Ihana jakso Pokka pitää, kun noi on risteilyllä
Onslow pistää parastaan valkoisessa takissa ja Daisy ihailee. Hyacint on niin hauska, hienoa fyysistä komediaa.
Kommentit (155)
Eniten harmittaa Hyacinthin haukkuminen. Mun mielestä muut on liian ilkeitä hänelle. Ehkä Hyacinth on vähän ärsyttävä ja pomotteleva mutta huomaatteko miten ottaa muut aina huomioon? Haluaa että kaikilla on kivaa niillä kutsuilla ja vaikka vähän närkästeleekin perhettään niin silti aina rientää auttamaan siskojaan tai isukkia. Hyacinthiin voi luottaa, mahti matami sanon ma:)
Jokiretki on mun lemppari.
Ja se kun se vastaa puhelimeen.
Virranparraspäivälliset -jakso on mun lemppari, kun sen lopussa Hyacinth kastuu veneessä ja sitten kun Onslow näkee hänet myöhemmin veneessä märkänä, niin luulee että jollain on viimein pinna palanut ja että on heittänyt Hyacinthin jokeen.
Kuka muistaa jakson jossa Hyacinth laittaa lehti-ilmoituksen palveluksistaan? Siitä seuraa väärinkäsitys kun hän menee järkkäämään juhlia 20 hengen seurueelle niin ne onkin kaikki miehiä ja luulivat tilanneensa stripparin! Kirsikkana kakun päällä myös daddy on siellä 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa jakson jossa Hyacinth laittaa lehti-ilmoituksen palveluksistaan? Siitä seuraa väärinkäsitys kun hän menee järkkäämään juhlia 20 hengen seurueelle niin ne onkin kaikki miehiä ja luulivat tilanneensa stripparin! Kirsikkana kakun päällä myös daddy on siellä 😂
Muistan!
Vierailija kirjoitti:
My suosikki on se kun ostavat sen jonkun mikroasunnon ison kartanon ullakkokerroksesta 😁
Emmetin pää menee välikaton läpi ja lopulta kaikki on jumissa siellä keittiössä 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein muistan niin viimeiset sanat kun richard ihmettelee "to get daddy out!" haha
Huvittava jakso oli myöskin se joulupukki jakso,kylläpäs siinä pusuteltiin vieraita; )
Mun suosikkeja olivat maitomiehen ja postinkantajan kohtaamiset.
Samoin pidin Onslowsta.
Tulsiipa uudelleen. En ennättänyt kaikkia jaksoja katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Virranparraspäivälliset -jakso on mun lemppari, kun sen lopussa Hyacinth kastuu veneessä ja sitten kun Onslow näkee hänet myöhemmin veneessä märkänä, niin luulee että jollain on viimein pinna palanut ja että on heittänyt Hyacinthin jokeen.
Juu, tuo on hyvä. Sitten lopuksi sanoo vielä, että pokka pitää edelleen. Ei voi kuin ihailla.
Vierailija kirjoitti:
Eniten harmittaa Hyacinthin haukkuminen. Mun mielestä muut on liian ilkeitä hänelle. Ehkä Hyacinth on vähän ärsyttävä ja pomotteleva mutta huomaatteko miten ottaa muut aina huomioon? Haluaa että kaikilla on kivaa niillä kutsuilla ja vaikka vähän närkästeleekin perhettään niin silti aina rientää auttamaan siskojaan tai isukkia. Hyacinthiin voi luottaa, mahti matami sanon ma:)
No komedia ja karrikatyyri. Kyllähän Hyacinth usein kuulee vain oman äänensä ja vie Richardilta täyden murolautasen kädestä ja sanelee ja käskee.
Silti kiltti ihminen
Pyytäkää pikista uusintaa.
Kauheen hauska oli se kun hyasinth laittaa kaikki mahdollisia taikinoita keittiöliikkkeen exlusive malliston pintaan ja sanoo, että osa ehkä täytyy jättää kuivumaan. Kokeilee, miten taso käyttäytyy. Sillä on niitä taikinoita pienissä purkeissa.
Vierailija kirjoitti:
Usein ajattelen, että niille kutsuille olisi mukavaa mennä.
Säälin joskus, kun hänellä selvästi on ikävä Sheridania. Asuu niin kaukana, että käy harvoin. Ja sitten vielä lähtee Tarquin kanssa jälleen rakentamaan Romaniaa. Aikoo olla vissiin kauan, kun ei ehdi jouluksikaan. Taatusti on huolissaan ja harmittaa, kun vaihtoi pääaineensa kirjanpidon tilalle koruompelun. Lisäksi häntä harmittaa homous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin joskus, kun hänellä selvästi on ikävä Sheridania. Asuu niin kaukana, että käy harvoin. Ja sitten vielä lähtee Tarquin kanssa jälleen rakentamaan Romaniaa. Aikoo olla vissiin kauan, kun ei ehdi jouluksikaan. Taatusti on huolissaan ja harmittaa, kun vaihtoi pääaineensa kirjanpidon tilalle koruompelun. Lisäksi häntä harmittaa homous.
Hyacinth ei tajua Sheridanin olevan homo. Richard tajuaa.
Hyacinth on hieman yksinkertainen :)
Ihailen kyllä Hyacinthin tarmokkuutta! Siinä tädissä on virtaa vaikka muille jakaa.
Ihailen myös hänen hyvin istuvia vaatteitaan. Ei ole helppoa olla hieman runsasmuotoinen ikääntyvä täti ja löytää hyvin istuvia - kauniitakin - vaatteita! Hatut vaan ehkä hieman yliammuttuja :D Ja jotkut teemavaatteet kuten golf- ja veneilyasut sun muut. Tosin, englantilaisilla on tapana pukeutua vähän joka tilaisuuteen.
Hyacinthin koti on aina tip-top -siisti!
Ja kuten joku sanoi, menisin minäkin mielelläni hänen kynttiläillallisilleen :D
Siskoni on kuten Hyacinth ja miehensä kuten Richard. Sikäläinen postinkantaja oikeasti pelkää siskoani.
Minä ja nyt jo edesmennyt mieheni oltiin kuten Daisy ja Onslow. Mieheni oli ulkomuodoltaan kuten Onslow ja istui oluttölkki kädessä tv:n edessä. Toki meillä oli kaukosäädin eikä autokaan paukahdellut.
Minäkin olin lemmenkipeä ja vokottelin miestäni kuten Daisy, yhtä laihalla menestyksellä. Kaikki kiteytyi Daisyn lauseeseen "muut leikkivät esileikkiä, minä paistan pekonia". - Sama täällä.
Kaiken kruunasi nyt jo edesmennyt muistisairas isäni, joka välillä aiheutti tempauksillaan päänsärkyä.
Enää 2 jaksoa Areenassa.
Harmittaa, kun ennätin katsoa vain noin puolet.
Katoin juuri uudelleen toisiksi viimeisen eli sen joulujakson. Siinä piti Richardin jakaa lahjat vanhuksille kirkossa. Huomasin vasta nyt, että eihän niitä jakanut sitten kukaan, kun lähtivät kahdella autolla sieltä kirkolta ja joulupukin asu oli päätynyt Elisabetille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyacinth ei tajua Sheridanin olevan homo. Richard tajuaa.
Hyacinth on hieman yksinkertainen :)
Hyacinth kyllä tajuaa, mutt teeskentelee itselleenkin.
Mikä on oikeasti viimeinen jakso.
Nuo tulevat väärässä järjestyksessä. Esimerkiksi Hyacinth kehuu olleen gueen Elisabet 2 - laivalla jo kauan ennen kuin se jakso tulee.
Onslow on kyllä sarkasmin kuningas 😂