Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen köyhä yh, joka on tavannut rikkaan miehen

Vierailija
04.06.2013 |

Mulla on akateemista sivistystä, mutta ei rahaa. Taloustilanne paska, vaikka töissä käynkin. Miehellä taasen ei ole koulutusta juurikaan, mutta omaisuutta todella paljon. On ollut lahjakas ilman muodollista koulutusta.

Mies on itsekin eronnut kahden ison lapsen isä. Mikään erityisen komea hän ei ole, mutta mukava ja sydämellisen oloinen. Hän ei kyllä itseasiassa ole sellainen ulkonäöltään mistä pitäisin, vaikkei pahalta näytäkään missään nimessä. Itse olen tarkka ulkonäöstäni ja olenkin ihan nätti nainen. Miehellä on ylipainoa jonkin verran. Mies on kovin ihastunut ja osoittaa sen rahalla. Köyhänä olen melko hyvin saanut nauttia kaikista mukavuuksista. Saan lainata miehen kallista urheiluautoa, koska hänellä on niitä kolme. Saan viettää aikaa hänen isossa omakotitalossaan ja olla siellä kuin kotonani. Hänellä on asunto toisessa maassa, jonne olemme menossa muutamaksi päiväksi, hän ostaa kalliita lahjoja ja hemmottelee ylenmäärin. Olo tuntuu suorastaan epätodelliselta, en ole tottunut tällaiseen. Lapseni saavat myös hienoja ja kalliita lahjoja, sellaisia joihin itselläni ei ole varaa. Ainoa mitä mies toivoo on, että olisin uskollinen elämänkumppani, vaikka hän joutuukin matkustelemaan paljon ja näin ollen on siis paljon poissa. Mullehan se käy oikein hyvin. En ole itsekään mikään nyhjääjä. En ole myöskään pettäjä.

No niin, nyt kysynkin teiltä, että miltä tämä kuulostaa? Onko järkiperäinen ratkaisu jäädä tähän suhteeseen, vaikka mitään suurta intohimoa ja rakastumista en tunne? Pidän kyllä miehestä. Vai onko tässä iässä (34 v.) enää järkeä lähteä metsästämään jotain henkeä salpaavaa rakkautta? Usemman pienen lapsen äitinä en ole mitään erityisen kuumaa kamaa markkinoilla, vaikka sievä olenkin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sinä olet ainoa joka tietää tähän oikean vastuksen. Kukaan muu ei voi kertoa sinulle oikeaa ratkaisua. Sinun täytyy miettiä mikä sinulle on parisuhteessa tärkeää. Onko nykyisen suhteesi ongelmat sellaisi joiden kanssa pystyt helposti elämään, vai onko ne sellaisia jotka kaihertavat sinua joka päivä. Mun mielestä täydellistä kumppania ei voi löytää, aina on jokaisessa omat vikansa ja niitä kipinöitä lentelee yleensä vain alkuhuumassa. Mun mielestä teet oikein jos jäät suhteeseen, teet myös oikein vaikka päätät lähteä suhteesta. Oikea ratkaisu on se mikä sinusta tuntuu hyvältä, kunhan vaan pystyt olemaan itsellesi rehellinen. Jos jäät suhteeseen niin silloin sinun tietysti pitää pystyä sitoutumaan olemaan se luotettava kumppani, mitä mies toivoo, muussa tapauksessa teet väärin ja olet rahanahne. Tällä tarkoitan sitä, että jos jäät suhteeseen niin sitoudu siihen silloin täysillä, äläkä haikaile muiden perään.

Vierailija
2/25 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kaksijakoisia vastauksia. Mietin tuossa, että olisinko miehen kanssa jos hän ei olisi rikas. Tutustuin häneen netissä, ja itse hänet bongasin. Alussa en todellakaan tiennyt onko hän rikas vai ei. Joten alkuperäinen kiinnostuksen syy oli ihan puhtaasti miehessä, ei rahoissa. Myöhemmin selvisi että rahaa on. Sanotaanko että se oli positiivinen yllätys.

