Mikä on muille normaalia/päivittäistä mutta sinulle harvinaista,
Kommentit (19)
Työnteko. Mitään en kaipaa elämääni. Rahaa ei paljon ole mutta silläkin pärjää
En ole koskaan ollut kynsienlaitossa, hierojalla, gynegologilla tai kosmetologilla. Se tuntuu olevan monelle aika arkipäivää. Olen ollut kerran moottoriveneessä, joten se on aika harvinaista. Ravintoloissa en käy oikein koskaan, joten sekään ei ole arkipäivää. Koskaan en ole ollut sellaisessa paremman puoleisessa ravintolassa, jossain halvemmissa vain.
Se että asunnossa on itsen lisäksi useimpina päivinä joku toinen, että joka päivä ylipäänsä puhuu jonkun kanssa, saa kenties kehuja, halaamista, pusuja, arvostusta. Että joka päivä menee työpaikalle ja saa siitä rahaa.
Herääminen herätyskelloon ja kiire aamulla.
Olen onneksi saanut asiat järjesteltyä niin, että voin nukkua niin pitkään kuin haluan. Yleensä nousen siinä puolilta päivin ja alan touhuilemaan iltapäivällä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Herääminen herätyskelloon ja kiire aamulla.
Olen onneksi saanut asiat järjesteltyä niin, että voin nukkua niin pitkään kuin haluan. Yleensä nousen siinä puolilta päivin ja alan touhuilemaan iltapäivällä asioita.
Kaunis tyyli ilmaista että loi sit muiden kustannuksella.
Ravintolassa tai kahvilassa käyminen. Monille sellainen on päivittäistä, mutta itse olen käynyt suunnilleen kerran kahdessa vuodessa. Baareissa, yökerhoissa, konserteissa ja festareilla en ole käynyt kertaakaan. Ehkä siksi etten ole käynyt missään on syy siihen ettei minulla ole koskaan ollut ystäviä tai suhdetta.
Puhelimessa puhuminen.
Useimmat tuttavani puhuvat monta puhelua päivässä ja näyttävät nauttivan puhumisesta. Itse inhoan puhelimessa puhumista enkä soita kenellekään, jos ei ole tärkeää asiaa, jota ei voi muuten hoitaa.
Rääkyvät, suttuiset lapset lääppimässä joka paikkaa ja kiukuttelemassa.
Ei ole, eikä tule.
Olis kiva tuntea olevansa rakastettu ja olla lähellä. Ja joku osallistuisi kokkailuun, siivoukseen, ulkoiluun jne.. Myös autolla olisi kiva mennä sinne tänne ilman miettimistä ja aikataulujen etsimistä.