Miss Gay Finland, voi tsiisus.
Mikä saa ihmisen tuollaiseenkin osallistumaan? Ei oo kyllä kauniita nähneetkään nuo naikkoset.
Is:n sivuilla kuvat, sorry en pysty linkittämään älypuhelimella.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 16:42"]
Kyseessä ei ole MISSI- kilpailu. Miss- etuliite on paikallaan siksi, että kilpailu erotettaisiin Mr. Gay Finland kisoista. Miss on siis selventämässä vain sukupuolta.
Kisassa etsitään "esikuvaa" suomen lesbo kansalle, ei parhaimman näköistä homonaista.
[/quote]
No eikä voisi keksiä fiksumpaa nimeä? Lesbo-oikeuksien puolestapuhuja ja esikuva... Miksi vetää tolla Miss/Mr-linjalla. Kategorioin samaan Miss Suomien ja kaikkien muiden missukkakilpailujen joukkoon.
Suurin osa homoseksuaalisista ihmistä ei pidä näitä kisoja minään. Ihan sama kuin heteropuolella. Jotkut haluaa tälläistä julkisuutta, mutta ei ole yleinen "gaykansan" mielipide.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 10:56"]
Ennemmin mä noiden kuvia selailen, kun joidenkin uikkareissa keikistelevien pitkätukkablondien leegoriviä kattelen.. Ne on vuodesta toiseen niin samannäköisiä ettei tajua kuvaa vaihtaneensa. nämä naiset ovat keskenään erilaisia niin persoonaltaan kuin ulkonäöltään, joten ovat 100x kiinnostavampia kuin se jokavuotinen missirivi, joka näyttää samalta joka ikinen vuosi.
[/quote]
Totta! Mikäs kanava tämän televisiointioikeudet ostaisi? Minä ainakin katsoisin.
Toivottavasti nelonen voittaa. Musta on ihailtavaa onnistua olemaan yhtä aikaa noin kaunis omalla tyylillään, noin lesbon näköinen ja kuitenkin noin kaukana stereotyyppisestä rekkalesbosta.
Ykköstä en olisi arvannut naiseksi.
Tosiaan, jos kisa on Miss-jotain niin kyllä oletus on että kyse on missikisasta.
Itseasiassa siellä oli pari todella hyvännäköistä mimmiä! Jännä nähdä kuka voittaa.
musta toi on hyvä kilpailu, erilaisia persoonia kaikki, paljon mielenkiintoisimmilta vaikuttavat kuin esim.tusinamisssuomet!
Kyllä kaikki niistä mulle kelpais :) Ihanan eri tavoilla kauniita naisia!
Mutta jos on tottunut pitämään kauniina jotain silikonilla pumpattua ja sotamaalilla varustettua kuihtunutta akkaa, niin ei voi mitään. Makukysymyksiähän nämä.
Yks oli kyllä ihan sievä eikä näyttäny yhtään sellaselta rekkalesbolta..
Ennemmin mä noiden kuvia selailen, kun joidenkin uikkareissa keikistelevien pitkätukkablondien leegoriviä kattelen.. Ne on vuodesta toiseen niin samannäköisiä ettei tajua kuvaa vaihtaneensa. nämä naiset ovat keskenään erilaisia niin persoonaltaan kuin ulkonäöltään, joten ovat 100x kiinnostavampia kuin se jokavuotinen missirivi, joka näyttää samalta joka ikinen vuosi.
Mä oon aina luullut, että vain miehet voivat olla "gay"?
Mutta ihan hyvä sinänsä, lesbotkin ovat kovin eri sorttisia, kaikki eivät todellakaan niitä rekka-sellaisia. Tykkäsin ykkösestä!
Ihan yhtä idioottimaista kun Miss Suomi-kisat. Ällöjä karjamarkkinoita. Ja noitahan on miljoona erilaista. En ymmärrä kuka katsoo ja jaksaa kiinnostua.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 11:48"]
Mä oon aina luullut, että vain miehet voivat olla "gay"?
Mutta ihan hyvä sinänsä, lesbotkin ovat kovin eri sorttisia, kaikki eivät todellakaan niitä rekka-sellaisia. Tykkäsin ykkösestä!
[/quote]
Me kaikki voidaan olla "gay", se tarkoittaa iloista! No, vitsi vitsinä..
Ihanan persoonallisia ehdokkaita. Ei ainakaan saa negatiivista kuvaa kilpailusta toisin kuin varsinaisesta Miss Suomesta, jssa tuntuu että vuodesta toiseen nuoria naisia laitetaan irvistelemään sitä samaa tekohymyä ja poseerausasennot on kuin Barbie-nukkeja oli väännelty ja käännelty.
Näiden ehdokkaiden ei varmaan tarvitse tehdä mitään uikkari ja iltapukukierroksia..
Ei mua kyl haittais katsella noita vähemmissäkin vaatteissa:)
Hyvin valittu porukka, kaikki niin erilaisia! musta älyttömän hyvä juttu. Tällä kisalla taitaa olla pikkasen erilainen arvopohja, kuin perinteisillä missikisoilla.
Noihan oli tosi nättejä, suurin osa.
5,9 ja 10 olivat oikein kauniita naisia
Minusta kaikki olivat omalla tavallaan kauniita.
Ei kyllä mitenkään vois uskoo et noi kaikki on lesboja, niissähän on osa ihan tavallisen näköisiä, kauniitakin naisia.
Kyseessä ei ole MISSI- kilpailu. Miss- etuliite on paikallaan siksi, että kilpailu erotettaisiin Mr. Gay Finland kisoista. Miss on siis selventämässä vain sukupuolta.
Kisassa etsitään "esikuvaa" suomen lesbo kansalle, ei parhaimman näköistä homonaista.