Tunnusta tässä jotain.
Saa olla haave, perversio, outo tapasi yms yms.....
Kommentit (37)
veneessä, menin sinne ilman pikkareita ja alkkareita
Hassua; pidätkö yleensä molempia?
Masturboin töissä usein. Jos ei ole omaa rauhaa työpisteellä, niin menen vessaan räpläämään.
Rakastan eksääni. Ja samalla myös vihaan.
Ikäerohullun väsymätön propaganda on alkanut toimia minuun. Ja olen vielä jyrkempi, omat rajani taitavat kulkea +/- 10 vuotta omaan ikääni, miten tässä näin kävi.
Minulla oli lyhyt lesbosuhde opiskeluaikoina jenkeissä. Mieheni kyllä tietää sen. Oi noita opiskeluaikoja... Ja tämä siis tapahtui jo 90-luvun alussa. Nykyisin kai aika normaaliakin kokeilla.
Petin miestäni reilu vuosi sitten.
Kun käydään vaimoni kavereiden luona kylässä niin vessassa käydessä pyyhin kaluni aina kasvopyyhkeeseen :)
On mukava ajatella että siellä se typy pyyhkii nyt kasvoja hmm pyyhkeeseen :)
Paneskelen vävyäni aina silloin tällöin.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 11:01"]
Kun käydään vaimoni kavereiden luona kylässä niin vessassa käydessä pyyhin kaluni aina kasvopyyhkeeseen :)
On mukava ajatella että siellä se typy pyyhkii nyt kasvoja hmm pyyhkeeseen :)
[/quote]
Teillä käydessäni hinkkaan hammasharjaasi pyllyreikääni, jotenkin mukava ajatella, että siellä se sun miehekäs suu on lähellä hmm hammasharjaa...
T. Äitisi
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 11:14"]
Haaveilen lottovoitosta, en kertoisi sitä miehelle vaan ottaisin eron.
[/quote]
ota ero ennen voittoa, muuten menee vielä puoliksi
Meillä avioehto :)
[/quote]
Minua ällöttää vaimoni tyhjät rinnat. Lapset imeneet ne tyhjiksi sekä karppaus vienyt loputkin täytteet.
Katselen aina salaa komeaa ja lihaksikasta naapurin miestä ´huoh`
Haluaisin pössytellä kannabista, vaan en tiedä mistä/miten saisin sitä ostettua.
-kotirouva 40+
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 12:57"]
Haluaisin pössytellä kannabista, vaan en tiedä mistä/miten saisin sitä ostettua.
-kotirouva 40+
[/quote]
Kasvata itse. Niin minä teen. Siellä se hyvin viihtyy kotikasvihuoneessa tomaattien, paprikoidne ja kurkkujen seassa.
- toinen kotiäiti 40+
Olen ikionnellinen, että erosimme. Parasta, mitä minulle on tapahtunut.
Mä vihaan mun miestä ja toivon että se kuolis. Unelmoin siitä tunteesta joka mulla olis sen hautajaisten jälkeen, kun saisin aloittaa elämän ilman sitä.