Mökiltä särkylääkkeet loppu ja mulla kuukautiset niin pakko ottaa alkoholia kipuihin. Olen yksin täällä.
Kommentit (53)
Kokeile masturboida. Yleensä orgasmi lieviittää kipua joksikin aikaa.
Kyllä juopolla aina selityksiä riittää. Tämä oli paras minkä olen tällä viikolla kuullut.
Näin tehdään usein ja monessa paikkaa, ei pelkästään möksällä.
Mitä lasissa? Rommia, konjakkia? Ota kunnolla.
Alkoholi vaan pahentaa. Joten joudut vain ojasta allikkoon.
Otan ihan olutta. Noin neljä tölkkiä. t.ap
Jos sulla on mahdollisuus lähteä esim. reippaalle pyörälenkille, niin suosittelen.
Kerran oli kymmenien kilsojen pyörälenkki ja kauhukseni huomasin et alkoi kivut, ei lääkkeitä. Mutta sitten se polkeminen veikin kivut pois.
Onneksi ovat lopussa, ei särkylääkkeitä pidä jokaiseen pikkuvaivaan ottaakaan. Mutta aika aikaisin sinä aloit tinttaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on mahdollisuus lähteä esim. reippaalle pyörälenkille, niin suosittelen.
Kerran oli kymmenien kilsojen pyörälenkki ja kauhukseni huomasin et alkoi kivut, ei lääkkeitä. Mutta sitten se polkeminen veikin kivut pois.
Toki jos oot jo humalassa, ei enää kannata.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ovat lopussa, ei särkylääkkeitä pidä jokaiseen pikkuvaivaan ottaakaan. Mutta aika aikaisin sinä aloit tinttaamaan.
Jaa pikkuvaivaan? Joillakin kuukautiskivut voivat olla todella kovia.
Höpö höpö, kylmä suihku ja kahvit ja ulos kävelylle
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, kylmä suihku ja kahvit ja ulos kävelylle
Mies antamassa ohjeita?
Nimenomaan ei kylmää, vaan lämpö auttaa kipuihin. Kuuma suihku helpottaa, tosin vain hetkellisesti.
Menen istumaan meriveteen. Jotenkin puuduttaa oloa. t.ap
Nuo jotka sanoo liikunta auttaa ei varmaan kärsi järin kovista kuukautiskivuista. Itse en ilman särkylääkettä juuri kouristelemasta vessan lattialta ja oksentamasta pystyisi poistumaan. Ainoat mitkä vähän helpottaa ilman lääkettä on kuumavesipullo alamahalle ja tosiaan orgasmin tuottamiinen itselleen vaikka suihkulla. Alkoholikn kyllä toimii, riittävän isona annoksena.
Ok.