Mökiltä särkylääkkeet loppu ja mulla kuukautiset niin pakko ottaa alkoholia kipuihin. Olen yksin täällä.
Kommentit (53)
Älä sitten mene liian syvälle mereen ja tule heti pois, jos väsyttää.
Mikäs siinä mökillä ollessa lievittää kipuja alkoholilla. Ja tähän aikaan sulla on vauvapalstakin seurana. 😃
No jos mies lähti jo aamulla aikaisin töihin, hän varmasti palaakin jos hyvissä ajoin, apteekin kautta :)
Niinpä. Enää kolme ja puoli tuntia pitää miestä odottaa. t.ap
No en suosittele pajunkuorta/Aspiriinia. Kerran otin sellaisen menkkakipuihin ja lähdin luennolle. Se lisäsi vain vuotoa ja jouduin kivun takia lähteä pois luennolta kesken. Ei mitään apua menkkakipuun!
EIkö paikkakunnalla ole apteekkia?
Vierailija kirjoitti:
En ole itse kokeillut, mutta villiyrtit ryhmässä todella moni kertoo saaneensa apua poimulehdestä kuukautiskipuihinsa. Mutta olen ymmärtänyt, että sitä kannattaisi syydä kuuriluontoisesti jo ennen menkkoja, joten se nyt ei taida ap:ta auttaa. Mutta ehkä joku muu voi saada tästä vinkkiä.
Puna-apila (kukat?) ja vadelman lehdet teenä auttavat kuulemma myös.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile masturboida. Yleensä orgasmi lieviittää kipua joksikin aikaa.
Et ole tainnut kokea koskaan oikeasti kovaa kuukautiskipua? Oletko synnyttänyt? Tekikö silloin pahimmissa kivuissa mieli masturboida?
Vierailija kirjoitti:
No en suosittele pajunkuorta/Aspiriinia. Kerran otin sellaisen menkkakipuihin ja lähdin luennolle. Se lisäsi vain vuotoa ja jouduin kivun takia lähteä pois luennolta kesken. Ei mitään apua menkkakipuun!
Sitä ei moni tiedä, mut on alkoholeissakin aineksia, kuten askorbiinihappo, jotka lisäävät vuotoa. Tulee verenhukka, joka ei parane nesteytyksellä:-(
Ikinää en ole ottanut mitään menkkakipuihin, kun näin vierestä, mitä ne tekee toiselle. Eihän tuo uskonut, kun oli muka niiin järkyttävää:-(
Alkoholisti keksii aina verukkeen korkata pullo.
Minä voisin tulla panemaan ne kivut pois? ;)
M38