Selittäkääpäs tämä miestyyppi:
Lähtökohtaisesti ei mitään vikaa (ei alkkis, käy töissä, mukiinmenevän näköinen, jne.)
Ei halua seurustella eikä sitoutua naiseen, ei suoranaisesti kaipaa naista. Seksi tietysti maistuisi.
On kuitenkin jossain määrin rehellinen tapaamilleen naisille eli ei valehtele kysyttäessä.
Miehellä on ollut vain lyhyitä viritelmiä (viikoista-kuukausiin) ja yhden yön suhteita (yök, mitenköhän monta papilloomavirustyyppiä mahtaakaan kantaa, kondomikaan kun ei siltä suojaa, kuten ei herpekseltäkään).
Eli ei ole peräkammarinpoika, ei pelimies.
Kommentit (27)
Miksi pitäisi sitoutua jos tietää naisen alkavan ärsyttää pitemmässä suhteessa. Se on sitä kemiaa mistä te naiset jauhatte. sitoutuu kun tapaa itselleen sopivan
En kommentoi aloitusta muuten kuin huomauttamalla, että työttömyys ei ole mikään vika miehessä.
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi aloitusta muuten kuin huomauttamalla, että työttömyys ei ole mikään vika miehessä.
Ei minunkaan mielestäni, mutta listasin sen noihin yleisesti negatiivisina pidettyihin ominaisuuksiin, kun työttömiä miehiä yleensä mollataan naisten puolelta. Se ei siis ollut henkilökohtainen mielipiteeni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Arvostan.
Arvostat mahdollisesti lukuisia papilloomavirustyyppejä kantavaa miestä?
Vai oletko itse sellainen nainen, jolla on itselläänkin ollut irtosuhteita, jolloin asia on sinulle ihan sama, koska luultavasti kannat niitä virustyyppejä itsekin?
Vai oletko kenties mies?
Nirso. Tunnen yhden tällaisen. Pisteenä i:n päällä se, että ei haluaisi käyttää kondomia irtosuhteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Nirso. Tunnen yhden tällaisen. Pisteenä i:n päällä se, että ei haluaisi käyttää kondomia irtosuhteissaan.
Ei se sit lopulta kovin nirso taida ollakaan...
Fiksu ihminen. Tuollaisen kanssa helppo olla lyhyessä suhteessa kun ei takerru ja kertoo suoraan mikä on pelin henki. Jos kaksi aikuista ihmistä yhdessä asioista sopii niin mikään ei voi mennä pieleen.
Tällasia mä vaan tapaan nettideiteillä. Oon niin stnan kypsä!!!!!!!
N42
Näitä on paljon nuorissa miehissä, hehe
Rohkea ja voimaantunut, itsenäinen mies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksi yhdenkään miehen pitäisi sitoutua yhteenkään naiseen? Perusteletko ap?
Minä taas en ymmärrä miehiä jotka haluavat parisuhteen vaikka tietävät varsin hyvin ettei se yhteiselo niin auvoista ole.
Kuulostaa kovin tavalliselta. Parisuhde tai perhe ei ole hänelle tärkeä tai ajankohtainen.
Mies, joka tietää mitä haluaa ja mitä ei.