Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miss Gay Finland, voi tsiisus.

Vierailija
06.06.2013 |

Mikä saa ihmisen tuollaiseenkin osallistumaan? Ei oo kyllä kauniita nähneetkään nuo naikkoset.

Is:n sivuilla kuvat, sorry en pysty linkittämään älypuhelimella. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin hyvälle tuulelle kuin luin jutun ja katsoin kuvat, ihania naisia!  Kolmonen on mun suosikki. :)

Vierailija
22/24 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 12:27"]

Ei kyllä mitenkään vois uskoo et noi kaikki on lesboja, niissähän on osa ihan tavallisen näköisiä, kauniitakin naisia.

[/quote]

Ja seksuaalisen suuntautumisenhan näkee kaikista päällepäin? =DD 
Ei lesbous tarkoita automaattisesti tarkoita sitä että näytetään miehille ja/tai ollaan muutoin tosi maskuliinisia. Suurin osa lesboista on ihan naisellisia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää vaihtelua, kauniita naisia, itse kilpailua en oikein ymmärrä. Ei kai kaikkea tarvitsekaan ymmärtää. 

Vierailija
24/24 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:56"]

Ennemmin mä noiden kuvia selailen, kun joidenkin uikkareissa keikistelevien pitkätukkablondien leegoriviä kattelen.. Ne on vuodesta toiseen niin samannäköisiä ettei tajua kuvaa vaihtaneensa. nämä naiset ovat keskenään erilaisia niin persoonaltaan kuin ulkonäöltään, joten ovat 100x kiinnostavampia kuin se jokavuotinen missirivi, joka näyttää samalta joka ikinen vuosi. 

[/quote]

Todellakin. Olisi kiva, jos olisi tuon tyyppinen missikisa, joka oli kaikille, myös heteronaisille avoin. Kilpailijat olisivat oman näköisiään ja heillä voisi olla oma tyylinsä, eikä jokaista oltaisi stailattu saman näköiseksi. Voisi olla eroi kokoisia ja eri muotoisia naisia, niin laihaa kuin pullukkaa. Olis huomattavasti mielenkiintoisempi, kuin tavalliset Miss-Suomi kisat.