Tiedän kyllä heti jos mies on sellainen jonka kanssa en vaan voi jatkaa. Se fiilis on tosi ehdoton, eikä siinä auta rikkaudet tai muut.  Toisaalta olen ennen rakastunut hurjaa kyytiä heti alussa. Nyt on neutraali fiilis, sellainen että tunteet voi muuttua kumpaan suuntaan vain. Toisaalta olen nykyisessä elämätilanteessani niin väsynyt, etten jaksaisi mitään järjetöntä rakkaudenhuumaa. Arki mehustaa sen verran kovasti. Siksi tällainen hiljaa mennään-fiilis tuntuu hyvältä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 13:15"]

ap sinä olet ainoa joka tietää tähän oikean vastuksen. Kukaan muu ei voi kertoa sinulle oikeaa ratkaisua. Sinun täytyy miettiä mikä sinulle on parisuhteessa tärkeää. Onko nykyisen suhteesi ongelmat sellaisi joiden kanssa pystyt helposti elämään, vai onko ne sellaisia jotka kaihertavat sinua joka päivä. Mun mielestä täydellistä kumppania ei voi löytää, aina on jokaisessa omat vikansa ja niitä kipinöitä lentelee yleensä vain alkuhuumassa. Mun mielestä teet oikein jos jäät suhteeseen, teet myös oikein vaikka päätät lähteä suhteesta. Oikea ratkaisu on se mikä sinusta tuntuu hyvältä, kunhan vaan pystyt olemaan itsellesi rehellinen. Jos jäät suhteeseen niin silloin sinun tietysti pitää pystyä sitoutumaan olemaan se luotettava kumppani, mitä mies toivoo, muussa tapauksessa teet väärin ja olet rahanahne. Tällä tarkoitan sitä, että jos jäät suhteeseen niin sitoudu siihen silloin täysillä, äläkä haikaile muiden perään.

[/quote]

Äläkä anna kumppanisi ymmärtää tai sano suoraan rakastavasi häntä, jos et todella tunne niin. Ole rehellinen. Ja todellakin, jos sitoudut mieheen kuten mies toivoo, et voi ajatella, että olet tässä suhteessa nauttimassa eduista niin kauan, kunnes se romanttinen rakkaus kävelee vastaan. Mitä jos ihastut johonkin toiseen ja saat vastakaikuakin? Riittääkö sinulle sitten kumppani, joka on ennemminkin vain ystävä ja "kämppis"?

Vierailija
4/25 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus muinoin samantapainen tilanne sillä erotuksella että samaan aikaan tapasin elämäni rakkauden.

Tämä rikas mies jäi sillä sekunnilla. Nyt olen ollut rakkauteni kanssa naimisissa 17v, ollaan köyhiä mutta se ei haittaa.

Ja jos nyt ajattelen, tekisinkö saman uudestaan, en hetkeäkään epäröisi, rakkaus on maailman tärkein asia, raha on vain rahaa, sen turvin ei pitkälle pötki.

Vierailija
5/25 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 13:21"]

Aika kaksijakoisia vastauksia. Mietin tuossa, että olisinko miehen kanssa jos hän ei olisi rikas. Tutustuin häneen netissä, ja itse hänet bongasin. Alussa en todellakaan tiennyt onko hän rikas vai ei. Joten alkuperäinen kiinnostuksen syy oli ihan puhtaasti miehessä, ei rahoissa. Myöhemmin selvisi että rahaa on. Sanotaanko että se oli positiivinen yllätys.

Tiedän kyllä heti jos mies on sellainen jonka kanssa en vaan voi jatkaa. Se fiilis on tosi ehdoton, eikä siinä auta rikkaudet tai muut.  Toisaalta olen ennen rakastunut hurjaa kyytiä heti alussa. Nyt on neutraali fiilis, sellainen että tunteet voi muuttua kumpaan suuntaan vain. Toisaalta olen nykyisessä elämätilanteessani niin väsynyt, etten jaksaisi mitään järjetöntä rakkaudenhuumaa. Arki mehustaa sen verran kovasti. Siksi tällainen hiljaa mennään-fiilis tuntuu hyvältä.

Ap

[/quote]

Mikä tässä sitten on se ongelma, jos tällainen suhde sinulle riittää? Sekö, että et ole varma riittäisikö suhde sellaisenaan ilman tätä positiivista yllätystä, vai olisiko se ilman sitä jo kuivunut?

Vai vaatiiko mies sinua sitoutumaan mielestäsi liian aikaisin, kun haluaisit edetä hitaasti? Mies kuitenkin haluaisi sitoutua nopeammin, ja pelkäät että hän jättää sinut, jos et sitoudu? Ja muuten antaisitkin miehen mennä, koska itse et ole valmis nyt sitoutumaan, mutta kun ne rahat ja luksuset menevät samalla? Eli jos mies ei olisikaan rikas mutta vaatisi samalla tavalla sitoutumaan, sinulle olisi sama erota nyt, koska haluatte eri asioita?

Vierailija
6/25 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n kaltainen elo parempi kuin että ko. mies ostaisi seksinsä suoraan huoralta?

