Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkälainen on sinun uimataitosi?

Vierailija
05.06.2013 |

Tuli tuosta lapsen uimataidottomuudesta mieleen, että millä tasolla mahtaa mammojen itsensä uimataito olla? Meneekö se vaadittava 200 m ongelmitta? Jos ei, niin miksi ei?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa yleensä uin 500m, hengähdän muutaman minuutin ja uin sitten toiset 500m. Avovedessä ei tule noin pitkiä pätkiä kerralla, vaikea muutenkin arvioida mutta varmasti helposti tuo 200m

Vierailija
2/4 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee todellakin. Rintauintia tosin, en osaa kroolata, uin aina naama pinnalla. Ja selkää uin pitkään, ja osaan kellua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen, kiitos kysymästä. Olen nuoruusvuosina treenannut uimaseurassa ja yleensä uin hallissa kerralla 1,5 km rintauintia, johon aikaa menee n. 40-45 min.

Vierailija
4/4 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uin huonosti. Uimahallissa jaksan uida altaan päästä päähän, oisko se max 50 m. en ole koksaan kokeillut vetää 200 m yhteen perään, voi tehdä tiukkaa. Huono uimataito johtuu ennen kaikkea siitä, että olen kamala vilukissa. Luonnon vesissä uin vasta, jos vesi on +25. Uimahalleja välttelen parhaani mukaan, koska palelen niissä ihan hulluna ja lisäksi inhoan esiintyä julkisesti uimapuvussa.

Lapsena saamani uimaopetus oli myös ihan luokattoman huonoa. Koulun kanssa käytiin koko peruskouluaikana uimassa 2 kertaa (!) koska kunnassamme ei ollut uimahallia. Yhtenä kesänä olin uimakoulussa, mutta silloin sattui  tosi kylmä ja sateinen viikko. Järvivesi oli niin kylmää, että uimaopettaja ei tullut itse veteen lainkaan vaan neuvoi laiturilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi