Minkälaisia koodinimiä sinulla on ihmisille joiden nimiä et tiedä?
Tulipa mieleen, kun katselin että Saaneen näköinen naapuri näytti taas kerran kovin saaneelta. Joskus on ollut myös Ei moikkaa -naapuri.
Kommentit (71)
Naapureiden lisäksi joitain muitakin lähialueen asukkaita.
Herttaset (=perhe, jotka valittavat kaikesta kaikille muille, mutta elävät kuitenkin itse "sääntöjä rikkoen")
Herttasten teini (heidän vanhin teini-ikäinen lapsi)
Kuivaset (vanhempi pariskunta jotka eivät koskaan tervehdi vaikka monta vuotta ollaan naapureina oltu)
Svensson (suomenruotsalainen nainen joka tervehtii jos sanoo hej)
Ryhti ja Lysy (pariskunta jotka kulkevat peräkkäin. Nainen on ryhti sillä hän kavelee edellä ryhdikkäästi ja pontevasti. Mies on lysy sillä hän raahautuuu perässä)
Hippiäiset (hipahtava pukeutuminen)
Kiva mummo (vanhempi nainen, joka tykkää höpötellä)
Kriisi kaksikko (kaksi äippää, joilla on hirmuiset kriisit ja säädöt aina pesueensa kanssa)
Näitä on lisääkin, mutta osasta voisi tunnistaa. Toki jos joku tuttu lukee niin tunnistaa nämä :D
Skitsoäiti
Äiti, joka teki rikosilmoituksen poikansa pahoinpitelystä päiväkodissa. Pahoinpitelyä ei tapahtunut, poika itse löi kaikkia muita ja juoksenteli päin seiniä jne. Hoitaja, josta rikosilmoitus tehtiin, masentui niin, että joutui sairaseläkkeelle.
En mä nyt täällä niitä voi paljastaa :D Ne on tietenkin suunniteltu niin, että henkilöistä voidaan sujuvasti puhua niinkin, että itse henkilö on läsnä.
Näitä salanimiä on siis myös niille, joiden nimet tiedetään. Salanimiä noin 100....200 tehty vuosien aikana, joista nykyään aktiivisesti muistan about 50. Ai että kun naurattaa kun muistelee osia nimiä :D
Humanoidi (mies, joka höpöttää itsekseen, ajateltiin et on yhteydessä emoalukseen)
Hissukka (pieni vakava mies, joka ei tervehdi eikä puhu mitään, tulee usein iltaisin kotiin kaatokännissä)
Mauttomat, Nussijat, Yrmeä nainen, Eläkeläiset, VR:n mies
Rasittavimmat ovat olleet Nussijat, jotka harrastivat huutonussintaa viikonloppuisin useita kertoja päivässä.
Paksupoika, Uudentalon poika, Kaulaton nainen..
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 04:26"]
Asiallinen (oikeasti kännissä riehuva ukko, jonka vaimo selittelee naapureille kuinka asiallisia työssäkäyviä ihmisiä he ovat)
Aikuinen nainen (pissiksen näköinen nelikymppinen, joka mainostaa olevansa aikuinen)
avaruusporkkana (mies jolla punaiset hiukset ja kumman mallinen pää)
lepakko (alakerran lesbotyttö)
tukka (mies jolla liian pitkät hiukset)
luomu (täti joka vouhkaa luomusta, ruskovillasta, vaihtoehtohoidoista)
kirjasto (nörtti mies joka ulkonäöstä päätellen vois viihtyä paljon kirjastossa )
ennen mua pelotti, nyt mul on pilotti-mies (naapurin mies joka kulkee pilotissa ja metroissa kesät talvet)
[/quote]
:D Hullun hauskoja :D
*jää miettimään omaa koodinimeään*
Aina ja alati huutava, joka asiaan puuttuva naapurinrouva sai nimekseen Raivo-Reetta, kunnes sitten yhtenä päivänä täti oli tulossa taas huomauttamaan liiasta metelistä pihassa/ lasten kuraisista vaatteista, jotka pitäsi pestä ennen rappuun menoa/lasten polkupyöristä, jotka täyttävät pihan pyörätelineen/ liian kauan tuulettulassa olleista matoista/ liian aikaisesta töihin lähdöstä/ sairaan lapsen itkusta tai mistä lie sillä kertaa kun 3 vuotiaamme totesi kirkkaaseen ääneen Äiti Raivo-Reetta tulee, niin että Reettakin varmasti kuuli. Ja minua hävetti
Cameltoe (housut vedetty kainaloihin)
Marttyyriäiti (lapsia kauheasti, mutta yrittää kestää urheasti kohtalonsa)
Puuhapete (aina joku kone tai laite soi hänen pihassaan)
Handyman (puhuu puhelimeen lähes joka kerran kun hänet näkee)
Penismanne ja vaginatantta - lapset keksineet nimet, kun naapurin eläkeläispariskunta käy tarpeillaan ja kyttäämässä naapuria alastomana rajalinjalla, mistä myös suora näkymä kylänraitille. Meitä on moneksi :)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 23:22"]
No meillä on esim. maissilapset.
[/quote]
Mistä tämä nimitys tulee?
[/quote]Ainakin Kingin kirja/leffa on Maissilapset, kauhua. ohis
[/quote]
Just niistä =D