Sinä joka et ole lihonut aikuisiällä, minkä ikäisenä huomasit että miesten kiinnostus väheni? Vai onko se aina lastensaanti joka vaikuttaa vaikkei lihoisi?
Kommentit (36)
Varmaan noin 33-35. Tosin en liiku enää juurikaan missään ja välttelen katsomasta ihmisiä, koska pelottaa. Omistan kammottavat silmäpussit, jollaisia ei ole monella vanhuksellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 45-vuotias ja kroppa tosi kovassa tikissä. Ikä näkyy kyllä sitten senkin edestä naamasta ja se kyllä karkottaa tehokkaasti :) Mulle käy usein lenkillä niin, että ohiajava auto hiljentää reilusti mun kohdalla ja kun näkee naaman, kaasuttaa nopeasti pois paikalta :D Tätä tapahtuu siis oikeasti todella usein, ihan huvittaa. Olen kyllä ihan onnellisessa parisuhteessa, että sinänsä ei ole haku päälläkään niin ei väliksi.
Mun aiemman työn työkaveri oli kaltaisesi. Lisäksi oli pitkät vaaleat hiukset, joissa piti aina korkkiruuvikiharoita.
Hänelle kävi turun keskustassa kävellessä niin, että takaa tuli nuori miehiä, jotka viheltelivät ja muuta. Sittenbohittivat ja katsoivat kasvot. Sanoivat "yök noin vanha". Työkaveri oli noin 35-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vähentynyt, päinvastoin. Ylimääräiset kilot eivät ole koskaan itseäni häirinneet, se joka minun kiloni ottaa henk.koht loukkauksena, niin se on hänen ongelmansa.
Ikä unohtui, 56v.
Yllätyn jos tätä ketjua ei poisteta 5min sisällä :) L´äskit loukkaantuu jos joku kyselee muita syitä miesten kiinnostuksen katoamiseen kuin läski.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyn jos tätä ketjua ei poisteta 5min sisällä :) L´äskit loukkaantuu jos joku kyselee muita syitä miesten kiinnostuksen katoamiseen kuin läski.
Ja sinä taidat loukkaantua siitä, että on olemassa eri kokoisia ja näköisiä ihmisiä, ja vielä eri ikäisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te muut oikein tiedätte, onko joku mies kiinnostunut teistä? Useinhan ihmiset eivät oikeastaan näytä kiinnostustaan, ainakaan mitenkään avoimesti. Vai tulkitsetteko jokaisen satunnaisen katseen ja ohimenevänkin kanssakäymisen kiinnostukseksi? Itselleni on joskus käynyt niin, useammankin kerran, että olen itse jutellut jonkun miehen kanssa ihan vaan vaikka työkaverina/kaverina, ja sitten jossain vaiheessa onkin käynyt ilmi, että mies on ollut kiinnostunut. Mutta en minä tätä ollut mistään huomannut, vaikka varmaan kiinnostunut mies oli minua sitten katsellutkin.
Sitten taas jossian kaupassa, kaupungilla tms en usko kenenkään oikeasti olevan kiinnostunut. Siellä ne "katseet" voivat ihan hyvin olla vain sitä, että joku ajatuksiinsa uppoutunut tyyppi nyt vaan hajamielisenä seuraa katsellaan jotain silmiin osuvaa. Tai sitten katselee joo, muttei erityisen kiinnostuneena. Kaikki katseleminen ei aina tarkoita kiinnostusta.
No muista ketjuun vastanneista en tietenkään osaa sanoa, mutta itselläni kun kokemusta on reilusti aikuisikäisenä ylipainoisena sekä normipainoisena olemisesta niin kyllä sen eron vaan huomaa kuinka näkymätön/näkyvä sitä vastakkaiselle sukupuolelle on. Ainakin siis itse meinasin tuolla miesten kiinnostuksella ihan sitä, että nyt normipainoisena olen taas olemassa ja näkyvä, en niinkään sitä että poishätisteltäviä kosijoita olisi jonoksi asti.. ;-)
Ainakin omalla kohdalla ikää enemmän paino siihen näyttää vaikuttavan kääntyykö miehen pää vai ei.
