Ihana jakso Pokka pitää, kun noi on risteilyllä
Onslow pistää parastaan valkoisessa takissa ja Daisy ihailee. Hyacint on niin hauska, hienoa fyysistä komediaa.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin siitä jaksosta, missä Hyacinth varasi jonkun ratsastustunnin itselleen ja miehelleen, ideana tietysti että ratsastus on jotain eliitin puuhaa. No eihän se oikein sujunut ja hauskinta oli että naapurin Elizabeth ja Emmet tuli ratsain vastaan ja paljastui, että he olivat erinomaisia ratsastajia!
Muistat väärin.
Hyacinth oli menossa ratsastustallille ratsastamaan Richardin kanssa, tai ehkä lähinnä menossa keekoilemaan hienoissa ratsastusvaatteissa. Elizabeth ja Emmet tulivat heitä autolla vastaan, Emmetillä oli ratsastusvaatteet päällä, he olivat menossa samalle tallille. Hyacinth koitti pyristellä irti tilanteesta, mutta Emmet sanoi, että kiva päästä ratsastamaan ystävien kanssa. Hyacinthin ja Richardin ei auttanut kuin lähteä mukaan tallille.
Tallilla Emmet nousi hevosen selkään, Elizabet piti hevosesta kiinni maasta käsin (hänelllä ei edes ollut ratsastusvaatteita päällään.) Richard auttoi Hyacinthin hevosen selkään ja läimäytti hevosta persuuksille, jolloin hevonen lähti laukkaamaan Hyacinth kyydissään. Hevonen hyppäsi laitumen aitojen yli Hyacinth selässään ja jatkoi matkaansa laitumien läpi. Jaksossa ei siis nähdä kenenkään muun ratsastusta kuin Hyacinthin.
Myös Hyacintin nauruilme on paras :D
Mä olisin toivonut, että Hyacintin laulukohtauksia olisi ollut enemmän. Patricia on itseasiassa koulutettu oopperalaulaja, joten hänen hyvistä näyttelijätaidoistaan kertoo hyvin nuo kaameat laulukohtaukset.
Saisivat lähettää kaikki jaksot uudelleen. Ne on vaan viikon Areenassa.
En ehtinyt ja muistanut katso kaikkia. Mahtava sarja. Yritin muistaa ja ehtiä.
Laivajaksot on ihan parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita faneja linjoilla? Kertokaa teidän Pokka pitää -suosikki tapahtumia.
T. Ap
Kaikki missä se on vähän maistissaan
Varsinkin kun se oli kännissä ja onslown koira hyökkäsi sieltä autosta😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin toivonut, että Hyacintin laulukohtauksia olisi ollut enemmän. Patricia on itseasiassa koulutettu oopperalaulaja, joten hänen hyvistä näyttelijätaidoistaan kertoo hyvin nuo kaameat laulukohtaukset.
Täytyy oikeasti olla tekniikka kunnossa, että pystyy laulamaan niin päin pesettä!
Vierailija kirjoitti:
My suosikki on se kun ostavat sen jonkun mikroasunnon ison kartanon ullakkokerroksesta 😁
Tämä on kanssa minun suosikkini. Hyacinth on niin kartanonomistajaa, mytta todellisuudessa he omistavat sen pienen ja lämpimän mikroasunnon kartanon ullakolla, jossa Richardin täytyy kulkea pää kenossa ettei lyö sitä vinokattoon- ja seiniin. Puhumattakaan siitä, että asuntoon mennessä täytyy kiivetä sen sadat rappuset, joista ne viimeiset ei ole enää ole hienot ja isot rappuset kuin muualla kartanossa, vaan kapeat minirappuset.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja sitten kun se aina hyytyy hyvin nopeaan :D
Parasta oli se Ursula-rouvan kotikutoinen marviaiskarjaviili-sekoilu 😁😁
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä jakso kun hyacint tilaa uuden keittiötasot jota ei pitäs olla kenelläkään muulla ja daisy saa samanlaisen jostain ylijäämävarastosta.
Tämän olisin halunnut nähdä.
Unohdin katsoa ajoissa.
Puhävustaja on löytänyt hyvät vaatekokonaisuudet heille.
On aina oike tyyli esim veneilemään tai golfaamaan
Toivokaa uusintaa ylen sivuilta.
En ehtinyt kaikkea katsoa. Haluisin uusinnan. En kyllästy tähän ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tätä jaksoa mä nauroin ääneen monta kertaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä jaksoa mä nauroin ääneen monta kertaa 😂
Tämän jakson lopussa Hyacinth päättääkin yllättää Onslowen autossa olevan koiran... 😂
Mieleen jäi, kun Richard kerrankin korotti äänensä Hyacinthin käyttäytyessä moukkamaisesti puhelikopilla.
"Hyacinth, stop that at once amd get into the car!"
Lukeeko Onslow usein jotain fysiikan teosta?
Minun suosikkini on Onslow ja autonsa paukahtava pakoputki.
Vierailija kirjoitti:
Joo, se käy jotain etäkursseja, miksihän niitä sanotaan Englannissa,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se käy jotain etäkursseja, miksihän niitä sanotaan Englannissa,.
Onslow katselee tv:stä open university ohjelmaa.
Minulta jäi näkemättä ne jaksot, joissa majuri jahtaa Hyacinthia.
:(