Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aargh! Tokaluokkalainen hävitti kotiavaimet!

Vierailija
05.06.2013 |

Ja ollaan vuokra-asunnossa. Eli kun kuukauden päästä muutetaan uuteen, niin himputin kallis lukkojen vaihto tulossa mikäli avaimia ei löydy.. Tänään käydään löytyötaravatoimistossa, mutta tympii jo valmiiksi jos niitä ei löydy sieltäkään. Nyt kertokaa ihmeellisiä löytymiskertomuksia, että saan vähän piristystä tähän tilanteeseen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! No tässä yksi ihmeellinen löytymistarina: Avaimet hukkuivat myös tokaluokkalaiselta viime talvena vieraan kaupungin pulkkamäkeen. Siis ei toivoakaan löytymisestä, lapsi muisti selvästi laittaneensa avaimet vetskarilliseen taskuun mutta vetskari olikin rikki, ja avaimet olivat näin olleen päässeet putoamaan jonnekin sinne mäkeen. Ei auttanut kuin lopulta (huhtikuussa) tilata uusi avain hänelle, siihen saakka käytössä oli vara-avain. Tuon päivän aamuna, kun olin menossa uutta avainta hakemaan sepältä, soitti perheenäiti, jossa olimme olleet kyläilemässä talvella - avaimet olivatkin pudonneet heidän pihaansa, ja nyt kun lumet olivat alkaneet sulaa, pilkotti joku kimmeltävä siellä hangessa... Eli tuli tilattua uusi avain aivan turhaan, tätä en tietysti voinut mitenkään tietää ja hyvä että avain kuitenkin lopulta löytyi, mutta jospa vaan olisin malttanut vielä viikon verran olla tilaamatta, kun kuitenkin olin asiaa jo 3 kk pitkittänyt! =D Ja se siitä "varmasti laitoin vetskaritaskuun"- tarinastakin... Toivottavasti teidänkin avaimenne löytyy!

Vierailija
2/4 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotivakuutus korvasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu. Meillä kadoksissa ollut avain löyti repun sivutaskusta, reppu oli mukana matkalla ja avain siellä. Olin jo suunnittelemassa avaimen teettämistä.

Lukkoa ei tarvitse vaihtaa, sarjoitetaan uudelleen ja tulee halvemmaksi. Kerran on tämäkin koettu. Pari sataa euroa siihen taisi upota.

Vierailija
4/4 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä! Piristi jo huomattavasti mieltä. :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän