Mies vaan täällä tiskaa, pesee pyykit, imuroi, tekee ruuan, käy kaupassa.
Vaihtaa lakanat ja pesee nekin eikä jätä minulle mitään tekemistä, mitä teen? Pitäiskö laittaa mies kiertoon koska ei jätä minulle mitään tekemistä?
Kommentit (19)
Sama homma täällä, mies tekee kaiken.
T. Sinkkumies
Hyvin neuvoteltu.
Meillä mies tekee muun paitsi siivouksen ja pyykit. Eli hoitaa ruuat ja ostokset, korjaukset jne.
Sain sitten neuvoteltua meille siivoojan
Meillä on erinomaisen hyvin toimiva parisuhde.
Sama. Sinkkumies olen ja on kyllä niin siistiä ja kaunista kotonani.
Ei ole oikeasti mikään provo. Mies tekee oikeesti kotityöt Sinä aikana kun olen vaikka töissä. Mieheni on työtön. Tänään kävin asioilla aamulla, mies oli imuroinut ja vaihtanut lakanat ja siivonnut jo.
Sama. Miestä valitessa kannattaa kiinnittää huomiota siihen, minkälainen isä miehellä on. Poika on usein samanlainen.
On kyllä varmaan vielä jotain minkä takia ei kuitenkaan heru?
Mun faija oli tollanen kaupassa käyntiä ja ruuan laittoa lukuun ottamatta
Laita minulle kiertoon, please! Ihana mies 😍
Miun ukko ei tiskaa, ei laita astioita koneeseen, ei astioita hyllyyn, ei vaihda edes tyynyliinaa saatikka lakanoita, ei löydä hyllyltä omia vaatteita ei, koskaan siivoa pöytää ,ei ota ylimääräisiä tavaroita pois pöydältä, ei pyyhi pölyjä, ei pese pyykkiä, ei imuroi, ei vie mattoja ulos, ei pese lattioita, ei osaa puhua tunteista, ei voi pe olla hakematta viinapulloa, ei osaa olla humalassa itseään kehumatta ei aina haastamassa riitaa,ei syyttämättä muita, ei aikoinaan hoitanut lapsia, jos joskus aivan harvoin Mies käy kaupassa ja eniten laittaa ruokaa Se on meidän perheen arkea ollut jo 46 vuotta. Tiesin nuo jo ennen naimisiinmenoa. Rakkautta on kaikesta huolimatta riittänyt ja luottamusta Anteeksi anto auttaa, vaikka ei toinen edes pyydä anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Sama. Miestä valitessa kannattaa kiinnittää huomiota siihen, minkälainen isä miehellä on. Poika on usein samanlainen.
Mieheni isä kuulemma lähti kun mieheni oli 6 vuotias eikä ole nähnyt sen jälkeen joten ei ainakaan johdu mistään kasvatuksesta
Mies sai isältään aina remmillä selkään oli syytä tai ei. Hyvä on ettei lapsilleen ole kohtaloonsa siirtänyt Miehesi on isän lähdön varmaan kokenut hylkäämisenä.? Miten äiti eli, oliko kyksin poikansa kanssa ? Saiko poika tuntea turvallisuutta ja että hänestä välitetään. Vaihtuiko äidillä miehet ja jos oli isäpuoli niin minkälainen hän oli ?
Sinä teet kaikki meta-työt, ei nuo miehen tekemät pikku kotihommat oo mitään siihen verrattuna, ja sitäpaitsi miehes on narsisti kun ei palkitse sua uudella vuittonilla ees.
Kamala mies tosiaan. Miten siedät että mies tekee naisten työt kyllä sinun nyt varmaan pitää erota.
Ensin luulin, että vuitton on joku kirjoitusvirhe Tuli, sitten mieleen oisko lauk. Netistä piti tarkistaa
Mulla oli vastaavanlainen avomies. Oli vähän outo fiilis, ihan kuin olisi asunut hotellissa. Tyyppi osoittautui sitten muutenkin niin kontrolloivaksi, että lähti kiertoon parin vuoden päästä.
Mä tykkään siitä tunteesta, että olen aktiivinen toimija omassa kodissani ja elämässäni.
Vauva foorumin vaarallisin ketju xD
Mähän muuten ostin vissiin vahingossa mopin, mikä mua vaivaa.
noh empä osaa kyllä käyttää sitä..... ja rojutkin tiellä
Hei hetkinen mähän olen aina pessy pyykkini!! Oisko sitä ollu muitakin vaihtoehtoja????
T mies
Ps ap pidä sitä miestäs nyt silmällä varmuuden vuoksi, ehkä se siitä tokenee?
Pistä välillä tauolle, vaikka sohvalle ryyppäämään kaljaa tai jotain
0/5