Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjoustalossa on tosi tympeä palvelu!

Vierailija
12.07.2006 |

Ainakin Riihimäellä!



Myyjät ei tiedä mistään mitään eikä ole halukkaita neuvomaankaan.



Esim. etsin erästä tuotetta ja kun en löytänyt, kysyin myyjältä. Neuvoi minut suurin piirtein oikeaan suuntaan (mistä olin jo katsellut). Kun en vieläkään löytänyt, kysyin toiselta myyjältä; vastauksena tyyliin kyllä ne siellä on...



Vaan enpä löytänyt ja lähdin ilman ostoksia kotiin ja kassalla vielä mainitsin asiasta, että olisin ostanut, mutta kun ei löytynyt jne. Myyjä vain kohautteli hartoitaan.



Toisella kertaa hain puuterhaletkuun liitintä. Kun en ollut varma mikä sopii mihinkin, pyysin myyjältä neuvoa. Hän vain sanoi, ettei tiedä eikä tehnyt elettäkään hakeakseen paikalle henkilön joka tietää. Jäi liittimet ostamatta...



Kassoilla on aina kauhea jono kun tuotteista puuttuu hinnat/ väärä viivakoodi.



En taida enää sinne mennä jos ei ihan selkeää visiota mitä hakee ja mistä...



Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan ottaa nuppiin kun ei saa apua varsinkin kun on pakko hankkia jotain eikä löydä ja saa apua pyytämälläkään.



Ulkomailla asuneena ja paljon tylyä palvelua joka paikassa saaneena yritän aina ymmärtää sitä kassan toisella puolella olevaa ihmistä tai virastossa, milloin missäkin. Ei välttämättä tarjoustalon myyjä tai kassa ole kenenkään unelmatyö. Palkka on varmaan aika kehno, työnkuvakaan ei varmaan ketään kiehdo opiskelemaan vuosia päästäkseen siihen ammattiin. Siellä ovat töissä ne, jotka eivät ole syystä tai toisesta saaneet hankittua kunnon koulutusta tai eivät ole saaneet muualta töitä.



Aluksi itseänikin aina otti päähän huono palvelu tai tiuskiminen mutta ihmisia nekin vain ovat, ja tekevät sitä työtä koska on pakko.



Koita jaksaa, ja seuraavalla kerralla ajattele näitä juttuja niin varmaan ei ota enää niin paljon päähän!

Vierailija
2/5 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos kassalla virheellinen koodi tai hinta tuotteessa,niin sitten vasta heille paniikki iskee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis virolaisia/venäläisiä myyjiä riittää, eivätkä mokomat osaa edes suomea kunnolla. Ja lisäksi juuri he ovat yleensä todella tympeitä; suomalaismyyjillä sentään on yleensä edes jonkinlainen käsitys, että sietäisi harasta myös asiakaspalvelua, jos ko. työhön menee.



Ei asiakkaan tarvitse vaan " ymmärtää" tuollaisia loputtomiin, kuten 2 kehoitti. Mielestäni, jos ei asiakaspalvelu kiinnosta, niin ottakoot lopputilin, kyllä tympeiden myyjien tilalle varmasti löytyy aina uusia ja asiansa paremmin osaavia. Ainakin Lahdessa, jossa kuitenkin on 15 % työttömyys.

Vierailija
4/5 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, helppo se on sanoa että ottakoot lopputilin ja ei tarvi ymmärtää. Niin ei tarvitse, jos ei halua. Elämä vain voi olla paljon helpompaa jos joskus ihan oikeasti asettuisi sen toisen ihmisen asemaan eikä vain AINA tuijottelisi sitä omaa napaa.



Viitoselle vinkiksi, asupa hetki lastesi kanssa vaikka ulkomailla

eiköhän maailmankatsomuksesi hiukan avarru!



t.2

Vierailija
5/5 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut muuten että siellä Lahdessa on tosi rasistista porukkaa.

Sen kyllä huomaa!



Mitä sen on väliä onko siellä kassan takana virolainen vai venäläinen.

Eivät ne näköjään ainakaan sinun leipääsi siellä vie.



Huhhuh, mitä kommentteja. Lähdepä itse Venäjälle ja ala molottamaan sujuvaa venäjää niin pääsen arvostelemaan sinua.



t. 2