Vierailija
7/25 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 21:40"]

Kuulostaa musta hyvältä ap. Jos mies on mukava ja viihdytte yhdessä, niin se rakkauskin voi tulla sieltä pikkuhiljaa - ei kaikki suhteet ala räjähtävällä intohimolla. Ja jälkimmäiset päätyy helposti eroonkin.

[/quote]

Rakkaus rahaan on tainnut jo tulla!

Ja kyllähän jokainen tietää että jos ei alussa tunnu miltään niin ei se tunnu myöhemminkään. Tottumusta voi tulla mutta ei rakkautta

Vierailija
8/25 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa nyt sepitellä omiaan, sen kun vaan haaveilee rikkaasta miehestä.

Vierailija
9/25 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä vanhoja ketjuja nostetaan?

Vierailija
10/25 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 13:56"]

Miksi näitä vanhoja ketjuja nostetaan?

[/quote]

Miksi vanhoja ei saisi nostaa? onko se niinkuin kerta keskustelu ja sillä hyvä?

Eikä tämä nyt niin vanha ole

Vierailija
11/25 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyh, oot pelkkä rahalla ostettu HUORA.

Vierailija
12/25 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi sinun ehdoin tahdoin pitäisi odottaa jotain köyhempää. Saatko sinäkin pyytää ääneen, että hän on uskollinen kumppani, vaikka matkustelee paljon ja ilmeisesti myös tapaa paljon ihmisiä? Ja noin yleensäkin, uskallatko olla oma itsesi hänen kanssaan, vai ajatteletko, että koska olet köyhempi, et saa vaatia mitään? Jos näin on, sitten suhde ei kannata. Muuten kyllä :).

Vierailija
13/25 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäminen on hyvä asia. Voisitteko jatkaa ystävinä, rehellisesti?

Vierailija
14/25 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinusta tuntuu hyvältä olla hänen kanssaan, ole. niin yksinkertaista. luulen kylläkin että olet nyt ihastunut helpompaan ja mukavampaan elämäntapaan mitä mieheen, vaikka uskon kyllä että on mukava ja nautit myös hänen seurastaan etkä vain rahasta.

itselläni oli juurikin sama tilanne aikoinaan, vaikkakin uskon että olin paljon sinua köyhempi, ja mies oli "vain" hyvin toimeentuleva, ei rikas mutta kaikkeen tarpeelliseen ja vähän ylimääräiseen oli vara. en ollut aivan innoissani tästä uudesta suhteesta vaikka mies oli erittäin mukava ja erittäin hyvä sängyssä. suhteessa tuntui kuitenkin hyvältä ja jäin, ja vuoden kuluttua kerroinkin tälle rakastavani häntä. tunteet ei ollut kuitenkaan samalla tasolla

Vierailija
15/25 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa musta hyvältä ap. Jos mies on mukava ja viihdytte yhdessä, niin se rakkauskin voi tulla sieltä pikkuhiljaa - ei kaikki suhteet ala räjähtävällä intohimolla. Ja jälkimmäiset päätyy helposti eroonkin.

Vierailija
16/25 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko miehen kanssa, jos hän ei olisi rikas? Jos olisi tavallinen keskituloinen duunari, niin riittäisikö sinulle, että vain pitäisit hänestä?

Vierailija
17/25 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen puolestasi mutta muista pitää huoli että mahdollisen eron sattuessa et jää tyhjin taskuin. Ystäväni sanoi joskus että suhteessa pystyy olemaan kunhan pitää silmät kiinni ja ajattelee ihanaa omaa aikaa. Sinullahan on sikäli hyvin asiat että mies on paljon poissa.:DD

Vierailija
18/25 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhä yh ja rikas mies.Mikä teidät on saattanut yhteen..kuulostaa hollywood elokuvan juonelta.Harmi mutta tosielämässä ei kyllä näin käy.Nainen saa itse kuule hoitaa lapset.Missä mun köyhän yh:n lasten isä on?

Vierailija
19/25 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ajatella, että raha olisi kovin tärkeä muuttuja. Siis elämänkumppanin valinnassa. Siispä poistaisin sen yhtälöstä, ja pohtisin, haluanko olla tämän ihmisen kanssa - oli hän sitten rikas tai köyhä. Tai voithan ajatella niinkin, että jos olisit itse rikas, niin olisitko miehen kanssa. Miten on?

Vierailija
20/25 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan järkevältä. Ei mitään henkeäsalpaavia juttuja oikeasti ole eikä tule, ne on elokuvajuttuja. Arki se on minkä pitää sujua, sitä on oikeassa avioliitossa n.99,9%,loppu 0,01% on juhlimista(nyt en tarkoittanut seksiä, mutta sekin voi tietysti olla näin(: )

Anna palaa vain jos viihdyt ja hän on mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä