Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana jakso Pokka pitää, kun noi on risteilyllä

Vierailija
20.07.2020 |

Onslow pistää parastaan valkoisessa takissa ja Daisy ihailee. Hyacint on niin hauska, hienoa fyysistä komediaa.

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin toivomassa uusintaa ylen sivuilla.

Vierailija
42/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko oli mulle liina lyhyt aika Areenassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän tulee muutenkin kerran vuodessa, max kahden vuoden välein. 

Vierailija
44/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyasintti sentään.. Katsoin tätä joskus 2000 luvun alussa (olin ehkä 14v.) omillaan asuva isoveljeni sanoi että katon mokomaa eläkeläisten sarjaa😅

Vierailija
45/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivaristeilyjakson aivan lopussa kun Hyacinth tanssii Onslown kanssa pilkahtaa oikea henkilö Patricia Routledge esille Hyacinthin nauraessa. Näyttää siltä, että näyttelijöillä oli oikeasti hauskaa.

Monta minunkin suosikkiani on mainuttu jo, mutta yksi joka osui minun nauruhermooni oli se, kun Hyacinth halusi (ja pääsi) Rolls Royce ajelulle autoliikkeestä "koeajoon" otetulla Rolssilla.

Vierailija
46/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi joka osui minun nauruhermooni oli se, kun Hyacinth halusi (ja pääsi) Rolls Royce ajelulle autoliikkeestä "koeajoon" otetulla Rolssilla.

Minustakin se oli tosi hyvä jakso. 

Vierailija
47/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska hahmo on myös muistisairas isä, joka välillä elää sota-aikaa uudelleen 😁

Vierailija
48/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta kun Daisy himoitsee Onslowta! Kuin av-mamma käy kuumana mieheensä 😂

Onslown ällistynyttyrmistynyt ilme on kyllä priceless aina kun rouvansa alkaa innostua liikaa ;D

Oh, nice! Minä taidan tosin olla yksi niistä harvoista, jotka eivät Onslowsta kauheasti välitä. 

Suomentajakin on tehnyt hienoa työtä,. Tykkään 'virranparraslounaasta' (vai oliko se viihdyke eikä lounas?)

Riparian entertainment, jokatapauksessa. :)

Vierailija
49/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin siitä jaksosta, jossa Daisy yritti vietellä Onslown ketkuttelemalla musiikin tahdissa jossain mustissa pitsihepenissä. Onslow muistaakseni reagoi pyytämällä lisää pekonia.

Ja se kun Hyacinth halusi päästä siihen 20-luvun nuorista kertovan musikaalin pääosaan ja yritti "huomaamattomasti" suostutella Emmetiä. Richardinkin olisi pitänyt stepata, jotta Emmet olisi nähnyt, että ovat kuin kotonaan 20-luvun tunnelmassa.

Vierailija
50/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleen jäi, kun Richard kerrankin korotti äänensä Hyacinthin käyttäytyessä moukkamaisesti puhelikopilla.

"Hyacinth, stop that at once amd get into the car!"

Just se Hyacinthin täysin pöllämystynyt ilme ja hidas kävely takaisin autoon Richardin karjaisun jälkeen :D Ihan huippu koomikko ja huippu sarja. Mulla kaikki kaudet dvd:nä, mutta silti katsoin telkasta joka jakson nyt kun tuli uusintana.

Vierailija
51/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta muuten sarjan pilalle menneet otokset Youtubessa - niistä lohdutusta kun sarja loppui!

Vierailija
52/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten komppaan täysillä mutta asunto ei kylle ole pieni vaan "old world bijou"! 😂 🖤

Vierailija
53/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onslow pyytää aamupalaa niin Daisy aina antaa kaljatölkin käteen. Daisy yrittää saada Onslown mustasukkaiseksi ja uhkaa ottaa uuden miehen niin Onslow vain vastaa, että "ota sitten remonttitaitoinen mies, täällä on paljon rempattavaa" 😁

Vierailija
54/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni näyttää samalta kuin Onslow kun häntä himoitsen. Olen kuin Daisy enkä saa vastakaikua.

Vierailija
55/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksi joka osui minun nauruhermooni oli se, kun Hyacinth halusi (ja pääsi) Rolls Royce ajelulle autoliikkeestä "koeajoon" otetulla Rolssilla.

Jep. Sivistyneestä Hyacinthista paljastuu sisäinen anarkisti. Tai sitten hän on vain vähän antisosiaalinen, lain yläpuolella. Se onkin osa sitä miksi tämä sarja on niin hauska... Hyvin toteutetut henkilöhahmot ja niiden roolien ristiriidat.

Pakko linkata, jos on katsonut kaikki jaksot ja kaipaa lisää, tuossa on puoli tuntia blooperseja eli pilalle menneitä kohtauksia. :)

Vierailija
56/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiva jakso oli kyllä paras kun Hyacinth ihan tosissaan päättää jammailla myös, ja hyvin se jalka nousi!:D

Vierailija
57/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska hahmo on myös muistisairas isä, joka välillä elää sota-aikaa uudelleen 😁

haha joo Daddy! :D Jo sen naama rupeaa hymyilyttämään ja papparainen on aina niin täpinöissä jostakin:D

Vierailija
58/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Sivistyneestä Hyacinthista paljastuu sisäinen anarkisti. Tai sitten hän on vain vähän antisosiaalinen, lain yläpuolella. Se onkin osa sitä miksi tämä sarja on niin hauska... Hyvin toteutetut henkilöhahmot ja niiden roolien ristiriidat.

Pakko linkata, jos on katsonut kaikki jaksot ja kaipaa lisää, tuossa on puoli tuntia blooperseja eli pilalle menneitä kohtauksia. :)

Kiitti

Vierailija
59/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän tulee muutenkin kerran vuodessa, max kahden vuoden välein. 

Ei se välttämättä enää tule, jollei sitä käydä toivomassa.

Nehän oli ostanu tietyn määrän kausia. Ja kaikki oli näytetty jo.

Tää oli kai sit ostettu vielä erikseen.

Miksi Areenassa on vain viikon. En millään ehtinyt ja muistanut kaikkia katsoa. Harmittaa. Esim se keittiötasojakso oli ykis suosikeistani, mutta ehdin katsoa vain puoleen väliin.

Vierailija
60/155 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voih! Nytkö se loppui?

Just harmittelin samaa.

En muista nyt kesällä nähneeni ainakaan sitä Daisyn ja Onslown tyttären vauvan ristiäisjaksoa, jossa hipit olivat asuntoautoineen tien reunassa.

Näkikö joku? Toiveikkaasti ajattelen, että jaksoja olisi vielä näytettäväksi.

Tuli, oli alkupään jaksoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi