankkausta. Ei polku tää vie mihinkään, kuten Neon 2 viisaasti ilmoitti. Uusiutukaa.
[/quote]
Olen samaa mieltä, keskitytään puhumaan fiksusti seksistä ja haukkukaamme miehiämme. Yhteiskunnalliset asiat ovat turhia.
[/quote]
Minulle ja varmaan monelle muullekin kyllä riittäisi kun puhuttaisiin fiksusti politiikasta ja yhteiskunnallisista asioista. Jospa menisit riehumaan sinne hompanssifoorumille sen sijaan että yrität leikkiä näppärää täällä.
[/quote] Onhan se jälki tekijänsä näköistä Suomen politiikassa: luokanopettaja on valtiovarainministerinä ja löytyyhän sieltä hallituksen riveistä peräti yo. Arhinmäki.
[/quote]
No, voin sinulle kertoa, että asun myös Suomen ulkopuolella Euroopassa ja mielestäni persut ovat erittäin hyvä lisä Suomen puoluekartalle ja ovat olleet myös oikeassa useimmissa asioissa Eurokriisissä.
Sinäkin olet, kuten minä, muuttanut Suomesta pois. Et tainnut olla oikein tyytyväinen mm. Suomen veroihin ja hintoihin ym.? No joo, kyllä Kokoomus, Kepu ja SDP ne parantaa ja mannaa sataa kansalle, eikös vaan?. Onhan ne jo 50 vuotta tehnyt uutterasti töitä suomalaisten eteen, hoh hoh :D
Ja olen muuten korkeasti koulutettu.
[/quote] Korkea koulutus ei kuitenkaan ole tuonut sinulle sujuvaa sanankäyttöä tai metatason poliittisia ajatuksia. On helppoa huudella mutta konkreettiset parannusehdotukset jäävät aina puuttumaan. Minä en ainakaan haluaisi asua maassa, jossa rahallakaan ei saisi turvallisuutta (verorahojen hyöty)
Timo aikoo rintamakarkuriksi
Kun hommat suomessa eivät ota tuulta, porukat kypsyneet pelkkään sanahelinään, ei tekoja, pakenee Brysseliin
Soinin jälkeen persuilu onneksi loppuu. On vain yksi totuudentorvi, joka taitaa populistisen heittelyn taidon ja hänen jälkeensä ei mitään, vain totisia pikkupolitrukkeja ja typerehtiviä hakkaraisia.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 13:53"]
[/quote]
No, voin sinulle kertoa, että asun myös Suomen ulkopuolella Euroopassa ja mielestäni persut ovat erittäin hyvä lisä Suomen puoluekartalle ja ovat olleet myös oikeassa useimmissa asioissa Eurokriisissä.
Sinäkin olet, kuten minä, muuttanut Suomesta pois. Et tainnut olla oikein tyytyväinen mm. Suomen veroihin ja hintoihin ym.? No joo, kyllä Kokoomus, Kepu ja SDP ne parantaa ja mannaa sataa kansalle, eikös vaan?. Onhan ne jo 50 vuotta tehnyt uutterasti töitä suomalaisten eteen, hoh hoh :D
[/quote] Korkea koulutus ei kuitenkaan ole tuonut sinulle sujuvaa sanankäyttöä tai metatason poliittisia ajatuksia. On helppoa huudella mutta konkreettiset parannusehdotukset jäävät aina puuttumaan. Minä en ainakaan haluaisi asua maassa, jossa rahallakaan ei saisi turvallisuutta (verorahojen hyöty)
[/quote]
Kerropa vaikka missä keski-eurooppalaisessa maassa ei ole turvallista? Ainakin asuinmaassani on hyvin turvallista eikä vanhat- ja nuorisojuopot heilu yötä myöten. Koskaan en ole kokenut täällä turvattomuutta ja saan perheellenikin ostettua turvallisen, uuden auton todella kivoilla hinnoilla.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 13:53"]
[/quote]
[/quote]
Suomessa on turha esittää mitään konkreettisia ajatuksia. Ne nauretaan porukalla huonoiksi, hymistellään yleistä linjaa ja vaietaan lopuksi kuoliaaksi. Näin on meillä aina tehty, muissa maissa ei osata mitään. meillä on lastulevyhökkelit, tojotakorollat ja perhepitsat. Me osataan.
Ai jaa, ei tullut ehdotuksia? No, ei me niitä olisi hyväksyttykään ellei niistä saa meidän omia ideoita.
Timpan massu on niiiiiin söde, nam
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 14:07"]
[/quote]
hi hi, köh köh, anteeksi, hi hi
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 14:07"]
[/quote]
hi hi, köh köh, anteeksi, hi hi
[/quote]
Näin päättyy paskakokkare+punikkisyylien asiakommentointi.
Haiseeko se vittu vielä hyvälle? Miten on viherhipit?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 14:20"]Haiseeko se vittu vielä hyvälle? Miten on viherhipit?[/quote]
hi hi, olet ihana, hi hi
Viherhipit ja punikit pitäisi muiluttaa oikein urakalla, niin aivottomia apinoita ne ovat.