7/24
Ei ole vielä loppunut ikävä kyllä
N40
Ei ole vähentynyt kun ei sitä kiinnostusta ole koskaan ollutkaan. 37v, hoikka, pitkähiuksinen, naisellinen, perusnätti nainen. Pukeudun kivasti, aina huoliteltu. Katselen kiinnostuneena miehiä koska toivoisin tapaavani jonkun. Kukaan ei koskaan katso minuun päinkään. Voitte arvata että en myöskään ole elämässäni saanut yhtään treffikutsua... Ikisinkkuna mennään koska omatkin lähestymiset on torjuttu.
Mistä naiset siis tiedätte että joku on kiinnostunut? Ja millaisia olette ulkonäöltänne tarkemmin kuvailtuna? Kadehdin saamaanne huomiota kun itse olen näkymätön...
Lastensaanti ei ole nostanut painoa, olen pienikokoinen. Jos olisin vapaa, niin vientiä olisi, ei vaikuta kiinnostavuus vähentyneen.
N55
Ei ole vähentynyt, mutta ehkä ne pahimmat vanhat runkkarit ovat siirtyneet nuorempien naisten riesaksi.
Se, että varatutkin miehet lähestyvät koen niin vittumaisena ongelmana, että tekisi mieli niitä alkaa suoraan vain käräytellä vaimoilleen.
Miksi minun pitää kantaa taakkaa miesten moraalittomuudesta?
Ottakaa kaikki irti miehistä silloin, kun olette nuoria, niin ei tarvitse vanhana enää roikkua näin turhamaisissa asioissa.
Nykyään myös iäkkäämmät miehet lähestyvät, siis jopa kuusikymppiset ja koen senkin loukkaavana!
En enää yhtään käsitä mikä siinä miesten huomiossa on niin tärkeää??
Voisin olla pinnistellen otettu ainoastaan nuorempien miesten huomiosta, koska se jo oikeasti kertookin jotakin sinusta ja ulkonäöstäsi. Vanhan saa kaikki, eikä heidän huomiollaan ole sinun ulkonäkösi/seksikkyytesi/laihuutesi/lapsimäärän tms. kanssa mitään tekemistä.
Ei vähentynyt kun ei sitä ole ollutkaan.
Silloin kun aloin parisuhteeseen, menin kihloihin ja naimisiin, eli alle 25-vuotiaana jo. Tosin sillä on paljon tekemistä sen kanssa, että parisuhteessa en enää juuri jaksa meikata minnekään ulos tai laittautua kummemmin muita ihmisiä varten kuin puolisoa.
Ei ole vähentynyt vielä.
lapseton N34
Ei ole kukaan koskaan kiinnostunut eli eipä tuo siitä voi oikein vähetä. Ikää 38 ja aina olen ollut hoikka. Naama aika mitäänsanomaton, nenä iso. Myös minä ihmettelen mistä sen kiinnostuksen näkee, tullaanko teitä siis kysymään treffeille kun käytte kaupassa tai kävelette kadulla, huudellaanko perään vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45-vuotias ja kroppa tosi kovassa tikissä. Ikä näkyy kyllä sitten senkin edestä naamasta ja se kyllä karkottaa tehokkaasti :) Mulle käy usein lenkillä niin, että ohiajava auto hiljentää reilusti mun kohdalla ja kun näkee naaman, kaasuttaa nopeasti pois paikalta :D Tätä tapahtuu siis oikeasti todella usein, ihan huvittaa. Olen kyllä ihan onnellisessa parisuhteessa, että sinänsä ei ole haku päälläkään niin ei väliksi.
Mun aiemman työn työkaveri oli kaltaisesi. Lisäksi oli pitkät vaaleat hiukset, joissa piti aina korkkiruuvikiharoita.
Hänelle kävi turun keskustassa kävellessä niin, että takaa tuli nuori miehiä, jotka viheltelivät ja muuta. Sittenbohittivat ja katsoivat kasvot. Sanoivat "yök noin vanha". Työkaveri oli noin 35-vuotias.
Ei kai tuollaisia finniperseisiä teinikulleja, jotka huutelevat kaikille naisen näköisille voi edes miehiksi sanoa. Tuskin kukaan normaaliälyinen + 25-vuotias mies tuolla tavalla kenellekään huutelee.
Lapsia ei ole mutta 30v jälkeen huomasi ettei ihan yhtä paljon vientiä ole Tinderissä. Nyt olen jo 35. Kai useimmat miehet haluaa alle 30v naisen....
Ja hoikkana olen pysynyt toistaiseksi.